نشست هماهنگی فرایند انتخاب واحد پهنه D شهرک چیتگر

نشست هماهنگی فرایند انتخاب واحد پهنه D شهرک چیتگر

نشست هماهنگی فرایند انتخاب واحد پهنه D شهرک چیتگر

طی نشست مدیرعامل بنیاد تعاون آجا با مسئولین اجرایی انتخاب واحد پهنه D آخرین هماهنگی ها جهت برگزاری مطلوب این رویداد انجام گرفت.

امیر سرتیپ آقایی در این نشست،  بر احقاق حقوق تمامی مالکین تاکید کرد و دستور داد اطلاع رسانی صحیح و کامل به تمامی مالکین در خصوص فرایند چگونگی انتخاب واحد صورت پذیرد.

طی آخرین گزارش ارائه شده در این جلسه بیش از ۹۲ درصد از مالکین تاکنون در سامانه ثبت نام انتخاب واحد در گام نخست احراز هویت شده اند و امکان ورود به سامانه انتخاب واحد را خواهند داشت.

در این نشست مقرر گردید هم‌زمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و به یاری خداوند از ساعت ۲۰:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۳ شهریور ماه سامانه انتخاب واحد فعالیت خود را آغاز نموده و در دسترس مالکین قرار گیرد.

از آنجا که زمان انتخاب واحد به مدت یک هفته پیش بینی شده است سامانه پاسخ گویی به شماره 02145714444 نیز در تمامی روزها و از ساعت ۷:۰۰ آماده پاسخگویی به پرسش های کاربران خواهد بود.

همچنین با توجه به این که انتخاب واحد براساس اولویت مالک انجام می گیرد بنابراین تقدم و یا تأخر در زمان ورود به سامانه تاثیری در انتخاب افراد نخواهد داشت و مالکین می توانند به دور از شتاب و عجله در هر زمان طی یک هفته به سامانه مراجعه و اقدام به انتخاب واحد نمایند.

از آنجا که این سامانه با الگو پذیری از نرم افزارهای مشابه معتبر و بر پایه دانش روز طراحی شده است، مانع از سوء استفاده و یا تغییر به صورت دستی و کاربر انسانی خواهد شد.

در طرح قبلی پهنه طبیعت، مساحت زمین حدودا ۲۴ هکتار و تعداد واحد مسکونی ۵۲۸۰ واحد بوده ولی در طرح جدید زمین 4/8 هکتاری به زمین قبلی اضافه و جمعا مساحت زمین معادل 28/8 هکتار گردیده‌است. در طرح جدید، تعداد ۴۷۶۰ واحد  احداث خواهد شد که تراکم جمعیتی، بهینه تر شده و عملا کاهش مطلوبی یافته است.