پارک آبی اپارک

پارک آبی اپارک

در ادامه مرور مراکز تفریحی و املاک منطقه ۲۲، در این قسمت به معرفی پارک آبی اٌپارک می پردازیم.

پارک های آبی معروف جهان

قبل از هر چیز بد نیست حداقل با نام معروف ترین پارک های آبی جهان آشنا شویم:

این پارک های آبی عبارتند از:

  • پارک آبی سند کاستل ، انگلستان
  • پارک آبی گلد کوست، استرالیا
  • پارک آبی وایلد وادی، دبی
  • پارک آبی سان وی لاگون، مالزی
  • پارک آبی تروپیکال آیلند، آلمان
  • پارک آبی نوس آرک، آمریکا
  • پارک آب چایم لاانگ، چین
  • پارک آبی ادمونتون، کانادا

(با توجه به شرایط آب وهوایی کانادا وسرد بودن این کشور، این پارک به صورت سر پوشیده طراحی شده است.ظرفیت این پارک ۵۰۰۰نفر و استخر موج آن بزرگ ترین استخر جهان است)

  • پارک آبی شلیتربان، تگزاس آمریکا
  • پارک آبی کاس کید، پورتوریکو
  • پارک آبی جهان آبی یاس، ابوظبی، امارات متحده عربی
  • پارک آبی سرزمین یخی، راس الخیمه، امارات متحده عربی
  • (پارک سرزمین یخی یکی از انواع پارک های آبی یخ زده و پوشیده از برف است)
  • پارک آبی واتربام بالی، اندونزی
  • پارک آبی سرزمین آبی، هند
  • پارک آبی خانه جذرومد، بانکوک

این پارک ها از جمله چندین پارک آبی در کشورهای مختلف جهان بود که برای آشنایی شما نام بردیم.

پارک آبی اُپارک (opark)

این پارک به عنوان یک پارک آبی سرپوشیده و بسیار لوکس در ایران و خاورمیانه؛ فعالیت خود را به عنوان یک مرکز تفریحی در منطقه ۲۲ با هدف فراهم کردن مکانی ایمن و شاد به منظور سپری کردن اوقات فراغت و ایجاد تجربه ای متفاوت، هیجان انگیز و ماندگار با رعایت استانداردهای بین المللی در بهارسال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این مجموعه ۵۵۰۰۰ متر مربعی با طراحی مدرن، ظرفیت پذیرش حدود ۳۰۰۰ میهمانان را دارد.

۱۴ عدد سرسره مهیج ویژه بزرگسالان، مجموعه جزیره کودکان، استخر موج سونامی، رودخانه خروشان که توسط شرکت white water کانادا اختصاصاً برای مجموعه اُپارک طراحی و اجرا شده، مجموع امکانات جالب و هیجان انگیز این پارک آبی ایرانی هستند.

در مجموعه پارک آبی اُپارک تهران (Opark) از امکانات متنوع و سرسره های جالب و هیجان انگیزی استفاده شده تا یک تجربه جذاب برای علاقمندان به ورزش، هیجان و سلامتی رقم بخورد. اپارک در واقع این امکان را برای عاشقان آب و هیجان فراهم کرده تا یک تجربه بی نظیر را در این مجموعه آبی لوکس و با کیفیت ایرانی تجربه کنند.

دسترسی به اُپارک

ساده ترین راه دسترسی به این مرکز تفریحی در منطقه ۲۲ تهران، استفاده از آزاد راه شهید فهمیده (اتوبان تهران -کرج) و رسیدن به حاشیه جنوبی پارک چیتگر می باشد. هنگامی که در بزرگراه شهید فهیمده به سمت کرج در حال حرکت هستید بعد از بزرگراه آزادگان از خروجی بلوار کوهک وارد این بلوار شده و سپس در میدان اول و پیش از رسیدن به املاک و آپارتمان های کوهک دور زده و در انتهای خیابان شمیم به ورودی اٌپارک می رسید.

همچنین با گذر از بزرگراه همت و عبور از مسیرهای فرعی و یا با استفاده از خط ۵ متروی تهران (خط تهران کرج) و دو ایستگاه به نام های ایران خودرو و چیتگر نیز می توانید خود را به پارک آبی برسانید.

اُپارک به عنوان یک مرکز تفریحی چه امکاناتی دارد؟

در ادامه با امکانات متعدد این پارک ابی آشنا خواهید شد.

سرسره گوگولیا

سرسره گوگولیا در این مرکز تفریحی برای خردسالان زیر ۶ سال طراحی شده است. استفاده از سرسره های این قسمت، سبب رفاقت بین خردسالان می شود.

