قیمت آپارتمان در منطقه 22

قیمت آپارتمان در منطقه 22

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲ صحبت کنیم.سوالی که برای خیلی از متقاضیان مسکن منطقه ۲۲ به وجود می آید این است که چرا این حجم از تفاوت قیمت بین برج ها و مجتمع ها وجود دارد و اساسا چطور می شود متوجه شد که آیا مبلغ پرداختی و اعلامی بابت آن مجتمع یا برج مبلغ واقعی است یا اسیر سفته بازان شده اند؟

جهت مشاهده و بررسی همه فایل ها و قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲ کلیک کنید، در صورت نیاز به تفکیک فایل ها بر اساس نوع معامله، نوع ملک و محله آن از امکانات فیلتر کردن صفحه اصلی املاک پلاکینو کمک بگیرید.

البته همه ما از قدیم ضرب المثل معروف هر چقدر پول بدی آش میخوری را شنیدیم. اما دراین مقاله به تعدادی پارامتر اشاره می کنیم که در تعیین قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ تاثیرگذارند.

پارامترهای مختلفی در این موضوع تاثیر گذار هستند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید آپارتمان در منطقه 22

یکی از عمده مسائلی که سرمایه گذاران و افرادی که بدنبال منزلی نو در غرب و شمال غرب تهران با آن درگیر هستند بحث عواملی هستند که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت آپارتمان در منطقه 22 تاثیر می گذارد، حال قبل این که شما را درگیر مسائل فنی کنیم توضیه می کنیم برای آسایش خود هم که شده فایل های خرید آپارتمان در منطقه 22 از طریق لینک بررسی کرده و متراژها، امکانات و محله های آن ها را با یکدیگر بخوبی مقایسه کنید، با چک کردن لینک فوق حتی امکان ماقایسه قیمت ها در سال گذاشته با امسل و حتی ماه های مختلف سال برای شما فراهم خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان منطقه ۲۲

تاثیر خود مجتمع یا برج و محل قرار گیری آن و دسترسی آن بر قیمت آپارتمان منطقه ۲۲

در این مورد توجه شما را به چند نکته جلب می کنیم

نکته اول بحث ترافیک حال یا آینده محل قرارگیری مجتمع یا برج است. برج های اطراف دریاچه چیتگر معمولا در روزهای تعطیل با ترافیک شدید روبه رو هستند و از این بابت ممکن است برای شما کمی آزاردهنده باشد که در مسیر خانه خود بخواهید در ترافیک حتی در محله خانه خود باشید. پس در استعلام قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ به عامل ترافیکی آن محل از منطقه ۲۲ که مجتمع یا برج یا آپارتمان در آن قرار دارد، توجه شود.

نکته دوم بحث دسترسی هایی است که آن مجتمع یا برج یا آپارتمان به بزرگراه های اصلی تهران مانند همت، حکیم و تهران-کرج دارد. حتما در استعلام قیمت آپارتمان در منطقه ۲۲ به این مورد نیز توجه کنید. علاوه بر این در نظر بگیرید که آن مجتمع یا برج چه فاصله ای با نزدیک ترین ایستگاه مترو دارد. آیا می توان تنها با یک تاکسی به ایستگاه مترو رسید؟

نکته سوم بحث نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به آن مجتمع یا برج است. این موضوع به خصوص در انجام بیمه حوادث ساختمان بسیار تاثیرگذار است. هر چه ایستگاه آتش نشانی از آن مجتمع یا برج فاصله بیشتری داشته باشد قیمت بیمه حوادث نیز برای آن مجتمع یا برج افزایش می یابد.

نکته چهارم بحث های دیگری مانند فراهم بودن امکانات رفاهی همچون مدارس، درمانگاه و مراکز خرید و مجتمع های تجاری در اطراف آن برج یا مجتمع یا آپارتمان است که طبیعتا اگر در محلی این موارد انجام یا بهره برداری نشده باشد قیمت آن محل پایین تر است.

تاثیر مرغوبیت سمت و سو و ویو و دید برج بر قیمت آپارتمان منطقه ۲۲

در این مورد توجه شما را به چند نکته جلب می کنیم

نکته اول محل قرارگیری و موقعیت آن برج در مجتمع یا شهرک است. معمولا در هر شهرک یا مجتمع با تعدادی برج رو به رو هستیم که برج های پیرامونی آن موقعیت بهتری دارند. برای مثال اگر شهرک را به شکل یک دایره در نظر بگیریم برج هایی که روی محیط دایره هستند( در شکل زیر برج های ۱ تا ۶) موقعیت فوق العاده بهتری از نظر ویو و دید دارند تا برج هایی که به سمت مرکز دایره( در شکل زیر برج های ۷تا ۱۱) هستند.

