برج های منطقه 22

برج های منطقه 22

معرفی برج های منطقه 22

با توجه به بلند مرتبه سازی های فراوانی که در منطقه 22 جهت ساخت مسکن و خانه دار کردن افراد انجام شده، لازم بود تا گروه مسکن پلاکینو، املاک برتر منطقه 22 نیز به طور مفصل به معرفی برج های منطقه 22 و اسم های آن ها بپردازد. در این راستا ما بطور آهسته و پیوسته، بطور کلی و حتی جزئی به بررسی محلات مختلف منطقه بیست و دو خواهیم پرداخت.

بدین منظور علاوه بر ارائه لیست برج های اطراف دریاچه چیتگر، برج های اطراف بام لند، برج های شهرک چیتگر، اردستانی، برج های کوهک و ... لوکس ترین آن ها که دارای استخر و همراه با سونا جکوزی هستند را نیز به شما معرفی می کنیم تا با دانشی فراوان اقدام خرید خانه و ملک در منطقه بیست و دو کنید.

برای مشاهده قیمت انواع معاملات املاک در منطقه 22 و دیگر مناطق مجاور روی لینک گروه مسکن پلاکینو کلیک کنید تا علاوه بر مشاهده آگهی های خرید و فروش یا رهن و اجاره در منطقه 22، در جریان فروش امتیاز و دیگر سهام هایی که با متراژهای مختلف به فروش می رسند باشید.

اما چالش جدید زمانی به وجود می آید که شما متوجه شوید بالای چند صد برج در منطقه ۲۲ وجود دارد. قطعا زمان گذاشتن برای گشت و گذار در تمامی این برج ها و پرس و جو درباره ی آن ها از این نظر که کدام برج ها متناسب بودجه شماست و برای سرمایه گذاری در منطقه 22 مناسب تر است، کاری بسیار سخت و دشوار است.

برای راحت تر شدن موضوع و تفهیم مطلوب تر آن برای شما ابتدا منطقه بیست و دو را به چند بخش تقسیم می کنیم و سپس برای هر کدام ذکر خواهیم کرد که کدام برج در کدام محله قرار گرفته است.

برج های شهرک گلستان (راه آهن)

عمده خانه های این محله ویلایی و حیاط دار بوده و دارای آپارتمان های ۳ تا ۴ طبقه می باشد. ولی برج های شهرک گلستان (راه آهن) بر شرح زیر هستند:

  • مجتمع مسکونی شقایق
  • برج های دانشگاه تهران در خیابان امیرکبیر
  • برج های هانا در انتهای خیابان اقاقیا

برج های اطراف دریاچه چیتگر

به خاطر تعدد فراوان این سری برج ها و آپارتمان های اطراف دریاچه، جهت معرفی برج های اطراف دریاچه چیتگر، آن ها را به چند قسمت دسته بندی کرده ایم که بر اساس جهت جغرافیایی نسبت به این محل هستند تا جهت بازدید ملکی و دیدن آپارتمان و واحدهای مورد نظر خود با سرچ زدن نام برج مورد نظر خود در همین مقاله سر پاراگراف آن را مشاهده کرده و در جریان محل قرارگیری آن باشید.

همچنین اگر اسم مجتمع مورد نظر شما رنگی بود و لینک شده بود یعنی برای آن برج مقاله ای تهیه شده و با ورود به صفحه معرفی آن اطلاعاتی از قبیل کروکی دقیق، قیمت خرید یا رهن و اجازه و امکانات مختلف آن بدست خواهید آورد.

حال اگر در مورد برج نزدیک دریاچه ای که مد نظرتان است تحقیق کرده اید و بدنبال قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر هستید با کلیک یا لمس لینک به صفحه آگهی های ملکی مربوط به آن مراجعه کنید. در این صفحه می توانید با استفاده از لینک های میان بر به صفحات اختصاصی قیمت فروش آپارتمان و خرید خانه در دریاچه چیتگر یا نرخ اجاره و رهن کامل در دریاچه چیتگر نیز منتقل شوید.