سرسره بومرنگ

سرسره بومرنگ در مرکز تفریحی اُپارک، هیجان اوج گرفتن تا ارتفاع ٢٠ متری را در گروه های ٣ تا ۴ نفره را به همراه دارد که تا مدت ها در یادها باقی خواهد ماند.

سرسره اُرنگ

حرکت در میان رنگین کمان های سرسره اُرنگ به همراه دوستانتان، احساس تازگی بی حد را برای شما به ارمغان می آورد.

سقوط آزاد آکوالوپ

در این قسمت، سقوط آزاد با سرعت ١۵ متر بر ثانیه و چرخش ٣۶٠ درجه ای را  تجربه می کنید. این سقوط آزاد در بلندترین و هیجان انگیزترین سرسره در بین پارک های آبی سرپوشیده دنیا می باشد. این سرسره برای بیماران قلبی و عروقی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

سرسره ابیس

این سرسره دارای یک دهانه ١٨,۵ متری است. که بزرگترین سرسره داخل سالن سرپوشیده می باشد. احساس غوطه ور شدن در کنار دوستان در سرسره اَبیس تجربه ای است که تنها در اُپارک امکان پذیر است. طراحی جذاب و رعایت کلیه استانداردهای روز دنیا، این سرسره را متمایز ساخته است.

سرسره روباز اُپیچ

حرکت مارپیچ در سرسره روباز اُپیچ به همراه یکی از دوستان و تماشای مناظر اُپارک از ارتفاع حدود ۲۰ متری احساسی متفاوت را ایجاد خواهد کرد.

سرسره گردالوپ

این سرسره دارای ر پیچ های تند و تیز می باشد که حرکت سریع در این سرسره در کنار دوستان، شما را به استفاده چندین باره از مرکز تفریحی اُپارک تشویق خواهد کرد و احساس معلق بودن تا مدت ها در ذهنتان خواهد ماند.

استخر موج

در این قسمت از مرکز تفریحی استخر موجی قراردارد که ارتفاع موج درآن به بیش از ۱٫۲ متر می رسد. این استخرموج تنها استخرسونامی استانداردی است که به نحوی طراحی شده است تا لذت امواج هیجان انگیز در دریای خروشان را در محیطی ایمن تجربه کنید.

رالی شیب

بزرگ ترین راید رالی در میان پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه در مرکز تفریحی اُپارک تهران در منطقه ۲۲ وجود دارد. در رقابت بین ۶ نفر در این راید، تجربه یک مسابقه واقعی،شیرجه زدن با سر و لذت نامحدود را به همراه دوستانتان تجربه کنید.

سقوط آزاد اَبرشیب

در این قسمت از اُپارک، در زمانی حدود ۷ ثانیه می توانید احساس سقوط همچون یک قطره را در میان آبشار و لذت آن را تجربه کنید.

سرسره تونلی

استفاده از طولانی ترین سرسره تونلی در بین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه ، لحظاتی هیجان انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت.

سرسره بومرنگ پارک آبی اوپارک

رودخانه خروشان

حرکت به صورت شناور و دیدن مناظر پارک از زوایای دیگر در حین تلاطم رودخانه و گذر از تونل و پرده آب ، احساسی متفاوت را ایجاد خواهد کرد. به ندرت کسی به یک بار سواری در رودخانه خروشان رضایت خواهد داد.

جزیره الوپیا

این قسمت برای کودکان و نوجوانان تا رده سنی ۱۶ سال طراحی شده است . جزیره الوپیا با بهره گیری از به روزترین استاندارد های بین المللی محیطی امن و شاد را برای کودکان ایجاد کرده است. لذت همهمه شاد کودکانه و تجربه ای کم نظیر، کودکان و والدین را  به وجد می آورد.

جکوزی

مجموعه اپارک دارای یک جکوزی جذاب و آرامش بخش هم هست.

دیگر امکانات

از دیگر امکانات این مرکز تفریحی می توان به وجود:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • آب میوه و بستنی
  • فود کورت
  • ساندویچ و سالاد
  • نمازخانه

شاید نکته مهم این مجموعه وجود کمک های اولیه است تا  بتوان در صورت لزوم و بدون فوت وقت از آن استفاده شود.

خدمات ماساژ در پارک آبی اُپارک

اگر به دنبال جایی برای رفع خستگی و تجدید انرژی از دست رفنه در میان بازی های هیجانی هستید، سری به اسپای مجموعه بزنید.

انواع متفاوتی از ماساژ در اُپارک وجود دارد.اعم از پرفورمنس، تایلندی ریلکسی، فوت ماساژ،تای ماساژ، شمع داغ، شعله داغ، شکلات و … .

