برج ترنج

برج ترنج

آشنایی با برج ترنج

برج ترنج از لوکس ترین و بهترین برج های اطراف دریاچه چیتگر در منطقه 22 می باشد، این برج امکانات لازم برای فراهم کردن روتین زندگی مورد نظرتان را با برخورداری از دسترسی های مناسب و امکانات رفاهی برای خانوادتان فراهم میکند، از نرمش صبحگاهی در سالن بدنسازی و ورزشی این برج گرفته تا خرید از مجتمع طوبی در کمترین زمان؛ همگی این امکانات را می توانید با سکونت در برج ترنج برای خود و خانوادتان فراهم کنید.

پس اگر علاقه مند به سکونت در یک برج با امکانات و رفاهیات خوب هستید و همچنین علاوه بر تجربه سکونتی آرام بتوانید با یک تیر، دو نشان را بزنید و علاوه بر سکونت در برج ترنج، هدف سرمایه گذاری در بازار ملک در منطقه ۲۲ را دارید، با ما تا انتهای این وبلاگ از املاک پلاکینو همراه باشید تا برج ترنج در منطقه ۲۲ را به شما معرفی کنیم.

معرفی برج ترنج منطقه ۲۲

برج ترنج، برجی ۲۶ طبقه با کاربری مسکونی است که دارای ۲۱ طبقه مسکونی و همچنین ۵ طبقه پارکینگ می باشد، در هر طبقه از این برج ۱۲ واحد مسکونی تعبیه شده است که مجموعا ۲۵۶ واحد مسکونی با متراژ های متنوع می باشد، این برج در سال ۱۳۹۶ توسط تعاونی به نام کارکنان شمیم رحمت، به خریداران تحویل داده شد و دارای سند تک برگ می باشد. متراژ زمین پروژه برج ترنج به مساحت ۳۸۰۰ متر است و دارای امکانات مختلف رفاهی می باشد.

آشنایی با برج ترنج منطقه 22 تهران | بررسی برج ترنج

مشخصات واحد های برج ترنج

اسکلت سازه و ساختمان برج ترنج با سازه بتنی ساخته شده و در هسته دیوار برشی سازه از متریال بتن مسطح استفاده شده است. واحد های برج ترنج دارای سه تیپ ۱۱۵، ۱۲۰ و ۱۲۴ متری هستند، که ویوی آنها با توجه به موقعیت قرارگیری واحد ها دارای دید به کوهستان و بوستان چیتگر می باشد.

از آنجایی که چشم انداز واحد های آپارتمانی در قیمت گذاری و انتخاب آنها تعیین کننده است و برای افراد بسیاری، ملاک مهمی می باشد، باید گفت که برج ترنج دارای ویوهای متنوعی است که ساکنین برج ها می توانند برحسب انتخاب واحد از مناظر کوه ها و بوستان جنگلی چیتگر لذت ببرند.

موقعیت برج ترنج کوهک

برج ترنج در کوهک منطقه ۲۲ واقع شده است، این محدوده از منطقه ۲۲ دارای پروژه های شخصی ساز است، برج ترنج به دسترسی به بزرگراه خرازی دسترسی دارد و همچنین از دسترسی های حمل و نقلی این برج می توان به ایستگاه مترو چیتگر اشاره کرد.

نزدیکی برج ترنج به امکانات تفریحی و مجموعه های رفاهی منطقه ۲۲ مانند مجتمع تجاری طوبی، پارک جنگلی و دریاچه چیتگر تهران از دسترسی هایی است که این برج دارد.

امکانات برج ترنج

برج های ترنج به سبب برخورداری از امکانات مناسب رفاهی دارای کیفیت سکونت بالایی می باشد، امکانات این برج به گونه ای است که توانسته شرایط مناسب را برای ساکنین این برج  فراهم آورد ، امکانات رفاهی برج ترنج شامل موارد زیر می شود که این امکانات می تواند بخش زیادی از نیازهای روزمره ی ساکنین واحد های برج ترنج را پاسخگو باشد و همچنین سبب بهبود شرایط سکونت ساکنین شود، از جمله ی این امکانات رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنتن و ماهواره مرکزی برج ترنج

آنتن برج ترنج امکان قابلیت اتصالات را به تمامی شبکه های داخلی و خارجی را بدون اتصالی و قطعی می دهد، همچنین وصل شدن به اینترنت را در بالاترین سرعت برای ساکنین این برج ایجاد می کند.

