معرفی شهرک یاس در منطقه ۲۲

معرفی شهرک یاس در منطقه ۲۲

یکی از محله‌های قدیمی در شمال غرب تهران، دهکده المپیک است که نیمی از این محله در منطقه 5 و نیم دیگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار گرفته است. در این منطقه از تهران شهرک‌های مختلفی ساخته شده است که از بهترین شهرک‌ها می‌توان به شهرک یاس اشاره کرد.

شهرک یاس همچنان نوساز و لوکس بنظر می آید و توانسته با امکانات رفاهی و موقعیت مکانی عالی، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در ادامه شما را با امکانات این شهرک بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شهرک یاس کجاست؟

برای سوال شهرک یاس کجاست؟، تنها یک پاسخ کوتاه کافیست، این شهرک در منطقه ۲۲ تهران‌، در محله دهکده المپیک قرار دارد. آنچه باعث شده است این شهرک از محبوبیت بالایی برخوردار شود، دسترسی به بزرگراه‌های مهم است. شما می‌توانید از طریق ضلع جنوبی به بزرگراه شهید خرازی، از طریق ضلع شمالی به بزرگراه شهید همدانی و از طریق ضلع غربی به بزرگراه آزادگان دسترسی داشته باشید. نکته قابل توجه برای افرادی که قصد ساکن شدن در این شهرک را دارند، قرار گرفتن دریاچه چیتگر در ضلع شرقی شهرک است.

شهرک یاس دهکده المپیک

آنچه باعث شده است افراد بسیاری شهرک یاس منطقه 22 را برای زندگی انتخاب کنند، وجود نگهبان است. در واقع دور تا دور شهر دارای دیوارکشی است که این موضوع امنیت شهرک را به طور قابل توجهی افزایش داده است. ساخت ساختمان‌های یکپارچه با طبقات زیاد باعث شده است تا کمتر ساختمان‌های ویلایی و یا ساختمان‌هایی با تعداد طبقات کم دیده شود.

وجود مراکز خرید در نزدیکی شهرک نیاز شما را به مواد غذایی، پوشاک و سایر مایحتاج اولیه زندگی برطرف می‌کند. علاوه بر مرکز خرید، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی، مراکز ورزشی، فروشگاه‌های زنجیره ای، بیمارستان و مراکز درمانی، مدارس در مقاطع مختلف، برای این شهرک در نظر گرفته شده است. بنابراین نیازی نیست برای رفع احتیاجات خود از شهرک خارج شوید.

اجاره آپارتمان در شهرک یاس

برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند، خرید آپارتمان‌های شهرک یاس می‌تواند یک سرمایه گذاری سودآور به شمار آید. به راحتی می‌توانید با خرید یکی از آپارتمان‌های این شهرک، یکی از ساکنین این محله باشید. اما اگر قصد ساکن شدن در این شهرک را دارید اما به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید آپارتمان را ندارید، می‌توانید با اجاره آپارتمان در شهرک یاس، از ساکنین این منطقه محسوب شوید. در برج‌های این شهرک سعی شده است آپارتمان‌ها در متراژهای مختلفی ساخته شوند تا همه افراد با هر سطح توان مالی امکان خرید یا اجاره را داشته باشند.

نکته مهمی که باعث شده است خرید و اجاره آپارتمان در این شهرک مورد استقبال افراد قرار بگیرد، وجود یک محیط آرام، بدون سر و صدا است. همچنین عدم آلودگی هوا، عدم وجود ترافیک و برخورداری از آب و هوای مساعد، باعث شده است افراد به سرمایه‌گذاری در این شهرک واکنش خوبی نشان دهند.

قیمت آپارتمان در شهرک یاس منطقه ۲۲

قیمت آپارتمان در شهرک یاس منطقه ۲۲، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما آپارتمان را در کدام طبقه از برج انتخاب می‌کنید، اینکه آپارتمان شما جهت شرقی، غربی، جنوبی یا شمالی داشته باشد، میزان نورگیر، ویو آپارتمان و وجود بالکن از جمله عواملی هستند که می‌توانند قیمت آپارتمان را افزایش یا کاهش دهند. علاوه بر امکانات در نظر گرفته شده در برج و واحد مسکونی، متریال به کار رفته در داخل آپارتمان‌ها نیز بر قیمت آپارتمان تاثیر می‌گذارند. در تمامی آپارتمان‌ها از متریال درجه یک و لوکس در بخش کفپوش، دیوار پوش، شیرآلات، روشنایی، سرمایشی و گرمایشی استفاده شده است، که زندگی را برای ساکنین بسیار راحت و لذت بخش‌تر می‎کند.

امکانات برج‌های شهرک یاس

به طور کلی برج‌های این شهرک دارای امکانات خاصی هستند که می‌توان به سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین‌های مداربسته، برق اضطراری، آنتن مرکزی، فضای سبز و لابی مجلل اشاره کرد. همچنین برای رفاه حال ساکنین، شوتینگ زباله و درب اضطراری برای هر طبقه از برج، در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

با انتخاب شهرک یاس دهکده المپیک به عنوان محل زندگی، می‌توانید به مراکز تفریحی منطقه چیتگر دسترسی آسان داشته باشید. قطعا با توجه به امکانات رفاهی که در این شهرک برای اهالی و ساکنین آن در نظر گرفته شده است، می‌توانید یک زندگی توام با آرامش را در کنار خانواده تجربه کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید یا اجاره آپارتمان در این شهرک، به سایت پلاکینو مراجعه کنید. این مجموعه توانسته با استخدام مشاوران تخصصی، بهترین مشاوره را در تمام زمینه‌ها ارائه دهد.

اجاره آپارتمان در شهرک یاس چه شرایطی دارد؟
اگر قصد ساکن شدن در این شهرک را دارید اما به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید آپارتمان را ندارید، می‌توانید با اجاره آپارتمان در شهرک یاس، از ساکنین این منطقه محسوب شوید. در برج‌های این شهرک سعی شده است آپارتمان‌ها در متراژهای مختلفی ساخته شوند تا همه افراد با هر سطح توان مالی امکان خرید یا اجاره را داشته باشند.
قیمت آپارتمان در شهرک یاس منطقه ۲۲ چگونه است؟
قیمت آپارتمان در شهرک یاس منطقه ۲۲، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما آپارتمان را در کدام طبقه از برج انتخاب می‌کنید، اینکه آپارتمان شما جهت شرقی، غربی، جنوبی یا شمالی داشته باشد، میزان نورگیر، ویو آپارتمان و وجود بالکن از جمله عواملی هستند که می‌توانند قیمت آپارتمان را افزایش یا کاهش دهند.
امکانات برج‌های شهرک یاس چیست؟
به طور کلی برج‌های این شهرک دارای امکانات خاصی هستند که می‌توان به سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین‌های مداربسته، برق اضطراری، آنتن مرکزی، فضای سبز و لابی مجلل اشاره کرد. همچنین برای رفاه حال ساکنین، شوتینگ زباله و درب اضطراری برای هر طبقه از برج، در نظر گرفته شده است.