معرفی پارک ارم

معرفی پارک ارم

معرفی پارک ارم

پارک ارم یک مکان تفریحی و هیجان انگیز است. برای آن دسته از افرادی که برای سفر به شهر تهران می‌آیند و یا در شهر تهران زندگی می‌کنند، یک مکان تفریحی بسیار عالی به حساب می‌آید. لذا افراد می‌توانند برای فرار از روزمرگی یکنواخت به این پارک هیجان انگیز مراجعه کنند و اوقات فراغت خود را به همراه دوستان و خانواده سپری کنند. در حقیقت این مجموعه تفریحی و ورزشی با سایر پارک‌هایی که در شهر تهران واقع شده است، تفاوت بسیار بارزی دارد. چرا که این مجموعه بزرگ دارای باغ وحش و شهربازی‌ بسیار هیجان انگیز است.

قیمت بلیط وسایل بازی پارک ارم سال ۱۴۰۱

شهربازی پارک ارم یکی از بزرگترین شهربازی های تهران می باشد.


قیمت بلیط وسایل بازی پارک ارم در سال ۱۴۰۱ به همراه تخفیف بسیار مقرون به صرفه است. لذا کسانی که به فکر تفریحات خود هستند می‌توانند از این موقعیت تخفیف پارک ارم استفاده نمایند و یک روز بسیار عالی و خاطره انگیز برای خود و خانواده‌ رقم بزنند. قیمت بلیط سقوط آزاد پارک ارم بسیار عالی است در واقع اگر علاقه زیادی به سقوط آزاد دارید می‌توانید با کمترین هزینه تجربه هیجان انگیزی داشته باشید. شما عزیزان می‌توانید عکس پارک ارم تهران را در سایت پلاکینو مشاهده نمایید. علاوه بر این، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از سایت پلاکینو استفاده نمایید.

اسم وسایل شهربازی ارم

در باغ وحش پارک ارم ۱۲۱ گونه جانوری وجود دارد. سورتمه پارک ارم یکی از جذاب‌ترین وسایل تفریحی است که افراد زیادی علاقه به استفاده از آن دارند. اما چیزی که منجر شده پارک بزرگ ارم جذاب و هیجان انگیز‌ترین مجموعه تفریحی و توریستی در شهر تهران به حساب آید، وسایل خطرناک و دریاچه بزرگ  منحصر به فرد آن است. در این مقاله در مورد اسم وسایل شهربازی با عکس مطالبی ارائه می‌دهیم. یکی از وسایل پارک ارم ستاره گردان است که در سال ۱۳۹۵ در این پارک نصب شد. از دیگر وسایل آن می‌توانیم به سالتو یوفو، رالی کودک، جامپینگ، اسکیت هوایی، تل سیژ، مینی جت، سورتمه، استخر توپ، ماشین تصادفی برای بزرگسالان و کودکان اشاره کنیم.

وسایل خطرناک پارک ارم

تعداد وسایل بازی در پارک ارم بسیار بالا بوده و تعداد وسایل بازی خطرناک نیز زیاد است.

در پارک ارم برای آن دسته از کسانی که علاقه زیادی به تفریحات هیجان انگیز و خطرناک دارند، وسایلی تدارک دیده‌ شده تا علاقه مندان بتوانند تفریح مهیجی را تجربه کنند. از وسایل خطرناک پارک ارم می‌توانیم به بوستر اشاره کنیم. بوستر برای آن دسته از کسانی که علاقه زیادی به سقوط آزاد دارند و ترجیح می‌دهند تا ارتفاع زیادی بالا بروند، یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌آید.

سورتمه پارک ارم

در پارک بزرگ ارم آن دسته از افرادی که عاشق سورتمه سواری هستند می‌توانند رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. همانطور که می‌دانید سورتمه یکی از هیجان انگیزترین وسایل بازی است که کودکان و حتی بزرگسالان علاقه زیادی به آن دارند. پارک ارم یک مجموعه تفریحی هیجان انگیز بزرگ است کسانی که علاقه زیادی به داشتن یک روز پر انرژی و شاد دارند می‌توانند در هر رده سنی که هستند در این پارک از روز خود لذت ببرند.

جمع بندی

پارک ارم یک مجموعه تفریحی هیجان انگیز و توریستی است که برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به وسایل بازی خطرناک، سقوط آزاد، سورتمه سواری و تفریحات هیجان انگیز دیگر دارند، یک مکان بسیار عالی به حساب می‌آید. قیمت بلیط این مجموعه مقرون به صرفه و مناسب است و با تخفیف به فروش می‌رود.

پارک ارم تهران در کجا و در چه منطقه ای قرار دارد؟
مسیر دسترسی به پارک جنگلی ارم تهران، انتهای اتوبان شهید باکری و در کیلومتر ۴ اتوبان تهران – کرج است. ‏اگر با مترو هستید، باید در ایستگاه ارم سبز پیاده شوید و سپس با ۵ دقیقه پیاده روی خودتان را به پارک ارم ‏برسانید.‏ آدرس پارک ارم تهران: کیلومتر ۴ اتوبان تهران – کرج – بعد از پل ستاری – خروجی اتوبان شهید باکری
درباره سقوط آزاد پارک ارم چه اطلاعاتی دارید؟
این دستگاه که بلندترین وسیله بازی در این مجموعه است در بخش لونای دوم قرار دارد. ارتفاع این دستگاه ۸۵ ‏متر است که در طی ۵ دقیقه به بالاترین نقطه آن می رسید. سپس بعد از چند ثانیه با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ‏ساعت، سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد. این بازی مناسب افراد بالای ۱۲ سال است و ۲۴ نفر گنجایش دارد.‏
آیا هتل های اطراف پارک ارم تهران را میشناسید؟
برای لذت بردن از مجموعه تفریحی – گردشگری پارک ارم و همینطور جاذبه های دیدنی اطراف آن مثل دریاچه ‏چیتگر، بام لند و پارک جنگلی کوهسار توصیه می کنیم، در هتلی نزدیک اقامت داشته باشید.‏ بهترین و نزدیک ترین هتل های تهران نسبت به پارک ارم شامل هتل اسپیناس پالاس، هتل هما، هتل آزادی، ‏هتل استقلال، هتل رکسان و هتل پرشین پلازا هستند.