پیش فروش برج های چیتگر

پیش فروش برج های چیتگر

در این مقاله قصد داریم پیش فروش برج چیتگر و واحد های آن را بررسی کنیم که تحویل و شرایط پرداخت و پیشرفت هر کدام چه مقدار است؟ پس از مطالعه این مقاله و اشراف کامل بر جزییات می توانید به صفحه آگهی های خانه های شهرک چیتگر که قیمت پیش خرید و پیش فروش آپارتمان در چیتگر را ارائه کرده است مراجعه کنید. در لینک ارائه شده، شما اطلاعات دقیق واحدها اعم از تعداد خواب، متراژ، دارا بودن پارکینگ و ... را در اختیار خواهید داشت.

همان طور که قبلا توضیح دادیم شهرک چیتگر دارای ۵ پهنه است که در حال حاضر شما می توانید از واحدهای پهنه A و B و C پیش خرید نمایید.

جهت مشاهده ی قیمت در منطقه ۲۲ و شهرک چیتگر روی لینک کلینک فرمایید

قیمت برج های چیتگر

در این پهنه اولویت بندی تحویل برج ها به صورت زیر است

  • اولویت اول:برج پامچال ۱ و ۲
  • اولویت دوم: برج ارکیده ۱
  • اولویت سوم: برج ارکیده ۸ و ۹
  • اولویت چهارم:برج پامچال ۵ و ۶
  • اولویت پنجم: برج پامچال ۳ و ۴

الباقی برج های پهنه A جزو اولویت ششم می باشند. در حال حاضر ۵ اولویت به طور کامل تحویل مالکین گردیده است. در نتیجه تنها برج های اولویت ششم برای پیش فروش باقی مانده است.

اولویت ششم شامل برج های ارکیده ۲ تا ۷ وهمچنین ارکیده ۱۰ و ۱۱ می باشند.

برج های ارکیده ۲ تا ۷ به طور کامل اجرا شده اند و در حال محوطه سازی و سقف کاذب برخی واحد ها و نصب شیر آلات می باشند. در نتیجه پیش بینی می شود این برج ها تا ماه اردیبهشت سال ۹۸ به طور قطعی تحویل مالکین گردند.

شرایط خرید واحد در این برج ها به صورت نقد و پرداخت کل ثمن معامله می باشد و مبلغی جهت سند و یا تحویل باقی نمی ماند. علت آن نیز، همان طور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، این واحد ها به صورت سهام انتخاب شده اند و مالک واحد کل بدهی خود را با شرکت سازنده تسویه نموده و در نتیجه از خریدار نیز کل مبلغ را دریافت می نماید.

حدود قیمت این برج ها متری ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ارزانتر از واحدهای آماده شهرک چیتگر می باشد.

محوطه سازی برج چیتگر برج ارکیده ۷ شهرک چیتگر

نوع دوم پیش فروش برج چیتگر

برج های ۲۷ طبقه ارکیده ۱۰ و ۱۱ یکی از پر ازرش ترین برج های شهرک چیتگر می باشند که علاوه بر ویوی جنگل و ایران مال در طبقات بالایی ویوی دریاچه را نیز دارند. این برج ها پایان سال ۹۸ تحویل می گردند.

در این دو برج واحد ها هم به صورت سهام و هم به صورت آزاد فروخته شده اند. در واحدهای سهامی طبق توضیحات فوق خریدار می بایست کل ثمن معامله را یکجا با فروشنده تسویه نماید. اما در واحدهای آزاد فروش شرایط فروش به صورت ۱۰-۳۰-۳۰-۳۰ بوده است. بدین ترتیب که ۳۰ درصد مبلغ در زمان ثبت نام اولیه، ۳۰ درصد قسط دوم و با توجه به پیشرفت کار و ۳۰ درصد در زمان تحویل واحد و ۱۰ درصد نیز در زمان سند دریافت می کردند. در نتیجه مالک واحد ۶۰ درصد مبلغ قرارداد اولیه خود را پرداخت نموده است و ۴۰ درصد مبلغ قرارداد اولیه باقی مانده است که مالک در صورت فروش واحد خود می بایست آن(۴۰ درصد مبلغ قرارداد اولیه) را از ثمن معامله کسر نماید.

حدود قیمت این برج ها متری ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان ارزانتر از واحدهای آماده شهرک چیتگر می باشد.

در پهنه A برج های پامچال ۷ و ۸ نیز برای نیرو هوایی و خلبانان آن ارگان بوده و می توان از آن ها نیز پیش خرید انجام داد. برج پامچال ۷ ، ۱۲ طبقه بوده و تقریبا تکمیل شده است اما برج پامچال ۸ موسوم به خلبانان ۴۲ طبقه بوده که تیغه چینی آن تکمیل شده است و وارد فاز پروفیل درب و پنجره شده اند.

