توصیه‌ های خرید و یا اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲

توصیه‌ های خرید و یا اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲

مشاورین و کارشناسان املاک برتر منطقه 22، پلاکینو با توجه به شناخت کامل منطقه 22 و داشتن تجربه های زیاد در انجام انواع معاملات ملکی در منطقه ۲۲، توصیه هایی جهت خرید و یا اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ دارند که باعث می شود افراد با دید بهتری بتوانند ملک مورد نظر خود را جهت سکونت انتخاب کنند.

منطقه ۲۲ که در قسمت غربی تهران قرار دارد، از مناطقی است که در سال های گذشته رشد بسیار زیادی هم در زمینه ساخت و ساز ملک و هم در زمینه پیشرفت امکانات رفاهی داشته است.

فاکتور های مهم در خرید یا اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲

برای خرید یا اجاره آپارتمان در منطقه 22 باید نکاتی را مد نظر قرار بدهیم که در ادامه به بررسی هر یک پرداخته‌ایم.

بافت منطقه و بافت ساختمان نوساز

از آنجایی که منطقه۲۲ در سال های گذشته دارای ساخت و ساز های زیادی بوده است، این منطقه هم بافت قدیمی و هم بافت نوساز دارد. بافت خود منطقه با توجه به نوسازی هایی که از طرف شهرداری انجام می شود، نوساز محسوب می گردد.

در محله هایی مانند دانشگاه شریف و یا شهرک گلستان بافت ویلایی و قدیمی نیز دیده می شود. اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ را دارید خانه های نوساز توصیه می گردد. مشاورین و کارشناسان پلاکینو با توجه به نکات ریز هر محله و هر ساختمان و آپارتمان، ملکی را به شما معرفی می کنند که دارای شرایط ایده آل برای خرید باشد.

متراژ

نکته دوم متراژ می باشد. با توجه به افزایش برج سازی در سال های گذشته در منطقه ۲۲، متراژ های متفاوتی در منطقه در دسترس می باشد که می تواند روی قیمت و تعداد خواب تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر طبقات ابتدایی در برج ها دارای متراژ کمتری می باشند و در طبقات آخر پنت هاوس هایی با متراژ های بالا در منطقه موجود است.

امکانات رفاهی در منطقه

نکته سوم مجهز بودن منطقه و ساختمان ها به امکانات رفاهی می باشد. منطقه ۲۲ از مناطقی است که در سال های گذشته پیشرفت بسیار زیادی در زمینه امکانات رفاهی مجهز داشته است از طرف دیگر اکثر برج های منطقه دارای امکاناتی مانند مهد کودک، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، استخر سونا و جکوزی، کتابخانه و غیره می باشند. امکانات رفاهی مانند مجهز بودن منطقه به انواع مرکز های خرید و مراکز تفریحی نیز مورد تایید است. از مراکز خرید می توان به باملند، طوبی، ایران مال، تهران مال، رزمال و از مراکز فروشگاهی دارای فروشگاه های شهروند، هایپر استار و تعاونی ها و رفاه در سطح منطقه 22 می باشد. از مراکز تفریحی می توان به دریاچه خلیج فارس، آبشار تهران، پارک جنگلی لتمال، پارک جنگی چیتگر، پارک های متفاوت اشاره کرد.

نکاتی که برای خرید آپارتمان باید به آنها توجه کرد

امنیت منطقه

اگر امنیت محله برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، منطقه ۲۲ می تواند گزینه خوبی باشد. زیرا توانسته است با مجهز کردن برج ها به نگهبان های ۲۴ ساعته، آپارتمان ها را ایمن تر کند.

آب و هوا

یکی از بهترین مناطقی که توانسته است در سال های گذشته و حتی در زمان آلودگی شدید هوا، فاقد آلودگی باشد منطقه ۲۲ می باشد. لذا اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ را دارید و آب و هوا برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است باید بدانید به دلیل داشتن انواع پارک های جنگلی این منطقه از لحاظ آب و هوا معرکه می باشد.

دسترسی

دسترسی به منطقه 22 بسیار راحت و در زمان کوتاهی امکان پذیر است. این منطقه به بزرگراه همت، خرازی، تهران به کرج، آزادگان و حکیم دسترسی دارد.

سخن آخر

اگر قصد خرید آپارتمان و یا اجاره آپارتمان در منطقه 22 را دارید با جست و جو در سایت پلاکینو می تواند با انتخاب فاکتور های مورد نظرتان، به همه فایل ها دسترسی داشته و بعد از انتخاب ملک مورد نظر با تماس با مشاوران پلاکینو از جزئیات آپارتمان با خبر شوید تا بتوانید ملک مورد نظر خود را در زمانی کوتاه و با اطمینان تهیه کنید.