برج های ایزدیار چیتگر

برج های ایزدیار چیتگر

معرفی برج های ایزدیار

در ادامه معرفی املاک و برج های منطقه 22 تهران، امروز به سراغ مجموعه شهرک و برج های ایزدیار رفته ایم.

منطقه 22 تهران یک منطقه نوپا و تقریبا جدید است که با توجه به فرصت های زیاد سرمایه گذاری توجه سازندگان و خریداران زمین و آپارتمان را به خود جلب کرده است.

زمین های متعددی در این منطقه خوش آب و هوا وجود داشته و دارد که سرمایه گذاران ملکی می توانند با ساخت و ساز برروی آن ها از این فرصت استثنایی بهره بگیرند.

به هرحال یکی از این زمین ها و املاکی که در این منطقه تبدیل به مجتمع شده است، مجتمع ایزدیار است.

این شهرک مسکونی در سه فاز ساختمانی احداث گردیده است که فاز ۱ و ۲ از لحاظ ساخت و طبقات مانند هم هستند و فاز ۳ به طور کلی متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت های روز برج های منطقه 22 اینجا کلیک کنید

برج های ایزدیار

دسترسی به برج های ایزدیار

دسترسی به این محدوده بسیار آسان بوده و از مسیرهای متعددی می توان به این مجتمع رسید.

مجموعه شهرک ایزدیار در شمال غربی دریاچه چیتگر در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران قرارگرفته است.

اگر از شمال منطقه در حال عبور هستید می توانید با گذر از اتوبان شهید خرازی وارد بلوارد کاشان شده و از این بلوار اصلی به مجتمع وارد شوید.

مسیر دیگر آن است که اگر از غرب وارد منطقه شده اید می توانید با گذر از میدان دریاچه و میدان ساحل به میدان موج و سپس به مجتمع ایزدیار برسید.

البته راه های دیگری نیز وجود دارد. مثلا اگر از اتوبان آزادگان طی مسیر کرده اید با ورود به بلوار امیرکبیر و ادامه مسیر می توانید به میدان موج برسید. به هر حال مهم این است که در ترافیک نباشید و در کمترین زمان ممکن به منزل خود برسید.

اگر هم از وسایط حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این برج استفاده می کنید باید بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست. وجود ایستگاه مترو چیتگر راه را آسان کرده است. البته تاکسی ها هم با توجه به ظرفیت بالای دریاچه همیشه بین این محل و متروهای نزدیک در رفت و آمد هستند. خطوط اتوبوسرانی پایانه دریاچه و همچنین پایانه مترو چیتگر گزینه های دیگری را نیز برای دسترسی به برج های ایزدیار برای شما فراهم می کنند.

فاز1 و فاز2 ایزدیار

معرفی فاز یک و فاز دو ایزدیار

در فاز ۱ و ۲ در مجموع ۱۴ بلوک ساختمانی ۱۲ طبقه وجود دارد که هر طبقه شامل ۳ واحد بوده و ترتیب نام گذاری آن ها عبارت است از:

  • فاز یک شامل ۶ بلوک با نام گذاری A و B، C1و C2، D1 و D2 دارای ۲۱۶ واحد مسکونی.
  • فاز ۲ شامل ۸ بلوک با نام گذاری E1و E2، F1 وF2،G1 وG2 دارای ۲۸۸ واحد.

متراژ واحدها در بلوک ها متنوع بوده و از ۹۰ تا ۱۵۴ متر متغیر است.

موقعیت محلی فاز 1 و2

در غرب این شهرک، مجموعه بزرگ پردیسان نور (که یک مجموعه فرهنگی و ورزشی است) و در شمال آن، مجموعه آفتاب مروارید قراردارد.

در شرق شهرک ایزدیار در منطقه ۲۲ تهران، مجتمع تجاری اداری گلستان خیام دردست ساخت می باشد و در جنوب غربی این شهرک واقع در خیابان امیری صفت مجتمع تجاری،اداری و مسکونی پارامیس قرار دارد.

متریال و و امکانات بلوک های ایزدیار

در فاز ۱ و ۲ تمامی متریال استفاده شده درجه ۱ ایرانی می باشد و فقط آسانسورها از برند ایتالیایی می باشند.

در فاز ۱ و ۲ اسکلت بلوک ها فلزی بوده و سیستم سرمایش و گرمایش در این ۲ فاز توسط چیلر و بویلرهای مرکزی تامین می شود.

سیستم آبی این بلوک ها به صورت موتورخانه مرکزی می باشد. در هرکدام از این بلوک ها هر واحد دارای کنتور برق مجزا می باشد.

نقشه ی داخلی واحد برای ساکنین قابل تغییر نمی باشد زیرا برای دیوارها در هرواحد از مصالح آجر و سیمان استفاده شده است.

