برج مهتاب 2

برج مهتاب 2

برج مهتاب ۲

برج مهتاب ۲ ازجمله پروژه های مطمئن برای سرمایه گذاری در منطقه 22 بشمار میرود، که در مرحله ساخت اسکلت و نهایی تحویل به خریداران قرار دارد، این پروژه دارای پیش سند می باشد و در انتهای سال  ۱۴۰۲ تحویل داده شده، در این وبلاگ از پلاکینو قصد داریم به معرفی این پروژه در منطقه ۲۲ بپردازیم.

معرفی برج مهتاب ۲ در منطقه ۲۲

پروژه مهتاب ۲ یکی از پروژه های مسکونی مروارید شهر منطقه ۲۲ و برج های اطراف دریاچه چیتگر است که در حال ساخت و تحویل به خریداران می باشد. برج مهتاب2 به جهت موقعیت مکانی مناسبی که نسبت به دریاچه چیتگر دارد و زیر نظر تعاونی معتبر ساخته شده، گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه برای خرید خانه در شهرک مروارید شهر بشمار میرود.

سازنده برج مهتاب 2 مرواریدشهر

سازنده ی این پروژه، شرکت الدوز آذربایجان می باشد که پروژه های مانند برج مهتاب ۱ شهرک مروارید شهر،  مجتمع تجاری زیتون، مجتمع مهتاب تبریز و برج مسکونی مهتاب اردبیل را ساخته است.

مشخصات طبقات مهتاب 2

این برج دارای ۲۳ طبقه است که ۱۹ طبقه آن مسکونی است و ۳ طبقه آن شامل پارکینگ و طبقه ی همکف با کاربری لابی می باشد، در هر طبقه از طبقات مسکونی این برج ۸ واحد مسکونی تعبیه شده است. اسکلت این سازه بتنی ساخته شده است.

موقعیت پروژه مهتاب ۲

برج مهتاب در شهرک مروارید شهر قرار دارد که موقعیت قرارگیری این پروژه به بزرگراه همت، بزرگراه حکیم و اتوبان تهران-کرج دارد.

از دسترسی های این پروژه می توان به نزدیکی به مترو و امکانات تفریحی منطقه ۲۲ اشاره کرد، دسترسی های پروژه مهتاب ۲ به این صورت است که با امکانات تفریحی منطقه ۲۲ فاصله زیر ۱۰ دقیقه دارد، این برج تا دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر ۹ دقیقه فاصله دارد. همچنین ساکنین این برج دسترسی راحتی به شهرک چیتگر منطقه 22 خواهند داشت.

موقعیت و دسترسی های پروژه مهتاب 2 | پروژه مهتاب چیتگر

دسترسی های رفاهی برج مهتاب ۲

برج مهتاب ۲ از لحاظ دسترسی دارای موقعیت و شرایط مناسبی برای ساکنین  این برج است، از جمله دسترسی های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز درمانی و بیمارستان نزدیک به برج مهتاب ۲

نزدیک ترین بیمارستان و مرکز درمانی به این برج، بیمارستان تریتا است، ساکنین واحد های این برج می توانند در صورت نیاز، به بیمارستان تریتا در منطقه ۲۲ با دسترسی اتوبان خرازی مراجعه کنند‌.

جاذبه های گردشگری در نزدیکی برج مهتاب ۲

در اطراف این برج جاذبه دیدنی مختلفی وجود دارد که ساکنین این برج می توانند در کمترین مدت ممکن از آن دیدن کنند، از جاذبه های دیدنی این منطقه می توان به آبشار تهران، دریاچه چیتگر، بوستان جنگلی چیتگر و مجموعه تفریحی بام لند اشاره کرد، همچنین روستای خوش آب و هوای وردیج و واریش در نزدیکی این برج قرار دارد

فروشگاه ها و مراکز تجاری نزدیک به برج مهتاب ۲

دسترسی های اتوبان نزدیک به برج مهتاب ۲  سبب شده تا ساکنین این برج از آب و هوای مناسب در این منطقه و همچنین از مجتمع های تجاری و تفریحی در نزدیکی دریاچه چیتگر مانند مجتمع طوبی و مجتمع خرید بام لند برخوردار شوند و نیازی نباشد تا جهت خرید های روزمره مسیر های طولانی و خارج از را طی کنند.

مشخصات واحد های برج مهتاب ۲

این پروژه در هر طبقه مسکونی دارای ۸ واحد می باشد که متراژ واحد های آن از متراژ حدود ۱۲۸ متر تا واحد های ۱۷۲ متری می باشد.

هر طبقه دارای دو واحد ۱۷۲ متری سه خوابه ، دو واحد ۱۷۱ متری سه خوابه، دو واحد ۱۳۴ متری دو خوابه، یک واحد ۱۳۶ متری دو خوابه و یک واحد ۱۲۸ متری دو خوابه می باشد که قرارگیری آنها رو به روی یکدیگرند و واحد ها به صورت دو به دو قرینه اند.