بگذارید کمی بیشتر توضیح دهیم. شکل زیر را در نظر بگیرید و فرض کنید مجتمعی دارای ۱۱ برج است. طبیعتا برج هایی که در وسط ساخته شده اند ( برج های ۷ تا ۱۱) و برج های دیگر اطراف آن را گرفته اند ویویی ندارند و ویوی آن ها همان برج مقابل است که نه تنها جذابیتی ندارد و در پاره ای موارد به علت نزدیک بودن برج ها به یکدیگر ممکن است از برج مقابل به داخل واحد های شما دید داشته باشد. پس برج هایی که در پیرامون برج های دیگر ساخته شده اند( برج های ۱ تا ۶ زرد رنگ) موقعیت بهتری دارند و عملا برجی در جلوی آن ها وجود ندارد که بخواهد مزاحم آن ها باشد.

 تاثیر مرغوبیت سمت و سو و ویو و دید برج بر قیمت آپارتمان منطقه ۲۲

قیمت آپارتمان منطقه ۲۲

نکته دوم محل قرارگیری آن واحد در برج است. پس از اینکه بر فرض یک برج پیرامونی را انتخاب کردیم مسئله ی دوم این است که کدام واحد در آن برج ویوی بهتری دارد؟

هر برجی یک جهت آن مرغوب است و ویوی خوبی دارد. بیایید این موضوع را با توجه به شکل بالا توضیح دهیم. همان طور که در توضیحات بالا اشاره شد برج های زرد رنگ ۱تا ۶ بهتر از الباقی برج ها هستند چون در پیرامون شهرک یا مجتمع واقع شده اند.

حال در برج های زرد رنگ کدام واحد مرغوب تر است؟

این موضوع به خود آن برج بستگی دارد. برای مثال برج ۱ ضلع جنوبی آن مرغوب است و واحد هایی در آن برج که ضلع جنوبی دارند جزو مرغوب ترین واحد های آن برج محسوب می شوند.

حال همین موضوع برای برج ۴ کاملا بر عکس است و در برج ۴ جنوب آن برجی دیگر احداث شده است و هیچ ویویی ندارد و در واقع واحد هایی که ویو شمال را دارند در این برج جزو ارزنده ترین واحد ها محسوب می شوند.

نکته سوم در مورد تاثیر ویو بر قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ بحث ویوی ابدی یا غیر ابدی است. تقریبا هیچ مشاور املاکی در این موضوع صحبت نمی کند.

منظور از ویوی ابدی چیست؟

ویوی ابدی بدین منظور است که در قسمت ویوی آن واحد در آینده ساخت و سازی رخ نمی دهد.

خیلی از واحد ها ویوی فعلی و کنونی آن ها خوب است اما اگر کمی تحقیق شود متوجه می شوند که در آینده ای نزدیک برجی در جلوی آن ها ساخته می شود و ویوی آن ها را به طور کلی می بندد. به همین دلیل خیلی در این زمینه پرس و جو و تحقیق کنید که این موضوع تاثیر به سزایی در قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ دارد.

شماره ی طبقه

سومین پارامتر تاثیر گذار در قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ بحث طبقه آن واحد است که طبیعتا هر چه طبقه بالاتر می رود قیمت افزایش می یابد.

دیزاین داخلی واحد

چهارمین عامل تاثیر گذار در قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ بحث دیزاین و دکور داخلی آن واحد است که طبیعتا هر چقدر که در واحد هزینه شده باشد قیمت آن ملک یا واحد افزایش می یابد.

عوامل بسیار دیگری در استعلام قیمت آپارتمان منطقه ۲۲ دخیل هستند که ما مهمترین آن ها را اشاره کردیم. برخی دیگر از پارامترها عبارتند از داشتن سند، تعداد واحد در هر طبقه، امکانات برج، سال ساخت و

برای آگاهی از ویژگی ها و اطلاعات هر برج یا مجتمع می بایست به سایت ما سر بزنید و مقاله مربوط به آن مجتمع یا برج را مطالعه نمایید یا با مشاوران ما تماس بگیرید که شما را به طور کامل راهنمایی نمایند