پیشرفت بلوک G2 و G3 شهرک چیتگر

پیشرفت بلوک G2 و G3 شهرک چیتگر

پیشرفت بلوک های پهنه B

در این مقاله قصد داریم از روند پیشرفت پروژه پهنه B شهرک چیتگر با شما صحبت کنیم تا آن دسته از عزیزانی که در پهنه B این شهرک به منظور خانه دارشدن و یا به قصد سرمایه گذاری انتخاب واحد کرده اند، بیشتر با چگونگی و اوضاع و احوال این پروژه آشنا شوند. همچنین مخاطبان می توانند با مطالعه سری مقاله های شهرک چیتگر به فایلینگ قوی مشاورین املاک پلاکینو در منطقه 22 مراجعه کرده با توجه آگهی ها قیمت برج های شهرک چیتگر را با یکدیگر مقایسه کنند.

در این بخش ابتدا به سراغ بلوک G2 رفته ایم و به امید خدا قصد آن داریم که به مرور به بلوک های G1، G3، G4 و B3 هم سری بزنیم و شما را در جریان چند و چون پیشرفت این برج ها قرارداریم. باشد که مثمر ثمر واقع شود.

انتخاب واحدهای برج G2

در اواسط آبان سال ۱۳۹۶ و با برنامه ریزی انجام شده از سوی مسؤلین وقت بنیاد تعاون آجا، انتخاب واحد بر اساس الویت بندی در پهنه B شهرک چیتگر (Chitgar town) آغاز گردید.

مبنای این الویت بندی بر اساس چندین فاکتور از جمله تاریخ سررسید قرارداد، خوش حسابی، سابقه خدمت، عدم تاخیر در پرداخت و…. بود که البته تاریخ سررسید قراردادها به نوعی این فاکتورها را پوشش می داد.

به این ترتیب و با توجه به سررسید قراردادهای پهنه B که از ابتدای سال ۱۳۹۵ شروع می شد، دعوت از اعضاء جهت انتخاب واحد آغاز گردید.

در ابتدا اعضایی که برای انتخاب واحد دعوت شدند، حق انتخاب از بال شرقی بلوک G2 را داشتند که پس از تکمیل تقریبا ۹۰ درصد از واحدهای بال شرقی، انتخاب واحد در بال غربی بلوک G2 ادامه یافت.

به هرکسی که انتخاب واحد می کرد و سهام خود را تحویل می داد و به اصطلاح تکمیل پرونده می کرد، متممی ارائه می شد که تاریخ تحویل واحد در آن مشخص گردیده بود و در آن زمان، تحویل واحد دو سال بعد از انتخاب واحد مصوب و در متمم قید شد.

بلوک G2 شهرک چیتگر

این بلوک در جنوب بزرگراه همت و شرق بلوار پژوهش قرار دارد. واحدهای جنوبی به سمت باغ گیاه شناسی و جنگل چیتگر مشرف بوده و واحدهای شرقی به دریاچه مصنوعی چیتگر و مجتمع تجاری ایران مال و واحدهای شمالی عموما به شهربازی هزار و یک شهر و کوه های دامنه البرز مشرف هستند.

بلوک G2 در شهرک چیتگر شامل یک بلوک با دوبال شرقی و غربی و در ۳۰ طبقه می باشد که در آن واحدهای ۸۴ تا ۳۸۶ متری وجود دارد.

بلوک G2 شهرک چیتگر برج جی2 پهنه B

ویژگی های بلوک G2

مهم ترین تمایز این بلوک و سری این بلوک با بقیه پروژه ها معماری آن می باشد. معماری برج الهام گرفته از بال پروانه بوده و علاوه بر این که به شکل پروانه می باشد، مجموعه برج ها نیز با یکدیگر شکل پروانه را تشکیل می دهند.

متراژ هر تراس ۱۰ درصد متراژ هر واحد می باشد و به تعداد اتاق های خواب در هر واحد حمام مستر وجود دارد.

سیستم سرمایشی- گرمایشی برج نیز مرکزی می باشد. برج دارای آنتن و ماهواره مرکزی، لابی مجلل و زیبا و لابی من ۲۴ ساعته، ۱۰ ریل آسانسور ( به همراه ۲ آسانسور باربری )، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و سیستم هشدار حریق می باشد.

