بهترین منطقه تهران برای مهاجرت

بهترین منطقه تهران برای مهاجرت

معرفی بهترین منطقه تهران برای مهاجرت

تهران پایتخت ایران است،  کلانشهری  با بیش از 14 میلیون نفر جمعیت که در دامنه‌ی رشته‌کوه سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته است. تهران یک شهر جهانی است، با موزه‌های معروف، پارک‌های وسیع، امکانات تجاری مدرن و .... یکی از مهمترین سوالاتی که برای هر فرد هنگام مهاجرت از شهری به شهر دیگر پیش میاید، این است که بهترین محلهها و مناطق آن شهر برای زندگی کجاست؟ تهران محله ها و مناطق متعددی دارد که می توان آنها را برای سکونت انتخاب کرد. هر کدام از آنها دسترسی و امکانات رفاهی خوبی دارند. در این مقاله قصد داریم به بهترین منطقه تهران برای مهاجرت اشاره کنیم.

منطقه 22

بزرگترین و غربی‌ترین منطقه پایتخت، منطقه 22 تهران است. این منطقه  که حدود ۱۰ درصد از مساحت کل تهران را به خود اختصاص داده است از مناطق رو به رشد پایتخت محسوب میشود و برای مهاجرت گزینه خوبی است.  دارا بودن امکانات گوناگون و دسترسی های مناسب به منطقه 22 باعث شده است تا این منطقه از مناطق پرطرفدار تهران محسوب شود.

شهرک چیتگر

شهرک چیتگر ازجمله، محله های منطقه 22 بشمار میرود؛ این شهرک نوساز، تمام امکانات و خدمات رفاهی، تفریحی و درمانی را برای ساکنین خود فراهم کرده است. باتوجه به موقعیت مکانی شهرک چیتگر، میتوان گفت آب و هوای مناسب این منطقه یکی از المان های تاثیر گذار در توجه افراد برای سکونت و مهاجرت به این منطقه بشمار میرود چراکه شهرک چیتگر در کنار دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است.

البته اگر شهرک چیتگر را به قصد مهاجرت به تهران انتخاب میکنید، توجه داشته باشید که این شهرک وسعت بسیاری دارد و دارای پهنه های متفاوتی است؛ شما باتوجه به مزایا و ویژگی هایی که مد نظر دارید میتوانید در هرکدام از پهنه های چیتگر، سکونت داشته باشید.

شهرک چیتگر منطقه 22

شهرک شهید باقری

شهرک شهید باقری نیز یکی دیگر از شهرک های منطقه 22 تهران است؛ این شهرک بافت مسکونی داشته و تمام امکانات رفاهی را دارد. از آنجایی که شهرک باقری، محله ای نوساز است، میتوانید ساختمان های نوساز و لوکس بسیاری را در این محله مشاهده کنید. شهرک شهید باقری به بلوار آبشار، بزرگراه خرازی، بلوار بهارستان و بن بست مظفر دسترسی دارد. همچنین این شهرک در شمال دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر واقع شده که نشان از آب و هوای مناسب آن دارد.

شهرک شهید خرازی منطقه 22

نام شهرک خرازی ممکن است برایتان آشنا باشد، این شهرک، در دسته شهرک های لوکس و مجهز منطقه 22 قرار دارد. در سالهای اخیر پروژه های لوکس و متنوعی در شهرک خرازی احداث شده و توجه سرمایه گذاران ملکی را به خود جلب کرده است. و با گذشت زمان توانسته به محله ای مناسب با بافت مسکونی تبدیل شود. این روزها شهرک خرازی علاوه بر مقصدی برای سرمایه گذاران ملکی، به مقصدی را مهاجرت به تهران نیز تبدیل شده است. از طریق بزرگراه خرازی، بزرگراه همدانی و اتوبان تهران کرج میتوانید به شهرک خرازی دسترسی داشته باشید. این شهرک بطور دقیق تر در غرب منطقه 22 و ضلع شرقی بلوار اردستانی واقع شده است.

شهرک گلستان

شهرک گلستان را با نام شهرک راه آهن نیز میشناسند؛ شهرک راه آهن به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر دسترسی دارد که نشان دهنده موقعیت مناسب این شهرک میباشد. برای دسترسی به این شهرک میتوانید از طریق بزرگرا همت، بزرگراه آزادگان استفاده نمایید.

حتی اگر یکبار به منطقه 22 مراجعه کرده باشید، نام شهرک راه آهن به گوشتان خورده است. شهرک راه آهن ازجمله شهرک های قدیمی منطقه 22 بشمار میرود که بلوار و خیابان های اصلی منطقه 22 نیز در آن واقع شده است. متراژ واحد های شهرک راه آهن متنوع بوده و شما با هر بودجه ای میتوانید نسبت به خرید ملک در شهرک راه آهن اقدام کنید.

طق و محله های تهران برای مهاجرت پرداخیتم. مطمئنا محله‌هایی که دارای امکانات و دسترسی مناسبی هستند باید در این لیست قرار بگبرند، البته که ما هم مبدانیم این مناطق از مناطق گران پایتخت هستند.