واحدهای برج چیتگر

همچنین برج های پامچال ۹ و ۱۰ نیز برای سازمان قضایی بوده که پس از توقف چند ساله پروژه، چند ماهی است به سرعت رو به جلو پیش می رود و در مرحله اسکلت و بتن ریزی طبقات فوقانی است.

برج پامچال ۹ برج پامچال ۱۰- سازمان قضایی

پیش فروش پهنه B شهرک چیتگر:

همان طور که قبلا توضیح دادیم در حال حاضر تنها از ۶ برج از ۱۶ برج پهنه B می توان پیش خرید نمود و الباقی برج ها هنوز در مرحله فونداسیون هستند و به انتخاب واحد دعوت نشده اند.

از میان ۶ برج باقی مانده،برج سازمان حفاظت اطلاعات مربوط به آن ارگان می باشد. تفاوت این برج با الباقی برج ها در نوع نمای شیشه ای زیبای آن است.

از میان ۵ برج باقی مانده برج های جی ۱ و جی ۳ به صورت فروش آزاد و برج های جی ۲ و جی ۴ و بی ۳ به صورت سهامی انتخاب واحد می شوند.

همانطور که در قسمت فوق توضیح دادیم،در واحد هایی که به شکل سهامی انتخاب واحد می شوند می بایست کل ثمن معامله نقدا پرداخت شود و تنها مبلغ ضریب طبقات باقی مانده و ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ علی الحساب پارکینگ و انباری از کل ثمن معامله باقی می ماند.

تحویل برج های جی ۲ و جی ۴ طبق گفته بتاجا پایان سال ۹۸ و تحویل برج بی ۳ در میانه سال ۹۹ می باشد.

قیمت واحد های سهامی در روز انتشار مقاله حدودا متری ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد. همانطور که قبلا توضیح دادیم این نوسان قیمت به جهت ویو، کوچک یا بزرگ متراژ بودن، طبقه و نوع نقشه داخلی است.

پیش فروش برج های جی ۱(g1) و جی ۳(g3)

در برج های جی ۱ و جی ۳ که به صورت آزاد فروش بوده اند وضعیت پیش فروش برج چیتگر کمی متفاوت است.

نکته اول اینکه برج جی ۱ به طور کامل تکمیل شده و تنها مشکل نبود آسانسور با استاندارد مناسب آن برج با توجه به شرایط تحریم می باشد.

برج جی ۳ نیز وضعیتی مشابه دارد اما کار آن در قسمت نما هنوز تکمیل نشده است.

نکته دوم اینکه قیمت واحد های این دو برج تقریبا متری ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان کمتر از قیمت واحد های آماده برج های پهنه A می باشد.

نکته سوم در این دو برج مبلغی برای تحویل واحد باقی نمی ماند و احتمالا بدهی پارکینگ و انباری نیز به دلیل جریمه تاخیر در تحویل واحد از جانب بتاجا بخشوده خواهد شد. در نتیجه در هنگام خرید از این دو برج نیز شما می بایست کل مبلغ را نقدا پرداخت نمایید.

پیش فروش آپارتمان چیتگر

در هنگام پیش خرید و پیش فروش آپارتمان چیتگر می بایست به مجموعه نکات زیر توجه لازم را داشته باشیم.

حتما می بایست برگه ای تحت عنوان برگه رزرو واحد یا صورت حساب واگذاری واحد با امضای تمام مسئولان بتاجا موجود باشد و خریدار به استناد آن می تواند ملک را خریداری نماید.

حتما قبل از خرید واحد به شرکت بتاجا و دفتر امور متقاضیان آن واقع در بلوار پژوهش مراجعه نموده و استعلام بدهی مالک گرفته شود و در صورت بدهی می بایست آن مبلغ از ثمن معامله کسر شود.

عده ای از مشاورین املاک در اقدامی ناجوانمردانه واحدی را روی نقشه به شما نمایش می دهند و در نهایت کد واحد دیگری را با همان متراژ اما با ویوی متفاوت به شما می فروشند. حتما کد واحد از شرکت بتاجا و یا فرد مورد اطمینان و یا از مشاورین ما استعلام گرفته شود که همان واحد دلخواه شما باشد.

نکته جالب توجه در پیش فروش پهنه A و B شهرک چیتگر این است که قیمت واحدها ثابت شده است و قرارداد نهایی دارند و با تورم قیمت آن ها تغییری نمی کند. به عبارت دیگر همان میزان پولی که در پای معامله پرداخت می کنید هزینه نهایی شماست و در آینده مبلغ دیگری از شما دریافت نمی شود. اما در پهنه C شرایط کاملا متفاوت است.

در مقاله بعدی در رابطه با کد واحد پهنه B شهرک چیتگر و همچنین شرایط پیش فروش پهنه C این شهرک توضیح خواهیم داد.