سالن ورزشی و باشگاه

علاوه بر نزدیکی این برج به دریاچه چیتگر که امکان یک گشت و گذار ورزشی را برای ساکنین برج ترنج فراهم می کند، ساکنین این برج می توانند برای ورزش و استفاده از دستگاه های ورزشی به باشگاه و سالن ورزشی این برج با ظرفیت ۲۰۰ نفری مراجعه کنند.

آسانسور ۴ لاینه نفر بر و باربر

وجود چهار لاین آسانسور در برج ترنج که شامل آسانسورهای نفربر و باربر می شود، سبب رفت و آمد و تردد راحت ساکنین شده است، علاوه بر این با وجود آسانسور باربری در برج ترنج ساکنین می توانند به راحتی اثاثیه خود را جابجا کنند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر مرکزی

سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار عالی با تجهیز سیستم چیلر مرکزی باعث شده تا ساکنین برج ترنج سیستم سرمایش و گرمایش مطلوبی را تجربه کنند و دیگر نیاز به نصب و تعبیه تجهیزات سرمایشی و یا گرمایشی دیگری مانند کولر و اسپلیت و ... در واحد های این برج نباشد.

برق اضطراری

وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

لابی مجلل با پرسنل ۲۴ ساعته

لابی و سالن اجتماعات ۷۰۰ متری برج ترنج مناسب برگزاری مراسمات اجتماعی مانند تولد ها و دورهمی های اجتماعی متفاوتی می تواند باشد، همچنین وجود لابی من ۲۴ ساعته در برج می تواند امنیت کامل ساکنین برج را فراهم کند.

پارکینگ مجزا برای ساکنین هر واحد

هر واحد از برج ترنج دارای یک پارکینگ می باشد، وجود این پارکینگ در برج های ترنج، سبب شده تا ساکنین و میهمانان این برج، هیچ دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین های خود نداشته باشند.

امکانات برج ترنج منطقه 22 | بررسی امکانات رفاهی و اختصاصی برج ترنج چیتگر

آیفون داخلی و کدینگ

وجود آیفون داخلی در هر واحد امکان تلفن زدن ساکنین را با لابی من و دیگر واحد های برج ترنج ممکن می کند.

سیستم فاضلاب

یکی از مشکلات چالشی در ساخت و ساز برج ها، سیستم فاضلاب آنها می باشد، اما در برج ترنج این سیستم فاضلابی مطابق با ضوابط و استانداردهای جهانی تعبیه و اجرا شده است.

خرید و اجاره آپارتمان در برج ترنج

گروه املاک پلاکینو با مشاورین مجرب خود، در سال 1403، همانند سال های گذشته شروع به بروزرسانی فایل های پیش خرید و پیش فروش در منطقه 22 و برنج ترنج کرده اند.

در این راستا آگهی های جدید منتشر شده و قیمت پیش فروش آپارتمان به قیمت رسیده را در اختیار شما قرار داده اند، همچنین اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی های پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران را در سایت پلاکینو مشاهده فرمایید.

خرید آپارتمان در منطقه 22 با پلاکینو

گروه املاک پلاکینو در منطقه ۲۲، با داشتن سالها تجربه در زمینه پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 می تواند شما را در داشتن واحد مورد نظرتان راهنمایی کند، پلاكينو بعنوان بهترین املاک منطقه 22 و چیتگر با هدف جلب رضايت و اعتماد مشتريان، ارائه بهترين پیش فروش های منطقه 22 و چیتگر را جهت سرمايهگذاری در منطقه 22 تهران را در دستور کار دارد. آژانس مسکن پلاکینو با دارا بودن چندین شعبه در منطقه 22 فعال بوده و از بخشهای مختلفی از جمله پشتيبانی، آموزش، فناوری، فروش و .... تشكيل شده تا با بهرهگيری از اصول علمی و ايجاد زيرساختهای مناسب، بالاترين كيفيت خدمات را در اسرع وقت ارائه نمايد. برای اطلاع از شرایط پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 می توانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل فرمایید.