تجربه هیجان انگیز در هلیوم پارک ایران مال

تجربه هیجان انگیز در هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک اولین و بزرگترین پارک ترامپولین در ایران است. این مکانی مملو از بازی‌های هیجان‌انگیز است که برای همه افراد در گروه های سنی مختلف لذت بخش است. هدف سازنده این مجموعه ایجاد محیطی پویا و سرزنده برای همه اعضای خانواده است، مکانی که در آن لحظات به یاد ماندنی ایجاد شود. 

معرفی ایران مال

پروژه ایران مال منطقه 22 با مساحت یک میلیون و 669 هزار و 504 متر مربع به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه اجرا شده است. در مرحله طراحی این پروژه معتبر، بیش از 37 مهندس مشاور داخلی و خارجی، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای طراحی روز دنیا، با تلفیق سبک معماری سنتی و مدرن، موفق به ایجاد یک معماری منحصر به فرد شدند. شاهکار مهندسی، که در قالب ویژگی با کاربری مختلط در سطح جهانی تحقق یافته است. ایران مال دارای بخش‌های بسیار متنوعی است که هلیوم پارک یکی از آنها است.

هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک ایران مال دو سالن مجزا به اسامی جاذبه و کهکشان را دارد. البته باید خدمت شما عرض کنیم که سالن جاذبه‌‌ هنوز شروع به فعالیت نکرده است، اما شما میتوانید از امکانات سالن کهکشان مانند نردبان معلق، صخره نوردی، سرسره، گودال فضایی، زیپ لاین استفاده نمایید و لحظات مفرح و شادی را برای خودتان و خانواده و دوستان بسازید.

سالن کهکشان هلیوم پارک

بازی های سالن کهکشان

سالن کهکشان یکی از سالن های هیجان انگیز هلیوم پارک است که هم اکنون در دسترس بوده و میتوانید تجربه هیجان انگیزی در این سالن داشته باشید. در ادامه به معرفی بازی های سالن کهکشان هلیوم پارک پرداخته ایم.

فوتبال حبابی

این بازی شامل انجام بازی فوتبال در داخل چند حباب بادی است. این لوازم جانبی منحصر به فرد مطمئناً لحظات بسیار سرگرم کننده ای را در طول بازی ارائه می دهد، زیرا زمانی که در داخل یک کره بادی قرار می گیرید، بسیار سخت تر از حد معمول حرکت می کنید. نکته جالب در مورد این بازی این است که هیچ قانونی برای انجام یک بازی وجود ندارد. این در مورد آن است که تا حد امکان با دوستان خود سرگرم شوید و لذت ببرید.

نردبان معلق

نردبان معلق نه تنها یک ابزار تمرینی عالی برای بزرگسالان است، بلکه ابزاری عالی برای بازی کودکان است. نردبان معلق با پله‌ها و میله‌های متعدد خود فرصت‌های بی‌پایانی برای بالا رفتن، تاب خوردن، آویزان شدن و بازی برای کودکان فراهم می‌کند.

نردبان معلق نه تنها یک راه عالی برای بچه ها برای آزاد کردن انرژی و ایجاد قدرت است، بلکه به آنها کمک می کند تا مهارت های حرکتی، تعادل، هماهنگی و آگاهی فضایی خود را توسعه دهند. علاوه بر مزایای فیزیکی، این بازی همچنین حس موفقیت و اعتماد به نفس را برای کودکان فراهم می کند زیرا آنها چالش های جدید را فتح می کنند. استقلال را تقویت می کند و به آنها اجازه می دهد تا محدودیت های خود را در یک محیط امن و کنترل شده بررسی و آزمایش کنند.

ترامپولین حرفه‌ای

ترامپولنینگ نیز یک ورزش تفریحی و آکروباتیک است و برخی از حرکات نیاز به مهارت زیادی دارد. ترامپولین های کوچکتر معمولاً حرکت شما را محدود به پریدن می کنند، در حالی که ترامپولین های بزرگتر به شما امکان می دهند غلت بخورید و بیفتید شما میتوانید همه این بازی های جذاب را در سالن کهکشان هلیوم پارک ایران مال انجام دهید و از انجام تک تک آنها لذت ببرید.

  • آدرس و شماره تماس هلیوم پارک ایران مال
  • آدرس هلیوم پارک: تهران-منطقه 22- طبقه G1 ایران مال
  • آدرس اینستاگرام "iranmall_birthdayroom"
  • ساعت کاری هلیوم پارک ایران مال روزهای شنبه تا سه شنبه از 10 صبح الی 10شب و روزهای چهارشنبه الی جمعه از 10 صبح ت 23 شب است.

دسترسی به هلیوم پارک

برای رفتن به هلیوم پارک ایران مال میتوانید از بزرگراه شهید خرازی، از بلوار طبیعت، از خیابان چهارباغ، از خیابان ایران خودرو استفاده نموده و خود را به ایران مال برسانید.

باید خدمتتان عرض کنیم که هلیوم پارک امکان برپایی جشن تولد را هم برای مشتریان خود ایجاد کند.  البته نیاز به هماهنگی قبلی دارد، شما میتوانید سالن‌های بازی را برای تفریح خانوادگی رزرو نمایید. هزینه بلیط مجموعه هلیوم پارک در سال 1403 برای ورودی 20 هزار تومان و برای نیم ساعت اگر بزرگسال باشید 150 هزار تومان و برای کودکان 90 هزار تومان است. شما میتوانید در طبقه G1 ایران مال از رستوران ها و کافی شاپ‌ها هم در کنار تفریح در هلیوم پارک استفاده نمایید.