برج هواپیمایی آسمان

برج هواپیمایی آسمان

برج هواپیمایی آسمان

یکی دیگر از پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲ تهران و شهرک گلستان، برج های هواپیمایی آسمان (Aseman air tower) می باشد. این مجتمع مسکونی در شرق دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر) واقع در قطب گردشگری تهران و در محیطی آرام و آب و هوایی عالی قرارگرفته است.

دسترسی مجتمع هواپیمایی آسمان

از مزایای این مجتمع دسترسی آسان به آن است.

با عبور از بزرگراه شهید فهیمده (تهران - کرج) و خروج از مسیر بلوار کوهک به راحتی به این مجتمع می رسیم.

در ضمن وجود ایستگاه مترو چیتگر و پایانه تاکسی و اتوبوسرانی چیتگر دسترسی های عمومی به این پروژه را نیز تسهیل کرده است. از دیگر محاسن این پروژه نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی مانند مرکز خرید طوبی و مرکز تفریحی اُپارک می باشد.

نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر. بازار بزرگ ایران مال (۳۲۸۰۰ واحد تجاری و اداری) مجتمع تفریحی تجاری بام لند نیز از دیگر نکات قابل توجه این مجتمع می باشد.

اطلاعات فنی برج های آسمان

این پروژه در ۶ بلوک ۲۵ طبقه طراحی و بنا شده است. در هر طبقه از بلوک های پروژه هواپیمایی آسمان تعداد ۶ واحد قرار گرفته که عموماً دارای نورگیر بسیار عالی هستند. متراژ واحدهای هر بلوک متفاوت بوده و نیاز متقاضیان به واحدهای با کیفیت و خوب را مرتفع می کند.

واحدهای برج های آسمان

امکانات برج های هواپیمایی اسمان

مرکز تجاری اختصاصی پروژه شامل: بانک، پزشک عمومی و دندانپزشکی، داروخانه، سرای کتاب، نانوایی، سوپرمارکت و فروشگاه مواد پروتئینی که نیاز ساکنین به خروج از مجموعه جهت رفع نیازهای ضروری را به حداقل می رساند.

مهد کودک، خشکشویی، آرایشگاه و هایپر اختصاصی نیز را می توان به دیگر امکانات این بلوک ها اضافه کرد. شاید به جرات بزرگترین حسن این پروژه را به توان در وجود نیروگاه و تصفیه خانه اختصاصی آن دانست.

این امکانات خیال ساکنین را از بابت آب و برق راحت کرده است که این دو نعمت بسیار بزرگی در زندگی امروزه به شمار می روند.

محوطه فضای سبز زیبا با مساحت ۲۰ هزار مترمربع فضای اختصاصی با آلاچیق که امکان تفریح و بازی کودکان را با خیالی آسوده برای خانواده ها فراهم آورده است و فضایی برای گذراندن اوقات فراعت مناسب و پیاده روی و لذت بردن از هوای پاک است.

ورودی برج هواپیمایی آسمان

طراحی فضای سبز و مشاعات مجموعه، فضایی دلنشین و مطلوب برای زندگی را فراهم کرده است.

لابی بلوک ها بسیار مجلل بوده و لابی من ۲۴ ساعته حضور دارد. دو سالن همایش و اجتماعات به ظرفیت ۱۵۰ نفر، از دیگر امکانات بسیار ارزشمند هر برج می باشد.

در کنار این امکانات، هر بلوک دارای دو آسانسور نفر بر و یک آسانسور باربر و سالن چند منظوره ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، بدنسازی و می باشد.

طبقات میانی بلوک ها با نورگیری و روشنایی بی نظیر و چشم انداز زیبا و ابدی از دریاچه زیبای چیتگر و جنگل های همیشه سبز چیتگر بسیار مناسب برای زندگی می باشند.

واحدها همگی خوش نقشه و بدون پرتی هستند.

متراژ و ویژگی آپارتمان های برج هواپیمایی آسمان

  • متراژ واحدهای پروژه هواپیمایی در دو نوع ۱۲۷ متریی و ۱۹۵ متری طراحی گردیده است
  • سه خوابه و خوش نقشه
  • نوساز، کلید نخورده
  • آفتاب خور و نورگیرعالی با ویو دلنشین
  • دو عدد تراس نورگیر
  • سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • سرمایش داکت اسپلیت با گرمایش مرکزی
  • آنتن و اینترنت مرکزی (فیبر نوری مخابراتی)
  • کف سرامیک
  • انباری، پارکینگ اختصاصی
  • دو سالن همایش ۱۵۰ نفره
  • سیستم اعلام و اتفاء حریق
  • هلی پد و دکتر اختصاصی برج

لابی برج هواپیمایی آسمان

رهن خانه در برج هواپیمایی

اگر در شمال دریاچه چیتگر به دنبال یک برج مسکونی مناسب هستید، برج‌های آسمان می‌توانند بهترین گزینه باشند. برج‌های آسمان در ۲۲ بلوک و بین ۲۱ تا ۲۴ طبقه تحت نظارت سپاه ساخته شده اند. آنچه باعث شده است بسیاری از افراد جهت خرید آپارتمان در شمال دریاچه این برج‌ها را انتخاب کنند، دسترسی آسان به اتوبان اتوبان‌های اصلی است. برای رهن خانه در برج آسمان می‌توانید به پلاکینو، املاک برتر منطقه ۲۲ مراجعه کنید.

خرید آپارتمان برج هواپیمایی

قیمت پایه برای خرید واحد در این بلوک ها از متری ۹ میلیون تومان شروع می شود که بر حسب قرارگیری و طبقات واحد قیمت افزایش می یابد. خوب است که بدانید پرداخت مبالغ نیز به صورت اقساطی بوده و لازم نیست در همان ابتدا کل مبلغ تسویه گردد و این هم یکی دیگر از شرایطی است که خرید را برای سرمایه گذاران جذاب می کند.

اگر از متقاضیان خرید واحدها در بلوک های هواپیمایی برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲ هستید بدانید سفر کیش به همراه خانواده در انتطار شماست.

امکاناتی که باعث خاص شدن برج هواپیمایی آسمان شده است چیست؟
لابی مجلل و لابی من 24 ساعته نورپردازی زیبای نمای بیرون برج هلی پد سالن اجتماعات و سالن بدنسازی 3 لاین آسانسور – نفر بر و باربر سیستم اعلام حریق برق اضطراری برای تمامی واحد ها سرمایش و گرمایش مستقل واحدها لوله های آب سرد 5 لایه و تحت لیسانس کشور آلمان
دسترسی های پروژه ی هواپیمایی آسمان به چه شکل است؟
دسترسی هایبرج آسمان : دسترسی به مرکز خرید طوبی،دسترسی به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر، دسترسی بهپارک آبی اوپارک و باشگاه های سوار کاری که دسترسی های توریستی و تفریحی این برج نمونه هایی می باشند.
مشخصات برج هواپیمایی آسمان چیست؟
مجتمع آسمان دارای 24 طبقه و 120 واحد میباشد 20 طبقه مسکونی و یک طبقه لابی و 3 طبقه منفی که شامل پارکینگ و انباری.120 واحد این برج شامل واحدهای 80 ،100 و 120 متر است که در هر طبقه ی آن 6 واحد شکل گرفته است و هر متراژ در هر طبقه 2 واحد میباشد.