معرفی پهنه D شهرک چیتگر

معرفی پهنه D شهرک چیتگر

اینجا شهرک چیتگر است! غرب منطقه ۲۲ تهران و شهرکی مدرن با تمام امکانات که حتما نام آن را شنیده‌اید. شهرک چیتگر دارای پهنه‌های متعددی به نام‌های پهنه A، پهنه B، پهنه C، پهنه D و پهنه E است. پهنهA شهرک چیتگر تقریبا ساخته شده و تکمیل گردیده است. در پهنه B نیز چندین بلوک ساخته و تحویل داده شده است و تعدادی بلوک هم در حال ساخت است. در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی در خصوص پهنه D صحبت کنیم. میتوان گفت پهنه d، بهترین پهنه چیتگر میباشد. اگر تمایل دارید اطلاعات کاملی از شهرک چیتگر بدست آورید کافی است به مقالات شهرک چیتگر در سایت ما سر بزنید.

آغاز پذیره نویسی در پهنه D چیتگر

طبق اعلام بنیاد تعاون آجا یا همان بتاجا پذیره‌نویس جهت پروژه چیتگر در پهنه دی در سال ۹۸ آغاز شد. این سهام‌ها ابتدا به صورت ۲۰ متری به اعضا و کارکنان ارتش واگذار می‌گردید و به‌عنوان سهام‌های ۲۰ متری توانمند‌سازی معروف است. در ادامه به منظور ارائه تسهیلات ۳۰متر دیگر نیز به اعضایی که تمایل داشتند ۲۰ متر خود را افزایش دهند واگذار گردید و به این صورت سهام های ۵۰ متری نیز وارد بازار شد.

در شروع کار، این سهام‌ها دفترچه قرارداد نداشتند ولی بنیاد تعاون آجا پس از واگذاری سهام‌ها، دفترچه‌های قرار‌داد را تکمیل کرد و آن‌ها را در دسترس عموم قرا داد.

موقعیت جغرافیایی پهنه D شهرک چیتگر

محل پروژه، در پهنه D شهرک چیتگر واقع شده است. در حال حاضر نام دیگر این پهنه، پهنه طبیعت چیتگر است. اگر بخواهیم موقعیت مکانی این پهنه را بهتر شرح دهیم می توان گفت این پهنه در سمت شمال باغ گیاه شناسی ملی و جنوب  اتوبان شهید همت قرار دارد. آب و هوای مناسب و در دسترس بودن مراکز گردشگری و همچنین خلوت بودن جاده‌ها از مزایای مهم این منطقه به شمار می‌رود.

این پروژه چیتگر تهران یک فرصت بسیار عالی جهت سرمایه‌گذاری ملکی و یا صاحب‌خانه شدن شهروندان در طی چند سال است. و همان‌گونه که پیشتر هم مشاهده شده، وضعیت خرید آپارتمان در چیتگر بسیار خوب بوده و از بازار داغی برخوردار است.

پهنه طبیعت چیتگر

مشخصات و امکانات واحد‌های پروژه پهنه D چیتگر

پروژه پهنه D یا همان پهنه طبیعت دارای ۲۲ بلوک یا برج است که هر برج دارای ۲۵ طبقه بوده و پیش‌بینی می شود تعداد تقریبی ۵۰۰۰ واحد در کل این پروژه ساخته شود. این پروژه چیتگر ارتش در حال حاضر در مرحله گودبرداری بوده و طبق گفته تعاونی تحویل آن ۵ ساله خواهد بود. اسکلت بلوک‌ها فلزی و از انواع پیچ و مهره ی مقاوم در برابر زلزله و دارای کیفیت عالی ساخته شده است. هر برج دارای ۵ طبقه منفی جهت انباری و پارکینگ و یک طبقه لابی می‌باشد. از امکانات برج‌ها می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

  • لابی من
  • نگهبانی
  • شوتینگ زباله
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • دوربین مداربسته
  • هلی پد
  • سامانه اعلان و اطفاء حریق
  • و…

متراژ آپارتمان های پهنه D

پیش بینی متراژهای ساخت واحد بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ متر است. دیوارها عایق صوت بوده و از عایق های حرارتی نیز استفاده می شود. آسانسورها و تجهیزات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. در ادامه به نقشه پهنه d ارتش و محل قرار گیری واحد های آن پرداخته ایم.

نقشه واحدهای پهنه d چیتگر

شرایط پرداخت و قیمت پروژه پهنه D چیتگر

بدون شک، بهترین واحد ها برای پیش خرید در شهرک چیتگر ، واحد های موجود در برج های این پروژه میباشند. سهام هایی که به اعضا واگذار شد دارای وام طرح حکمت بوده که از فیش حقوقی اعضا کم می گردد. یعنی ۲۰ متری های توانمندسازی در ابتدا با قیمت متری ۵ میلیون به اعضا واگذار شد. اما برای ۳۰ متر دوم مبلغ ۱۰۵ میلیون به صورت دفترچه قسط به اعضا واگذار گردید. منتهی اگر هر شخص بخواهد ۵۰ متری خریداری کند بایستی این ۱۰۵ میلیون تومان را تسویه نماید. رتبه‌بندی و اولویت‌بندی هم برمبنای واریزی و سنوات خدمت اعضا انجام می شود. قیمت سهام پهنه d چیتگر، بسیار مناسب میباشد و برای سرمایه گذاری پیشنهاد می شود. انتخاب واحد پروژه چیتگر در پهنه d، از مرداد ماه سال 1401 آغاز شده است.

آشنایی با پهنه های شهکر چیتگر

همانطور که متوجه شده‌اید شهرک چیتگر متشکل از پهنه های مختلفی با نام های A,B,C,D,E است که در ادامه به بررسی اجمالی پهنه های چیتگر خواهیم پرداخت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پهنه های شهرک چیتگر مقاله اختصاصی آن را مطالعه فرمایید.

پهنه A

پهنه A در شمال بزرگراه حکیم(همدانی) قرار دارد که پروژه برج های ارکیده و پامچال در آن وجود دارد.

پهنه B

پهنه B در میان ایران مال و خیابان پژوهش قرار دارد که پروژه های آن به شکل پروانه ساخته شده اند.

پهنه C

پهنه C شمال اتوبان حکیم (همدانی) و شرق پژوهش قرار دارد.

پهنه D

پهنه D ارتش که در مراحل ساخت خود قرار دارد در حال حاضر شرایط خرید سهام 20 متری و 50 متری چیتگر را دارد.

پهنه E

این پهنه کوچک ترین پهنه شهرک چیتگر است که نزدیک ترین نقطه به دریاچه را دارد و از امکانات خوبی برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر درباره انتخاب واحد در پهنه D شهرک چیتگر، کلیک کنید.

شهرک چیتگر چند پهنه دارد؟
شهرک چیتگر دارای پهنه های متعددی به نام های پهنه A چیتگر ، پهنه B ، پهنه C ، پهنه D و پهنه E است.
موقعیت مکانی پهنه D چیتگر کجاست؟
اگر بخواهیم موقعیت مکانی این پهنه را بهتر شرح دهیم می توان گفت این پهنه در شمال باغ گیاه شناسی ملی و جنوب اتوبان شهید همت قرار گرفته است.
پروژه پهنه D یا همان پهنه طبیعت دارای چند بلوک برج است؟
4 بلوک برج