مجتمع باران منطقه 22

مجتمع باران منطقه 22

معرفی مجتمع مسکونی باران

در این مقاله قصد داریم به تشریح یکی دیگر از فرصت های سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲ تهران و خرید املاک در این منطقه پرداخته و برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲را دارند توضیحاتی در خصوص پروژهای موجود ارائه نماییم تا بتوانند با دید بازتری تصمیم بگیرند.

طبق روال گذشته و به دنبال سلسله مقالات معرفی پروژه های منطقه ۲۲ تهران، در این بخش سری به مجتمع باران زدیم.

برای مشاهده ی قیمت دقیق و امکانات واحد های فروشی به صفحه اصلی سایت املاک برتر منطقه 22 رجوع کنید و در میان خانه ها جستجو کنید!!!

تاریخچه مجتمع باران

مجتمع مسکونی باران در منطقه ۲۲ و نزدیک میدان ساحل، توسط شرکت فناوری موج و شرکت جهاد دانشگاهی و در مقابل مجتمع مسکونی کیهان ساخته و در سال ۱۳۹۰ تحویل اعضا شد. برج باران منطقه ۲۲ جزو آپارتمان های بسیار خوش ساخت و مستحکم و جزو مجتمع های کم واحد منطقه ۲۲ به شمار می رود. این مجموعه از تعداد ۱۱بلوک ۶ طبقه تشکیل شده است. هر بلوک شامل ۱۲ واحد بوده و در هر طبقه دو واحد قرار گرفته است. یک واحد در شرق و دیگری در غرب ساختمان قرار گرفته است. لازم به سند و بنچاق محضری نیز دارند.

می بینیم که برای یک بلوک تعداد ۲ واحد در هر طبقه بسیار ایده ال است و مناسب سیلقه علاقه مندان به خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ می باشد.

ساختار مجتمع باران

پیشنهاد می گردد کسانی که قصد خرید آپارتمان در بلوک های کم واحد دارند به این بلوک سری بزنند. همانگونه که در بالا گفته شد در هر ۵ طبقه از بلوک های این مجتمع، دو واحد قرار دارد که این خود یک نوع مزیت محسوب می شود.

نمای بلوک ها از شن شسته بوده و متریال دیوارها از سفال می باشد. این مجتمع دارای بلوک های ۶ طبقه است که ۵ طبقه مسکونی و یک طبقه لابی می باشد. در ضمن هر بلوک دارای سه طبقه منفی جهت پارکینگ و انباری است.

از آن جایی که تعداد واحدهای این بلوک کم باشد، هر بلوک دارای تعداد زیادی پارکینگ اضافه نیز می باشد که یک مزیت دیگر محسوب می گردد و دغدغه خریداران آپارتمان را جهت پارک خودروهای مازاد کم می کند. متراژ انباری ها هم مناسب و در حدود ۷ متر است.

جالب است بدانید هر بلوک در این مجتمع نام گذاری شده و دارای عناوینی به نام مریم، یاس، شب بو، بنفشه، ارکیده، لادن، شقایق، مینا، میخک، نرگس و نسترن می باشند.

از دیگر مزایای این مجتمع آن است که واحدها در متراژهای مختلفی بنا شده اند و این مهم سبب گردیده که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای برای خرید باشد.

متراژ واحدهای مجتمع باران منطقه ۲۲ از ۹۶ تا ۲۷۰ متر می باشد که البته متراژ اکثریت واحدها بین ۹۸ تا ۱۱۰ می باشد. جنس کف واحدها هم سرامیک می باشد.

دسترسی به مجتمع باران

شاید یکی از مواردی که خریداران ملک هنگام خرید به آن توجه می کنند، راه های رسیدن به آن است.

دسترسی به این مجتمع بسیار آسان است. این مجتمع در منطقه ۲۲ و نزدیک به دریاچه شهدای خلیج فارس قرارگرفته است. موقعیت فیزیکی آن مابین میدان موج و میدان ساحل است.

کافی است پس از طی مسیر از بزرگراه شهید خرازی ( ادامه اتوبان شهید همت) وارد بلوار کاشان شده و سپس به این مجتمع رسید. البته راه های دسترسی دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از طریق مترو تهران – کرج در ایستگاه ایران خودرو پیاده شده و با وسایل نقلیه عمومی به سمت این بلوک ادامه مسیر بدهید.

مشخصات و امکانات مجتمع باران

قبل از خرید آپارتمان در منطقه ۲۲، بهتر است از امکانات داخلی و خارجی واحد آگاه باشیم تا بتوانیم تصمیم کامل تری برای خرید آپارتمان بگیریم.

مجتمع باران دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد:

  • هر بلوک مجتمع باران دارای یک لاین آسانسوراست
  • آیفون تصویری و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات این بلوک ها می باشد.
  • نگهبانی ۲۴ ساعته سبب ایجاد امنیت در بلوک ها شده که این خود یک نوع مزیت محسوب می شود.
  • سیستم سرمایش آپارتمان ها پکیج و رادیاتور و سیستم سرمایش کولر است.
  • امکانات تکمیلی بلوک ها شامل اینترنت پرسرعت، دستگاه خودپرداز، سیستم اعلان و اطفاء حریق و دوربین مداربسته می باشد.
  • در صورت تمایل خریدار واحدهای طبقات ۱۸ تا ۲۱ قابلیت تبدیل به واحدهای دوبلکس را دارند.

نمای واحدهای برج باران

پروژه باران به دلیل نزدیک بودن به دریاچه چیتگر و میدان ساحل از موقعیت خوبی برخوردار است و واحد ها دید مناسبی به دریاچه و نیز پارک آبشار تهران دارند.

دیگر امکانات برج های باران

ادامه امکانات برج باران منطقه 22:

  • اینترنت پرسرعت
  • دستگاه خودپرداز
  • آیفون تصویری
  • تلفن داخلی
  • دوربین مداربسته
  • آنتن مرکزی
  • سیستم اطفاء حریق
  • نگهبانی ۲۴ساعته و غیره
  • تمام استانداردهای ایمنی و آتش نشانی در مجتمع باران رعایت گردیده است.
  • پارکینگ هم به صورت کنترلی و دارای ریموت
  • این برج فاقد سیستم شوتینگ زباله است، اما جمع آوری زباله به طور منظم و توسط سرایدار انجام می شود.
  • تمامی پنجره های به کار رفته در واحدها دوجداره upvc می باشند. این نوع پنجره ها عایق صوتی بوده و مانع ورود گرد و غبار و دود و غیره.به داخل آپارتمان می شوند.

از خریداران و یا سرمایه گذاران محترمی که قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ و یا سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲ تهران را دارند، خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین املاک منطقه 22 در گروه مسکن پلاکینو تماس حاصل فرمایید.