مزایا و معایب زندگی در شهرک چیتگر

مزایا و معایب زندگی در شهرک چیتگر

مزایا و معایب زندگی در شهرک چیتگر

شهرک چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران، دارای پهنه‌های مختلف A، B، C، D و E است که در هر یک از این پهنه‌ها برج‌های متعددی ساخته و در حال ساخت هستند. این شهرک که از نظر موقعیت جغرافیایی به باغ ملی گیاه شناسی، اتوبان حکیم، دریاچه چیتگر و اتوبان خرازی منتهی می‌شود، یکی از شهرک‌های مهم به شمار می‌آید. شما می‌توانید با توجه به میزان سرمایه، برای رهن و اجاره آپارتمان شهرک چیتگر اقدام کنید. هر چند که زندگی در این شهرک دارای معایب و مزایای بسیاری است اما می‌توانید با کمترین سرمایه گذاری در این شهرک ساکن شوید.  
از معایب این شهرک تنها می‌توان به افزایش واحدهای مسکونی اشاره کرد که در آینده این منطقه از مناطق شلوغ تهران به شمار خواهد آمد.  
مزیت‌های آن نیز بیشمار است که می‌توان به نزدیکی به اتوبان‌های اصلی تهران، برخورداری از هوای سالم و نوساز بودن منطقه اشاره کرد.

پهنه طبیعت چیتگر

به دلیل اینکه شهرک چیتگر دارای وسعت بسیاری است آن را به پهنه‌های مختلف A، B، C، D و E تقسیم کردند تا شرایط ساخت و ساز در آن آسان‌تر شود. هر یک از این پهنه‌ها در موقعیت‌های مختلف قرار گرفته‌‌اند و برج‌های زیادی در این پهنه‌ها ساخته شده اند. پهنه D شهرک چیتگر، پهنه طبیعت چیتگر نیز نامیده می‌شود که تحت نظارت ارتش چندین برج در آن ساخته شده است. با توجه به اینکه پهنه طبیعت چیتگر به باغ ملی گیاه شناسی و اتوبان حکیم منتهی می‌شود، عملیات‌های عمرانی چشمگیری در این منطقه انجام شده است و می‌توانید واحدهای مختلف را با متراژهای مختلف خریداری، رهن و اجاره کنید.

پهنه طبیعت چیتگر یکی از پهنه های اصلی شهرک چیتگر است

رهن و اجاره آپارتمان شهرک چیتگر

از مزیت‌های زندگی در شهرک چیتگر می‌توان به برخورداری از آب و هوای تمیز اشاره کرد. به دلیل اینکه این شهرک در اطراف کوه و جنگل‌های چیتگر واقع شده است، نسبت به مرکز تهران از آب و هوای سالم و پاکیزه‌تری برخوردار است. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد این منطقه را برای زندگی خود انتخاب کنند. از آنجا که تنوع خانه‌های ساخته شده در این منطقه بسیار زیاد است، افراد با هر سلیقه‌‌ای می‌توانند ساکن یکی از برج‌ها یا آپارتمان‌های معمولی یا خانه‌های ویلایی باشند. در کنار خرید می‌توانید به رهن و اجاره آپارتمان شهرک چیتگر نیز فکر کنید. بسیاری از صاحبخانه‌ها املاک خود را برای رهن و اجاره به آژانس‌های املاک معرفی می‌کنند. چنانچه از سرمایه کافی برای خرید واحد آپارتمان در چیتگر یا خانه ویلایی برخوردار نیستید، بهترین گزینه برای شما رهن و اجاره آپارتمان شهرک چیتگر است.

رهن کامل آپارتمان چیتگر

قطعاً دسترسی به امکانات رفاهی از جمله مواردی است که افراد به هنگام خرید یا رهن و اجاره آپارتمان چیتگر به آن دقت زیادی می‌کنند. در شهرک چیتگر مراکز خرید و امکانات رفاهی متنوعی در دسترس عموم قرار دارد که این موضوع باعث شده است افراد بسیاری این منطقه را برای زندگی خود انتخاب کنند. می‌توانید در میان انواع برج‌های لوکس در این منطقه اقدام به رهن کامل آپارتمان چیتگر کنید. میزان مبلغ پرداختی شما برای رهن کامل آپارتمان در چیتگر به امکانات یک برج بستگی دارد. برخی از برج‌ها بسیار لوکس و لاکچری هستند و بسیاری از امکانات رفاهی در داخل برج طراحی و اجرا شدند که این موضوع باعث می‌شود میزان پرداختی شما برای رهن کامل آپارتمان چیتگر افزایش یابد.