امکانات برج مهتاب ۲

برج مهتاب ۲ به سبب برخورداری از امکانات مناسب رفاهی دارای کیفیت سکونت مناسبی می باشد، امکانات این برج به گونه ای است که توانسته شرایط مناسب را برای ساکنین این برج  فراهم آورد ، امکانات رفاهی برج مهتاب ۱ و مهتاب ۲ شامل موارد زیر می شود که این امکانات می تواند بخش زیادی از نیازهای روزمره ی ساکنین واحد های برج را پاسخگو باشد و همچنین سبب بهبود شرایط سکونت ساکنین شود، از جمله ی این امکانات رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات برج مهتاب 2 | امکانات اختصاصی برج مهتاب  چیتگر

آنتن و ماهواره مرکزی

آنتن برج امکان قابلیت اتصالات را به تمامی شبکه های داخلی و خارجی را بدون اتصالی و قطعی می دهد، همچنین وصل شدن به اینترنت را در بالاترین سرعت برای ساکنین این برج ایجاد می کند.

هلی پد و محل فرود هلیکوپتر

وجود یک هلی پد در بام و بالای برج مهتاب ، فرود آژانس هلیکوپتری و نجات و اورژانس را ممکن می سازد.

آسانسور ۴ لاینه

وجود چهار لاین آسانسور در برج مهتاب ۲ که شامل آسانسورهای نفربر و باربر می شود، سبب رفت و آمد و تردد راحت ساکنین شده است، علاوه بر این با وجود آسانسور باربری در برج ساکنین می توانند به راحتی اثاثیه خود را جابجا کنند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر مرکزی

سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار عالی با تجهیز سیستم چیلر مرکزی باعث شده تا ساکنین برج مهتاب ۲ از سیستم سرمایش و گرمایش مطلوبی برخوردار شوند و دیگر نیاز به نصب و تعبیه تجهیزات سرمایشی و یا گرمایشی دیگری مانند کولر و اسپلیت و ... در واحد های این برج نباشد.

برق اضطراری، سیستم ایمنی اعلان و اطفای حریق

وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

سالن اجتماعات و لابی

لابی و سالن اجتماعات این برج مناسب برگزاری مراسمات اجتماعی مانند تولد ها و دورهمی های اجتماعی متفاوتی می تواند باشد، همچنین وجود لابی من ۲۴ ساعته در برج می تواند امنیت کامل ساکنین برج را فراهم کند.

شوتینگ زباله

شوتینگ و پرت کن زباله این امکان را به ساکنین برج مهتاب ۲ می دهد تا به راحتی بتوانند آشغال های خود را از منزل خارج کنند.

کابینت های نصب شده در برج مهتاب ۲۲

با اینکه در حال حاضر انجام امورات چوبی در واحد ها بر عهده ی مالک است، در واحد های این برج نصب و اجرای کابینت ها انجام شده است.

شرایط پیش خرید واحد آپارتمانی در برج مهتاب ۲

شرایط پیش خرید واحد های برج مهتاب ۲ به این شکل صورت گرفت که در سال ۹۸ تعاونی آن با قرارداد متری از قرار ۶ تومان به صورت الی الحساب عضو گیری کرد و سپس واحد های این برج را از قرار متری ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش فروش کرد.

شرایط پرداخت و خرید واحد های این برج به این صورت است که باید واریزی اولیه را پرداخت کنید سپس بر حسب امتیاز و اقساطی که پرداخت می شود می توانید یک واحد را انتخاب کنید.

نحوه قرارداد پروژه مهتاب ۲

هنگام خرید و یا پیش فروش واحد های مهتاب ۲، یک قرارداد اعمم از جزئیات ساخت واحد ها و متریال های بکار رفته در معماری داخلی واحد های برج مانند پوشش دیواره ها و کف، تاسیسات داخلی لوله کشی و حتی شیرآلات استفاده شده در واحد ها به شما ارائه می شود.

گروه املاک پلاکینو با مشاورین مجرب خود، در سال 1403، همانند سال های گذشته شروع به بروزرسانی فایل های پیش خرید و پیش فروش خود در منطقه 22 و برنج مهتاب ۲ کرده اند.

در این راستا آگهی های جدید منتشر شده و قیمت پیش فروش آپارتمان به قیمت رسیده را در اختیار شما قرار داده اند، همچنین اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی های پیش فروش آپارتمان را در سایت پلاکینو مشاهده فرمایید.

سرمایه گذاری در برج مهتاب ۲

با توجه به رزومه پروژه و موقعیت آن، می توان گفت که برج مهتاب ۲ دارای قیمت مناسب نسبت به پروژه های همجوار خود است، به همین خاطر برای سکونت و سرمایه گذاری در بازار ملک و مسکن، گزینه ی مناسبی می باشد.

گروه املاک پلاکینو در منطقه ۲۲، با داشتن سالها تجربه در زمینه پیش خرید آپارتمان می تواند شما را در داشتن واحد مورد نظرتان راهنمایی کند، پلاكينو بعنوان بهترین املاک منطقه 22 و چیتگر با هدف جلب رضايت و اعتماد مشتريان، ارائه بهترين پیش فروش های منطقه 22 و چیتگر را جهت سرمايه‌گذاری در منطقه 22 تهران را در دستور کار دارد. آژانس مسکن پلاکینو با دارا بودن چندین شعبه در منطقه 22 فعال بوده و از بخش‌های مختلفی از جمله پشتيبانی، آموزش، فناوری، فروش و .... تشكيل شده‌ تا با بهره‌گيری از اصول علمی و ايجاد زيرساخت‌های مناسب، بالاترين كيفيت خدمات را در اسرع وقت ارائه نمايد. برای اطلاع از شرایط پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 می توانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل فرمایید.