فازهای ۱ و۲ این شهرک در سال ۱۳۹۴ به طور کامل و به ترتیب الویت ها به اعضاء تحویل گردیده است.

پارکینگ شهرک ایزدیار

با توجه به این که در شرائط کنونی اکثر خانواده ها دارای تعداد بیشتر از یک خودرو هستند، شاید بتوان یکی از محاسن بزرگ این شهرک در منطقه ۲۲ که منطقه گردشگری تهران می باشد را دارا بودن تعداد زیاد پارکینگ های عمومی در محوطه بلوک های ایزدیار دانست.

در این حالت شرایط بسیار خوب و قابل اطمینانی را برای ساکنین این شهرک که بیشتر از یک اتومبیل دارند ایجاد و دغدغه عدم وجود محل پارک مناسب ماشین را برای میهمانان و ساکنین مرتفع کرده است و به عنوان یکی از تسهیلات شهرک ایزدیار می توان از آن نام برد.

در کنار این حسن بزرگ شاید نداشتن محل بازی کودکان مانند وسایل بازی، زمین فوتبال و سالن ورزشی یکی از ضعف های این شهرک باشد و شاید هم در طرح های آتی مدیران شهرک، این نقص مرتفع گردد.

امنیت بلوک های فاز 1 و 2

از لحاظ موارد امنیتی تک تک بلوک ها در فاز ۱ و ۲ در داخل لابی، پارکینگ ها و محوطه های عمومی به طور کامل تحت پوشش دوربین های مداربسته می باشد و حتی ساکنین هم می توانند تصویر این دوربین ها را بر روی نمایشگرهای خانگی خود مشاهده کنند.

ورودی مجتمع ایزدیار

برج های ایزدیار فاز 3

معرفی برج های فاز 3 ایزدیار

در این قسمت بیشتر به معرفی فاز 3 این مجتمع برای آشنایی سرمایه گذاران در منطقه 22 و یا خریداران آپارتمان در اطراف دریاچه پرداخته ایم.

برج های ایزدیار یا همان فاز3 ایزدیار که از 3 برج بلند تشکیل شده به عبارتی نگین بلوک های ایزدیار در منطقه ۲۲ و اطراف دریاچه چیتگر می باشد، به طور کلی از هر لحاظ با فازهای ۱ و۲ متفاوت می باشد.

برج های سه گانه ایزدیار در ضلع جنوب میدان موج و نزدیک بام لند و دریاچه چیتگر ساخته شده اند.

این فاز در ۳ بلوک به نام های L1،L2، L3 با زیربنای مسکونی در حدود ۳۳۵۳۰متر مربع است و زیربنای کل آن در حدود ۶۰۷۵۰ متر مربع می باشد.

هر بلوک در بیست و پنج طبقه ساخته شده است که بیست و یک طبقه مسکونی، یک طبقه لابی به همراه سالن اجتماعات و سه طبقه منفی جهت پارکینگ دارد.

هر طبقه از برج های این فاز دارای ۴ واحد بوده که در مجموع هر برج دارای ۸۴ واحد است و به این ترتیب کل فاز ۳ دارای ۲۵۲ واحد مسکونی می باشد.

درمجموع فاز ۳ این مجتمع دارای لوکس ترین برج های منطقه بوده و ازامکانات بسیار عالی برخوردار می باشند. به اصطلاح جزء برج های لاکچری منطقه 22 می باشند. به همین علت خریداران آپارتمان حتماً سری به این برج ها می ز نند.

برج های ایزدیار فاز3

طراحی بلوک های فاز 3

نمای این برج ها واقعا چشم نواز بوده و جلوخ ویژه ای به بلوک های آن و این محدوده از منطقه 22 تهران ر نزدیکی دریاچه داده است.

یکی از مزیت های واحد های این برج وجود تراس های بزرگ و پنجره های بلند و قدی است. وجود این پنجره ها هم سبب نورگیری عالی است و هم این که دید و ویو را وسیع تر می کند.

این مجتمع به گونه ای طراحی شده است که به علت تفاوت ارتفاع بلوک ها نسبت به سایر بلوک های همجوار سبب گردیده است که نورگیری واحدهای آن عالی و به همین دلیل فضای داخلی واحدها روشن تر بوده و واحدهای آپارتمانی بزرگ تر به چشم بیاید.

سمت و سوی واحدها یا به طور کل جهت گیری واحد های این مجموعه به صورت شمالی و جنوبی می باشد.

واحدها طوری طراحی شده اند که اتاق خواب واحدها در غرب و شرق برج قرارگرفته است.