اجاره آپارتمان چیتگر

با توجه به اینکه منطقه ۲۲ تهران یک منطقه جدید محسوب می‌شود، قیمت آپارتمان‌ها و خانه‌ها در این منطقه نسبت به سایر مناطق بسیار پایین‌تر است که یکی دیگر از مزیت‌های این شهرک محسوب می‌شود. از این رو می‌توانید برای اجاره آپارتمان چیتگر این منطقه را انتخاب کنید. قطعا می‌توانید با میزان سرمایه‌‌ای که در نظر گرفته‌‌اید یک آپارتمان بزرگتر را نسبت به مرکز شهر اجاره کنید. اجاره آپارتمان شهرک چیتگر نیز به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله موقعیت قرارگیری برج در منطقه، ویو آپارتمان، امکانات داخل واحد مسکونی، امکانات رفاهی داخل برج، نزدیکی به مراکز خرید یا اتوبان‌های اصلی. اما با توجه به انبوه ساخت و ساز در این منطقه قطعا می‌توانید یک آپارتمان با شرایط مناسب را با قیمت مناسب اجاره کنید.

اجاره آپارتمان در چیتگر یکی از خدماتی است که میتوانید از آگهی های پلاکینو استفاده کنید

اجاره املاک منطقه ۲۲

اجاره املاک منطقه ۲۲ شاید کار ساده‌‌ای نباشد، چرا که تنوع ساخت و ساز در این منطقه بسیار زیاد است و شما در دچار سردرگمی خواهید شد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای اجاره املاک منطقه ۲۲ ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید، سپس با توجه به سلیقه‌‌ای که دارید، واحد ویلایی یا آپارتمان در برج را انتخاب کنید. این مسیر به شما کمک می‌کند تا بتوانید سریعتر به هدف خود دست پیدا کنید. برج‌ها نیز در موقعیت‌های مختلفی قرار گرفتند که هر یک نسبت به نزدیکی به اتوبان، نزدیکی به امکانات رفاهی و ویو دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. همچنین با توجه به متریالی که در ساخت و ساز به کار رفته است و نوع طراحی، قیمت‌ها متفاوت هستند. قطعاً اجاره آپارتمان‌هایی که با متریال درجه یک و لوکس ساخته شده‌‌اند، قیمت بالاتری دارند.

املاک برتر منطقه ۲۲

در سال‌های اخیر ارگان‌های مختلفی در شهرک چیتگر اقدام به ساخت و ساز کرده‌‌اند که این موضوع باعث شده است تعداد واحد‌های مسکونی برای خرید، رهن و اجاره افزایش پیدا کند. که البته انتخاب شما برای خرید، رهن یا اجاره کمی سخت می‌شود. اما با توجه به افزایش ساخت و ساز، آژانس‌های املاک نیز در طیف گسترده‌‌ای از خدمات در این شهرک مشغول به کار شده‌‌اند که هر یک از این املاک می‌توانند شما را در انتخاب واحد مسکونی مناسب راهنمایی کنند و بهترین موقعیت‌ها را به شما معرفی کنند. از جمله املاک برتر منطقه ۲۲ می‌توان به پلاکینو اشاره کرد. این مجموعه با توجه به سال‌ها فعالیت در این منطقه و به کارگیری مشاوران حرفه‌‌ای و خبره می‌تواند بهترین گزینه‌های رهن و اجاره را به شما معرفی کند.

پلاکینو در منطقه چیتگر یکی از آژانس‌های معتبر در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره املاک است. شما می‌توانید آپارتمان مورد نظر خود را از سایت پلاکینو انتخاب کنید. تنها کافیست با مراجعه به این سایت و در نظر گرفتن شرایط خود، بهترین آپارتمان‌ها را برای رهن و اجاره در شهرک چیتگر انتخاب کنید. مشاوران این مجموعه به این منطقه اشراف کامل دارند و بسیاری از برج‌ها را از نزدیک دیده و کارشناسی کرده اند. از این رو گزینه‌های پیشنهادی را با اطمینان کامل از نظر متریال به کار رفته شده، طراحی و موقعیت مناسب به شما پیشنهاد می‌کنند.