برج های شرق دریاچه

برج های شرق دریاچه شمال مجتمع هایی است که اطراف بام لند و میدان موج احداث شده اند.

برج های۱۲ فروردین

برج های صدا و سیما

برج های امام حسن مجتبی (ع)

برج های ایزدیار فاز ۳ و ۲ و ۱

مجتمع اداری تجاری سرزمین آفتاب

برج پارامیس (مجتمع مسکونی پارامیس)

مجتمع تجاری مسکونی لکسون (برج لکسون)

فاز ۳ از مجتمع ایزدیار که در ورودی مرکز خرید باملند و در ضلع جنوب غربی میدان موج قرار دارد قطعا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید یک واحد مسکونی لوکس در برج منطقه ۲۲ می باشد. امکانات بی نظیر این پروژه همچون مجموعه ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، روف گاردن، هلی پد، سالن مطالعه و کافی شاپ و… و همچنین موقعیت آن، این پروژه را بسیار خاص و متمایز کرده است.

برج های شمالی دریاچه چیتگر

برج های پارسیا

مجتمع تجاری-اداری آرتمیس

برج های آسمان

برج آسمان آبی

برج های لوکس پارلمان ( این برج ها شش عدد هستند که چهار عدد آن ها به صورت اختصاصی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساخته شده است و دو عدد آن ها به صورت آزاد فروش می باشند )

پروژه متوقف شده آیرانا

فاز 1 و فاز 2 برج های قائم

برج سروناز

برج ساحل

برج دیپلمات

برج باران

بازار شهر طلا

آپارتمان های ۴ طبقه فرهنگیان

مجتمع خیام

برج پاسارگاد ۱ و ۲

برج عرفان

برج مهتاب

مجتمع تجاری خلیج فارس

مجتمع مسکونی کیهان

برج های احرار الزمان

برج های ضلع غربی دریاچه خلیج فارس

برج های صیاد شیرازی فاز ۱ و ۲

برج های همت یاس

مجتمع مسکونی پرنیان

برج های مجتمع بیمه

برج تریتیوم 1

برج پاریز

برج های امین

برج های شهرک بنفشه

برج های مجتمع صدف

برج نرگس

برج لبخند ۱

برج در حال ساخت لبخند ۲

برج های نگین الماس

برج برلیان

برج افرا

برج های شهرک چیتگر

برج های شهرک چیتگر

برج الماس حفاظت ارتش

برج های سرو یا پروانه ای پهنه B

برج های ارکیده پهنه A

برج های پامچال پهنه a شهرک چیتگر

برج های پدافند نیروی زمینی

برج های H2 نیرو هوایی

برج های چهارگانه نزاجا

برج های مرجان پهنه C

نمای برج های شهرک چیتگر ( امام رضا ) در منطقه 22

پهنه A و همچنین پهنه B شهرک مسکونی چیتگر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری با بودجه متوسط در میان برج های منطقه ۲۲ بوده، و جهت خرید آپارتمان در چیتگر می توانید از آخرین آگهی ها با قیمت های روز سال 1403 دیدن کنید.

طراحی مناسب شهرک چیتگر در کنار موقعیت بسیار ممتاز آن که در میان باغ ملی گیاهشناسی و بازار بزرگ ایران و همچنین شهربازی هزار و یک شهر و بزرگراه های خرازی و همدانی قرار گرفته است فضایی بسیار مناسب را برای سرمایه گذاری در این شهرک فراهم کرده است.