این نوع طراحی سبب شده است که اتاق های خواب شرقی برج از منظره زیبایی بهره برده و شاهد دید دریاچه شهدای خلیج فارس یا همان دریاچه چیتگر باشند که این موضوع در نوع خود امتیاز بزرگی محسوب می شود و می توان آن را از مزایای مجتمع ایزدیار دانست.

از دیگر مزایای این مجتمع آن است که برای واحدهای این فاز همگی دکوراسیون داخلی طراحی شده است و یا به اصطلاح دیزاین شده اند. منظور این است که واحدها نقاشی شده و دارای کابینت، تجهیز شیرآلات و روشوئی می باشند و به این صورت تحویل داده می شود.

متریال برج های ایزدیار

در این فاز از شهرک، برای ساخت برج ها از اسکلت بتونی، متریال کاملاً خارجی (آلمانی، کانادایی، ایتالیایی و چینی) استفاده شده است. سیستم کامل اعلام و اطفاء حریق در تمامی طبقات و سیستم های امنیتی نظیر دوربین مداربسته در تمامی طبقات، پارکینگ ها و محوطه های عمومی به کار گرفته شده است.

آسانسورهای این برج ها برند تیور آلمانی بوده و هر برج دارای ۲ آسانسور نفربر و یک آسانسور حمل بار می باشد. شیرآلات برند KWC، قفل های ۴ زمانه (سوییچی، کارتی، لمسی و کدخور)، کابینت های های گلاس و درب ها ضد سرقت ترکیه ای (برند تریمال ترک) می باشند.

واحدها در این برج ها به صورت شمالی جنوبی بوده و اتاق خواب ها در شرق و غرب واحد قراردارند و قسمت شرقی این برج ها به طور کامل ویو دریاچه را داشته و از این منظره بهره می برند. کلیه واحدها تکمیل شده حتی با کمد دیواری تحویل اعضاء می گردد.

از دیگر مزایای هر واحد سقف بلند آن ها می باشد که ارتفاع سقف به حدود ۳ متر و ده سانتیمتر می رسد. این ارتفاع سبب می گردد تا فضای واحد روشن تر و بزرگ تر دیده شود. به علت استفاده از کناف در سقف ها، امکان تغییر طراحی و دکوراسیون سقف و حتی کم و زیاد کردن ارتفاع سقف به راحتی وجود دارد.

مشاعات بلوک های ایزدیار

در محوطه این برج، آب نما قراردارد که دارای طراحی بسیار عالی می باشد و متریال مناسبی در ساخت آن به کار رفته است.

محوطه سازی این بلوک بسیار عالی و درجه یک بوده به نحوی که بهترین فضا و امکانات را برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت را برای ساکنین این مجتمع فراهم آورده است.

به منظور حفظ و نگهداشت محوطه و فضای سبز موجود، پیش بینی نظافت چی و باغبان برای هر یک از برج ها به عمل آمده است.

مشاعات بلوک های ایزدیار

امکانات برج ایزدیار فاز ۳

اگر بخواهیم از امکانات فاز 3 مجتمع ایزدیار صحبت کنیم می توان به فضای ورزشی آن اشاره کرد. استخر، سونا و جکوزی در این فاز بین سه برج مشترک در نظرگرفته شده است. از دیگر امکانات این بلوک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن ورزش
  • سالن اجتماعات تجهیز شده
  • روف گاردن ۳۶۰ درجه در طبقه آخر بلوک ها
  • لابی مجلل
  • لابی من ۲۴ ساعته با سیستم مانیتورینگ
  • درب های ضد سرقت (که با استفاده از کارت و اثرانگشت قابل استفاده است)
  • سالن بیلیارد
  • سالن بدنسازی
  • کتابخانه
  • هلی پد
  • شوتینگ

لابی فاز3 برج های ایزدیار

برج ها دارای فضای سبز مشترک بوده و این امکان را بوجود می آورد که ساکنین بدون طی مسیر و استفاده از وسیله نقلیه و در کمترین زمان ممکن می توانند اوقات فراغت خوبی را سپری کنند.

وجود سامانه اعلام و اطفاء حریق سبب افزایش ایمنی در این بلوک ها گردیده است. یعنی علاوه بر سیستم اعلام حریق پیش بینی اطفاء حریق نیز شده است. این خود یکی از مزایا و محاسن بزرگ بلوک ها است.

امکانات رفاهی اطراف برج ایزدیار چیتگر

زدیکی این مجتمع به مراکز تفریحی، گردشگری و تجاری سبب شده است که مایحتاج روزانه به راحتی تهیه شود. یکی از این مراکز بام لند است. وجود فروشگاه های متنوع در این مجتمع نیاز هر سیلقه ای را مرتفع می کند.

پارک چیتگر و دریاچه چیتگر ( خلیج فارس ) در نزدیکی این مجتمع بوده و ساکنین می توانند با صرف کمترین زمان ممکن اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنند.

