رزمال

رزمال

مرکز تجاری رزمال

مرکز تجاری رزمال همان طور که از نامش نیز پیداست در منطقه 22 تهران در پارک چیتگر و نزدیک مترو ساخته شده است. در این مجتمع در حال ساخت از معماری‌های ایرانی و خارجی استفاده شده همچنین بخش‌های مختلفی مانند اداری، ورزشی، تجاری، تفریحی و غیره دارد. برای کسب اطلاعات در مورد این مجتمع با ما تا انتها همراه باشید.

معرفی برج‌های اداری رزمال

یکی دیگر از بخش‌های منطقه 22 برج‌های اداری آن هستند. جالب است بدانید شما از داخل برج‌های اداری می‌توانید به خوبی پارک جنگلی چیتگر و همچنین دریاچه چیتگر را به خوبی مشاهده کنید که واقعا منظره بسیار زیبایی است. این برج‌ها شامل دو برج 14 و 15 طبقه هستند.

برج های اداری رزمال

مرکز خرید رزمال چه ویژگی‌هایی دارد؟ از دیگر قسمت‌های مرکز تجاری رزمال باید به مرکز خرید آن اشاره کرد. این مجموعه شامل چند بخش رستوران، هایپر مارکت و تجاری است. باید گفت مرکز خرید رزمال مساحتی برابر با 74 هزار متر در نظر گرفته شده که شامل 6 طبقه و 393 واحد است.

اطلاعاتی در مورد امکانات تفریحی رزمال

قسمتی از مرکز تجاری رزمال برای تفریحات در نظر گرفته شده که در طبقه پنجم آن قرار دارد. مجموعه تفریحی رزمال از 13 هزار متر مربع مساحت تشکیل شده است و تفریحات مختلفی مانند سالن بیلیارد، شهربازی، فودکورت، مجموعه بولینگ، 7 سالن سینما، فضای بازی کودکان، سالن‌های کنسرت و غیره دارد.

امکانات تفریحی رزمال

اطلاعاتی در مورد هایپر رزمال

هایپر رزمال در قسمت همکف قرار گرفته است و مساحتی برابر با 5200 هزار متر مربع دارد. در این مجموعه انواع و اقسام محصولات با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده؛ از این رو شما تجربه‌ لذت‌بخشی را بعد از مراجعه به این مجموعه خواهید داشت.

پارکینگ رزمال

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که در 5 طبقه ساخته شده است و تخمین زده می‌شود که می‌تواند تقریبا 2860 خودرو را به خوبی در خود جای دهد. همچنین باید اشاره کرد پارکینگ این مجموعه از آسانسور‌هایی با ظرفیت بالا برخوردار است که مشکل حمل لوازم خریداری ‌شده را برای شما راحت می‌کند. همچنین از لاین ‌بندی مناسب، سیستم اطفاء حریق، تابلوهای راهنما و غیره برخوردار است.

کافه و رستوران رزمال

هر مجموعه بزرگی برای تکمیل کردن امکانات خود و فراهم آوردن رفاه بازدید کنندگان نیاز به اختصاص دادن مکانی برای کافه و رستوران دارد. کافه و رستوران‌های رزمال بسیار شیک و به‌روز هستند و از بهترین مواد اولیه برای سرو غذاهای خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان برای صرف غذا و استراحت به این مکان‌ها مراجعه کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که متوجه شدید مرکز تجاری رزمال از جمله مراکز اداری-تجاری در تهران به شمار می‌رود که در دست احداث است و امکانات رفاهی، تجاری و اداری زیادی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. این مجموعه با مساحتی برابر با 200 هزار متر مربع در منطقه 22 تهران در حال ساخت است. این مجتمع 22 طبقه دارد که هر کدام از آن‌ها کاربردهای مختلفی دارند. به علاوه باید اشاره کرد برای ساخت آن هم از معماری ایرانی و هم خارجی استفاده شده که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.
باتوجه به سابقه درخشان و تجربه بسیار بالای کارشناسان پلاکینو میتوانند در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه 22 و انجام تمامی معاملات ملکی شما را در فرایند سرمایه گذاری بسیار پر سود یاری کنند. در سایت پلاکینو میتوانند به صورت آنلاین نسبت به خرید یا فروش و سرمایه گذاری به راحتی تصمیم گیری کنید؛ همچنین میتوانید از تورهای مجازی پلاکینو نیز بهره ببرید.