پروژه لبخند منطقه 22

پروژه لبخند منطقه 22

برج لبخند

برج لبخند از دیگر برج های منطقه 22 تهران است که با داشتن برج های متعدد جزو مناطق بلندمرتبه ساز و انبوه ساز تهران محسوب می شود. 

از بابت تاریخ ساخت و ساز و شروع پروژه برج لبخند دریاچه در ادامه توضیح خواهیم داد. همچنین در رابطه با تعداد واحدها و متراژهای مختلف آن نیز می توانیم بصورت تلفنی نیز به شما اطلاعات دهیم.

برج لبخند

برج لبخند يكي ار برج هاي لوكس در حال ساخت در منطقه٢٢ به شمار مي رود. 

ساخت ساز و پیمانکاری برج لبخند توسط شرکت توسعه پژوهش انجام می شود. این شرکت یک شرکت سهامی خاص بوده که فعالیت خود در را از سال 1360 آغاز نموده است.

حوزه فعالیت این شرکت گسترده بوده و بخش هایی همچون قطار شهری سبک، سنگین، قطار بین شهری، برج‌های مسکونی و تجاری، پردیس های آموزشی، ساختمان های صنعتی و .... را شامل می شود.

ساختار برج لبخند:

برج لبخند از ٢بلوك ٣٠ طبقه‌اي تشكيل شده که در حال حاضر در مرحله ي سفت كاري است.

هر بلوک شامل 20 طبقه بوده که از این تعداد طبقه، 14 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی، یک طبقه رستوران مجلل و  4 طبقه منفی و مختص پارکینگ و انباری هاست. 

اين برج داراي ٦٠ تيپ واحد می باشد که در مجموع ٢٥٠ واحد را شامل مي شود.

متراژ واحدهای در نطر گرفته شده متغیر بوده و از این حیث یکی از مزیت های این برج محسوب می گردد چرا که هر سلیقه ای می تواند براساس بودجه ای که در نظر گرفته است خرید خود را انجام دهد.

متراژ واحدهای برج لبخند از ٦٠ متر الي ٣٨٠ متر متعیر است. اگر بخواهیم جزیی‌تر و دقیق‌تر به واحدها نگاهی بیاندازیم می‌توانیم به شرح زیر توضیح دهیم:

  • تيپ واحدهاي ٦٠ متري با ١خواب
  • تيپ واحدهاي ١٠٠تا١٣٠متري ٢خواب
  • تيپ واحدهاي ١٥٠تا١٨٠متري ٣خواب
  • تيپ واحدهاي ٢٠٠تا٣٨٠متري ٤خواب

امكانات برج لبخند:

  • لابي مجلل و لابي من ٢٤ ساعته 
  • هلي پد
  • كارواش 
  • ٢سالن ورزشي 
  • سالن اجتماعات ٤٠٠متري 
  • خانه بازي كودكان
  • روف گاردن

یکی از مزایای این برج داشتن سند تک برگ واحدهاست که مزیتی بزرگ به شمار می رود. 

رهن و اجاره در برج لبخند

از آنجایی که تعداد برج‌های ساخته شده در منطقه ۲۲ تهران رو به افزایش است، انتخاب برج مناسب کمی سخت است، چرا که تقریباً در تمامی برج‌ها امکانات خوبی اجرا شده است. در برج‌های لوکس منطقه ۲۲ می‌توان به برج لبخند اشاره کرد.

این برج که در غرب دریاچه چیتگر قرار دارد، به دلیل دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری قطعاً یکی از انتخاب‌های مناسب برای سکونت است. شما می‌توانید برای رهن و اجاره در برج لبخند به پلاکینو مراجعه کنید. آنچه این برج را بسیار خاص کرده است یک روف گاردن ۳۶۰ درجه است.

دسترسي های برج لبخند:

با توجه به محدوده منطقه 22 و دسترسی های متعددی که به این منطقه وجود دارد، بالطبع راه های متعددی برای رسیدن به برج لبخند نیز متصور است.

اگر از مرکز منطقه 22 و اتوبان حکیم در حال تردد هستید که می توانید با گذر اتوبان ایران خودرو شمال به سمت دریاچه و سپس برج لبخند طی مسیر نمایید. 
اگر از شمال منطقه و از اتوبان همت و خرازی در حال حرکت هستید که می توانید با عبور از بلوار دریاچه به برج لبخند برسید .

پایانه اتوبوسرانی در نزدیکی این برج قراردارد.

نزديكترين ايستگاه مترو به اين برج ، ايستگاه مترو ايران خودرو مي باشد.

جهت هرگونه توضیح تکمیلی با مشاوران شرکت سرمایه گذاری پلاکینو در تماس باشید.