برج های شمال بزرگراه همت - خرازی

شهرک دهکده المپیک

برج های آوا (مجتمع مسکونی آوا) در ضلع شرقی دانشکده نیروی انتظامی

مجتمع اسکان سبز

برج های دوقلو نگین آبشار

برج مروارید (تعاونی مسکن دندان پزشکان)

شهرک شهید باقری

برج های شهرک نمونه سپاه

برج های سفید

برج البرز

مجتمع مسکونی آبشار

مجتنمع مسکونی سماء

مجتمع مسکونی مهسان

برج های مسکونی قوه قضاییه

مجموعه برج سفید یکی از لوکس ترین و خوش ساخت ترین پروژه های منطقه می باشد. در طبقه همکف برجها امکانات رفاهی شامل بخش ورزشی (استخر، سوناهای خشک و بخار و جکوزی)، مهدکودک، سالن اجتماعات و ۱۲ واحد تجاری با مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ متر مربع را شامل می شوند که تامین نیازهای محلی برای ساکنین به این طریق مرتفع شده است. همچنین برج های سفید مجهز به نیروگاه برق حرارتی و تصفیه خانه فاضلاب می باشند.

برج های مروارید شهر

در غربی ترین نقطه منطقه 22 و پس از خیابان پژوهش و بلوار شهید اردستان شهرک مدرن مروارید شهر و برج های مروارید شهر در حال ساخت می باشند. جهت انجام انواع معاملات ملک در مروارید شهر از قبیل خرید و فروش و رهن یا رهن و اجاره به لینک آگهی های منتخب مشاورین مسکن منطقه 22 در گروه املاک پلاکینو مراجعه کنید. اسامی معروف ترین برج های مروارید شهر به اطلاع شما رسانده ایم:

برج مهتاب 2

برج سپاشهر S2

برج مروارید 2

برج صدف مروارید شهر

برج ستاره

برج بقیه الله مروارید

برج حسابرسان

خادمین شهرداری

برج سران 1

برج های بلوار کوهک

برج های کوهک نیز با توجه به نزدیکی به بزرگترین تفرجگاه غرب تهران که پارک چیتگر باشد، با آب و هوایی مطلوب میزبان بسیاری از سرمایه گذاران بوده. بطوری که سرمایه گذاران املاک با هجوم خود به این محله اقدام به پیش خرید برج های منطقه کوهک کرده تا پس از تکمیل پروژه های کوهک و قیمت گذاری جدید با سود بالا آپارتمان های خود را به فروش رسانند. همانطور که در لیست برای شما آورده ایم تعداد برج های بلوار کوهک می باشد که تعداد آن ها به بیش از 30 برج می رسد و اسامی آن ها به شرح زیر است:

برج آترا

برج آریا

برج طوبی

برج ریحانه

برج مهرگان

برج های مهستان

برج ترنج

برج کادوس

برج های شهرک یاس

برج مدیا 2

برج نسترن

برج فرهیختگان

برج پارسیس

برج پلیمر

برج مروارید

پروژه ارمغان صبا

برج هواپیمایی آسمان

برج هواپیمایی کشوری

برج مسکونی مدیران

پروژه پگاه رزم آوران

مجتمع تجاری پارسیس

برج آفتاب مهتاب شرکت نفت

برج نسیم (نسیم دانشگاهی)

برج تجاری مسکونی اسپاد

برج حکیم نظامی (برج صدا و سیما)

برج نارنجستان 1 (پروژه نارنجستان 1)

پروژه مسکونی ماشین سازی اراک

برج فرزانگان (پروژه تعاونی توسعه ابنیه همت)

برج نیلوفر۲ (تعاونی مسکن دندان پزشکان)

مجتمع کیان هواپیمایی وزارت امور خارجه

برج مسکونی آرتمیس (تعاونی سازمان بنادر و دریانوردی)

برج زیتون (تعاونی مسکن ایثارگران)

برج رضوان (پروژه حج و زیارت)

شهرک کوثر (مجتمع مسکونی کوثر)

مجتمع مسکونی الماس

ناگفته نماند که جهت خرید و فروش یا رهن و اجاره آپارتمان در کوهک حتما با مشاور املاک منطقه 22 هماهنگ کنید؛ دلیل آن هم تعداد بالای برج های کوهک هستند. مخصوصا برج هایی با تعداد بالا به اسم نسیم نام گذاری شده اند که قطعا شما را سر در گم خواهد کرد.