اگر در خصوص قیمت و یا سایر شرایط این مجتمع مسکونی و یا بلوک های منطقه، به اطلاعات تکمیلی نیاز دارید با مشاوران ما در مجموعه پلاکینو تماس بگیرید.

صاحب امتیاز برج های ایزدیار دریاچه

امتیاز برج ایزدیار چیتگر برای تعاونی مسکن ایزدیار می باشد، گرچه سال ها پیش بدلیل برخی مشکلات ساخت و ساز پروژه فاز 3 آن به شکرت نقش گستران مهر سپرده شد.

همچنین نظارت بر اجرای عملیات ساخت و ساز برج های L1، L2 و L3 را نیز برعهده شرکت آرین سازه بود.

بدین ترتیب فاز سه مجتمع های مسکونی ایزدیار در سال 98 تماما تکمیل و به خریداران واگذار گردید.

قیمت برج های ایزدیار در میدان موج منطقه 22

درابتدا این نکته را فراموش نکنید که قیمت واحدها در هر سه فاز این پروژه یکسان نبوده و حتی دارای اختلاف زیادی در قیمت هر متراژ از آپارتمان های ایزدیار نیز هستند. چنانچه به دنبال رهن برج ایزدیار یا استعلام قیمت برج های ایزدیار در میدان موج منطقه 22 بودید با مشاورین پلاکینو تماس گرفته تا بروزترین قیمت متراژ واحدی های این برج ها در اختیار شما قرار دهند.

آپارتمان فروشی مجتمع ایزدیار

در گذشته فروش آپارتمان در برج ایزدیار و نقل و انتقال آن زیر نظر تعاونی ایزدیار بوده است. در حال حاضر فایلینگ های آپارتمان فروشی مجتمع ایزدیار در دسترس املاک منطقه 22 نیز می باشد. شما نیز برای اطلاع از قیمت های خرید و فروش آپارتمان مجتمع ایزدیار میتوانید با مشاوران املاک پلاکینو تماس حاصل نمایید.

رهن برج ایزدیار

علاوه بر مزیت نزدیکی برج های ایزدیار به بزرگراه تهران- کرج، اتوبان همت و ...، امکانات رفاهی و گردشگری و نزدیک بودن به مراکز آموزشی و درمانی، این برج ها خواهان بسیار زیادی دارند که در صورت تمایل میتوانید برای اطلاع از قیمت های بروز و شرایط رهن و اجاره برج ایزدیار با مشاوران املاک پلاکینو تماس بگیرید.

برج های میدان موج

برج های میدان موج شامل برج های ایزدیار است.بعد از اتمام پروژه فاز یک و دو ایزدیار، پروژه سوم ایزدیار آغاز شده است که شامل برج های L1 , L2 و L3 می باشد که هرکدام از این برج ها شامل 25 طبقه با متراژهای 147 تا 157 متر است. تعداد خواب همه آپارتمان ها نیز 3 خوابه میباشد که یکی از آنها خواب مستر است.

خرید آپارتمان برج ایزدیار l2

یکی از بهترین برج های منطقه 22 برج ایزدیار فاز 3 است. این برج ها با امکاناتی همانند لابی، روف گاردن، سالن اجتماعات بزرگ، سالن و باشگاه ورزشی و تمامی مشاعات آبی مورد توجه خریداران برای خرید آپارتمان برج ایزدیار l2 شده است.

قیمت برج های ایزدیار در میدان موج منطقه 22 چگونه است؟
قیمت واحدها در هر سه فاز این پروژه یکسان نیست و دارای اختلاف زیادی در قیمت هر متراژ از آپارتمان های ایزدیار هستند. اگر به دنبال رهن برج ایزدیار یا استعلام قیمت برج های ایزدیار در میدان موج منطقه 22 هستید با مشاورین پلاکینو تماس گرفته تا بروزترین قیمت متراژ واحدی های این برج ها در اختیار شما قرار دهند.
مشخصات واحد های پروژه یا برج های ایزدیار فاز 3 چگونه است؟
از ۲تیپ واحد ۱۴۸/۵ و ۱۵۲ متری تشکیل شده است تمامی واحد های برج ۳ خواب میباشد. هر واحد دارای تراس های بزرگ با ویو بینظیر و عالی میباشد.
چه امکانات ویژه ای در برج های ایزدیار فاز 3 وجود دارد؟
استخر ، سونا خشک و بخار ، جکوزی ، تونل مه سالن بدنسازی سالن اجتماعات سالن بیلیارد سالن والیبال سالن فوتبال سالن بسکتبال روف گاردن با ویویی بینظیر کتابخانه کافی شاپ رستوران هایپر مارکت سیستم شوتینگ زباله هلی پد فضای سبز