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ برای کسانی که درد و تنش عضلانی دارند یا اینکه فقط می خواهند آرامش داشته باشند از همه بهتر است. این نوع ماساژ درمانی شبیه ماساژ سوئدی است، فقط اینکه ماساژ درمانگر به جای دست ها یا علاوه بر دست هایش از سنگ های داغ نیز استفاده می کند. این کار تنش عضلانی را کاهش می دهد، جریان خون را افزایش می دهد، و از طریق استفاده ی سنگ های داغ درد را تسکین می دهد.

ماساژ پرفرمنس

ماساژ پرفرمنس ماساژی است مختص نواحی شانه و کمر می باشد. ماساژ پرفرمنس به افرادی که به علت نوع کار ساعات طولانی پشت میز می نشینند یا مجبور به رانندگی در مدت طولانی هستند، بسیار ایده آل می باشد.

در ماساژ پرفرمنس خستگی عضلانی و گرفتگی های طولانی مدت و مزمن در نواحی شانه و کمر تا حد زیادی تسکین یافته و احساس سنگینی دراین نواحی از بین می رود.

ماساژ پا

پا به عنوان قلب دوم، نقش موثر و مهمی در سلامت کل بدن دارد. پاهای انسان به دلیل تحمل وزن بدن و حفظ تعادل، نقش تعیین کننده ای در آرامش و سلامت انسان دارند، به نحوی که هرگونه خستگی و ناراحتی در ناحیه کف پا بلافاصله به کل بدن سرایت می کند. بهبود جريان گردش خون و آرامش از مهم ترين ويژگي هاي درماني اين نوع ماساژ هاست.

شمع ماساژ

این نوع ماساژ یکی از پرطرفدارترین ماساژهای موجود است به این ترتیب که در این ماساژ به جای استفاده از روغن های معمول گیاهی از شمع هایی خاص استفاده می شود.

خاصیت نرم کنندگی و جذب بالای روغن موجود در این شمع پوست بدن شما را زیبا خوشبو و شفاف تر خواهد کرد تا جایی که همزمان با ذوب شدن این شمع ها روی پوست خستگی و استرس های شما هم آب خواهند شد.

تصفیه آب تا ۴ برابر استانداردهای جهانی جهت زلالیت بیشتر آب در اُپارک و  همچنین بهره گیری از سیستم هوشمند میکروب زدایی آب، نظافت و پاکیزگی را در حد بالا تامین کرده است.

قوانین اُپارک

در این مرکز به منظور رعایت ایمنی و استانداردها یک سری قوانین لازم الاجرا وجود دارد. از جمله این قوانین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از برخی سرسره ها برای کودکان ممنوع است که تشخیص این امر با اپراتور سرسره ها می باشد.
  • کودکان زیر ۱۲ سال باید توسط بزرگتر بالای ۱۸ سال همراهی شوند.
  • صندوق امانات محل قرار دادن اشیا قیمتی شما می باشد. لطفاً اشیاء با ارزش خود را در صندوق امانات قرار دهید و رسید دریافت نمایید، در غیر اینصورت اُپارک مسئولیتی در قبال گم و یا خراب شدن اشیا بر عهده ندارد.
  • برای برخی بازی ها استفاده از هرگونه لنز و عینک ممنوع است.
  • مدیریت پارک حق دارد از هرگونه عکاسی و فیلمبرداری در پارک جلوگیری و ادوات نامناسب را ضبط نماید.
  • ورود افرادی که مشروبات الکلی و مواد مخدر یا روان گردان مصرف کرده اند به پارک ممنوع است.
  • اشخاصی که قوانین پارک را نقض می کنند یا برای سایر میهمانان ایجاد مزاحمت و یا خطر می کنند، از مجموعه اخراج خواهند شد.

نحوه خرید بلیط اینترنتی پارک آبی اُپارک تهران

برای خرید بلیت پارک آبی اُپارک تهران؛ غیر از مراجعه حضوری و خرید از گیشه می توانید با مراجعه به صفحه پارک آبی اُپارک تهران نسبت به خرید اینترنتی بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه و به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

بلیت های اینترنتی نیاز به چاپ و پرینت ندارند و فقط کافی است که هنگام مراجعه به مجموعه کد بلیت خریداری شده که از طریق پیامکی که برای شما ارسال می شود را به بخش پذیرش مجموعه نشان داده و برای ساختن یک روز فوق العاده و پرهیجان وارد پارک آبی مدرن و جذاب اُپارک تهران شوید.

همچنین چنانچه به هر دلیلی بعد از خرید، امکان استفاده از آن را پیدا نکردید می توانید بلیت خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن کنسل کرده و وجه پرداختی خود را دریافت نمایید.

مسکن پلاکینو، به عنوان بهترین املاک منطقه 22 اطلاعات دقیقی در مورد مراکز گردشگری تهیه کرده است که می توانید از آنها استفاده کنید.