املاک برتر منطقه 22 تهران

برج های میدان المپیک

دسترسی این محله از طریق بزرگراه علامه جعفری از سمت جنوب، آزادگان از ضلع غربی و بزرگراه های همت و شهید خرازی از سوی شمال میسر می شود. با وارد شدن به بلوار دهکده المپیک، پس از آپارتمان های زیبادشت و رسیدن به میدان اصلی آن برج های میدان المپیک را مشاهده خواهید کرد که اسامی آن ها به شرح زیر است:

برج های خاتم (برج های دوقلو المپیک)

برج های سفید وزارت کار

برج دوقلو سپهر پردیس المپیک

برج های اطراف ورزشگاه آزادی

برج های اطراف ورزشگاه آزادی شامل مجتمع های مسکونی ای هستند که در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، حد فاصل پارک جنگلی خرگوش دره و پژوهشگاه صنعت نفت قرار دارند. علاوه بر برج های ساخته شده برخی پروژه های دیگری نیز در دست احداث هستند؛ اسامی برخی ازآن ها به شرح زیر است:

  • مجتمع مسکونی آفتاب 22
  • مجتمع مسکونی عقاب

محدوده شهرک شهید خرازی

مجموعه شهرک خرازی که در ضلع شمالی بلوار اردستانی ساخته شده است از چندین برج مسکونی ساخته شده که امتیاز تمامی آن ها متعلق به تعاونی های مختلف سپاه می باشد. شما با خواندن مقاله شهرک خرازی می توانید از تهران این برج ها، طبقات، تعداد واحدها، امکانات و نحوه پیش فروش و قیمت گذاری آن ها مطلع شوید.

برج باملند

مجموعه بام لند(باملند) در جوار دریاچه چیتگر(خلیج فارس)، پارک چیتگر،باغ گیاهشناسی ملی ایران می باشد. در نتیجه از آب و هوایی مطلوب در تمام فصول سال برخوردار است. نزدیک به شش کیلومتر مسیر زیبای پیاده روی، مجهز به سیستم تصفیه هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه سواری در کنار قایق رانی و ماهی گیری و سوارکاری به راستی بام لند را به سرزمین تندرستی بدل کرده است.

قیمت برج های بام لند

قیمت برج های باملند نیز با توجه به امکانات و شرایط هر برج متفاوت از دیگری است. شما نیز برای خرید و یا فروش واحد آپارتمانی خود میتوانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر قیمت های بروز برج های باملند با شرایط و امکانات برج های منطقه 22 بیشتر آشنا شوید.

قیمت آپارتمان 60 متری در منطقه 22 چیتگر؟
قیمت آپارتمان در منطقه 22 متفاوت بوده و به عوامل متفاوتی بستگی دارد بودن برج در اطراف دریاچه به شدت دارای اهمیت بوده و قیمت واحد هایی که در اطراف دریاچه هستند نسبت به سایر برج ها بالا است.
مشکلات زندگی در منطقه 22 چیست؟
دریاچه چیتگر در چند سال گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفته، تنها علت آن وجود یک دریاچه مصنوعی نیست بلکه بودن پارک جنگلی، شهربازی، مراکز خرید همه تاثیر گذار بوده و سبب شده تا افراد زیادی آخر هفته های خود را در آن جا سپری کنند از همین رو ممکن است شلوغی در اطراف دریاچه در روزهای تعطیل مقداری آزار دهنده باشد.
قیمت آپارتمان در پهنه های شهرک چیتگر چقدر است؟
قیمت واحد ها در هر پهنه متفاوت بوده و به میزان دسترسی، ویو واحد، طبقه واحد و امکانات خود برج بستگی دارد و امکان پیش فروش در این منطقه وجود دارد.