از نظر سازه ای این ساختمان اسکلت فلزی بوده که با اتصالات پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده اند و به علت سبک سازی و استفاده از پانل های آماده شرکت کناف ایران مقاومت بسیار بالایی را در برابر زلزله از خود نشان میدهد.

Control VirtualTour could not be rendered.

اگر تمایل به مطالعه بیشتر دارید می توانید به مقالات قبلی شهرک چیتگر مراجعه کنید که در آن تمام مشخصات، تعداد طبقات و واحدها و خیلی نکات دیگر به تفسیر بیان گردیده است.

برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه با گروه مسکن پلاکینو تماس بگیرید

پیشرفت ساخت و ساز در پهنه B شهرک چیتگر

اگر بخواهیم وضعیت بلوک جی 2 در زمان انتخاب واحد را تشریح کنیم، باید بگوییم درآبان ماه سال ۱۳۹۶ هم زمان با شروع انتخاب واحد، این بلوک فقط به صورت اسکلت بوده و نماها و دیوارچینی ها هنوز انجام نشده بود.

در مقاله قبلی نمای ساختمان جی 2 را نشان دادیم. بر اساس وضعیت بلوک در اوایل سال 1397، می توانید نمای ساختمان G2 را در عکس زیر مشاهده کنید. می بینید که اسلکت برج بنا گردیده بود و باید اقدامات بعدی جهت تکمیل برج و واحدها صورت می گرفت. این عکس مربوط به اوایل سال ۱۳۹۷ بوده و در واقع زمانی که تقریبا انتخاب واحد در بلوک جی ۲ تمام شده بود.

پیشرفت بلوک G2

لازم به ذکر است که بلوک جی ۱ و جی ۳ تحویل خریداران شده است. برخی واحدهای تجاری هم تحویل و راه اندازی شده اند که با راه اندازی این واحدهای تجاری شاید به علت ازدیاد تردد، آبادانی زودتری حاصل گردد.

برابر اعلام بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، قراراست که واحدهای برج G2 در تاریخ 1400/01/30 به اعضاء تحویل می شود.

در دوماه گذشته تمام تلاش ها در راستای تحویل بلوک انجام شده است.

مراحل اجرا و راه اندازی پست برق برای این پروزه نیز در حال انجام است.

محوطه سازی نیز از شهرداری منطقه پیگیری شده و انشاا... نتیجه ی مطلوب آن را ساکنین به وضوح خواهند دید.

ما هم در مجموعه پلاکینو سعی بر آن داریم که به امید خدا پیشرفت پروژه را به تصویر بکشیم تا شما عزیزانی که پیگیر ساخت و ساز در شهرک چیتگر هستید در جریان قراربگیرید.

تصاویر زیر گزارشی از پیشرفت پروژه در سال 1397 می باشد. در ادامه عکس هایی از پیشرفت پروژه و وضعیت آن در سال 1399 برای شما قرار می دهیم که خودتان بتوانید مقایسه کرده و به تحویل پروژه دلگرم شوید.

پیشرفت ساخت بلوک G2 شهرک چیتگر

مراحل پیشرفت بلوک G2

مراحل ساخت بلوک G2 پهنه چیتگر

پیشرفت پروژه G2 شهرک چیتگر در سال 1399

پیشرفت پروژه G2 شهرک چیتگر در سال 1399

پیشرفت سال 1399 پروژه G2 پهنه B چیتگر

پیشرفت پروژه G2 سال 1399 پهنه B شهرک چیتگر امام رضا

از متقاضیان، خریداران، سرمایه گذاران و علاقه مندان محترمی که قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ و یا سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲ تهران را دارند، خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین خود در گروه مسکن پلاکینو تماس حاصل فرمایید.

بلوک G3 در پهنه B

طی درخواست های مکرر شما عزیزان برای بازدید از بلوک های مختلف پهنه B و مشاهده روند ساخت و ساز این فاز شهرک چیتگر همکاران ما در املاک پلاکینو تصمیم به تهیه تور مجازی گرفتند. لذا در شرایط فعلی و اپیدمی بیماری کویید 19 بهتر است تا از رفت و آمدهی غیر ضروری جلوگیری شود تا جان خودمان و دیگر هم وطنانمان به خطر نیوفتد. در تورهای مجازی زیر شما از دو تیپ واحد آپارتمانی از بلوک G3 پهنه B را مشاهده خواهید کرد.