پروژه نیروی زمینی ارتش

پروژه نیروی زمینی ارتش

در منطقه ۲۲ تهران، به دلیل ساخت و سازهای زیاد، شهرک‌های مختلفی در این منطقه شکل گرفته اند. یکی از شهرک‌های این منطقه، شهرک امام رضا یا همان شهرک چیتگر است. در معرفی منطقه ۲۲ تهران‌، قصد داریم به پروژه نیروی زمینی ارتش که در شهرک چیتگر واقع شده است، بپردازیم.

پروژه پدافند ارتش

شهرک چیتگر که یک شهرک نوساز محسوب می‌شود، به دلیل وسعتی که دارد، دارای پهنه‌های A، B، C، D و E است. پروژه ارتش که در پهنه C نارنجستان شهرک چیتگر واقع شده است، شامل ۸ برج است. ۴ برج به نیروی زمینی ارتش، ۲ برج به پدافند هوایی ارتش، یک برج به نیرو هوایی ارتش و یک برج به نیرو دریایی ارتش مربوط است.

با توجه به اینکه آپارتمان‌ها در 4 برج‌ نیروی ارتش در متراژ‌های مختلفی طراحی شده‌اند، شما می‌توانید با توجه به بودجه‌‌ای که در نظر گرفته‌‌اید، یک واحد آپارتمان با متراژ مناسب را خریداری کنید. واحدهای در نظر گرفته شده با متراژ ۹۳، ۱۱۰، ۱۲۱ و ۱۳۵ متر تحویل داده می‌شوند. تعداد طبقات برج‌ها نیز از ۳۰ طبقه به ۴۰ طبقه افزایش یافته است و می‌توان گفت از بلند مرتبه‌ترین برج‌ها در منطقه چیتگر به حساب می‌آیند.

نمایی از پروژه نیروی زمینی ارتش در منطقه 22 تهران

تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲

از آنجایی که به طور کلی پهنه C در شهرک چیتگر در اختیار ارتش است و تمام ساخت و ساز‌هایی که در این مجموعه صورت می‌گیرد، زیر نظر مستقیم نیروی ارتش است، شما باید برای خرید واحد، به تعاونی مسکن نیروی ارتش مراجعه کنید. برای اطمینان از خرید و فروش واحدها، تمامی نقل و انتقالات در دفتر تعاونی به صورت قطعی انجام می‌شود.

آدرس تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه نیرو زمینی ارتش، به استان تهران- لویزان- بزرگراه شهید سرلشکر بابایی- بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش- پاساژ الماس مراجعه کنید. یا می‌توانید با مراجعه به وب سایت بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی اطلاعات خود را در زمینه خرید امتیاز واحدهای مسکونی در این پروژه تکمیل کنید. علاوه بر این می‌توانید به سایت پلاکینو مراجعه کنید، این مجموعه توانسته با تعامل با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی، شما را در خرید بهترین واحد مسکونی در این مجموعه همراهی کند.

شرایط ثبت نام پروژه چیتگر ارتش

جاذبه‌های گردشگری منطقه ۲۲ تهران یکی از مزایای آن می باشد که زندگی در این منطقه را بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌کند. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران را دارید، به شما پروژه نیروی زمینی ارتش را پیشنهاد می‌کنیم. از همان ابتدا با خرید امتیاز پروژه نیرو زمینی ارتش می‌توانید یکی از مالکین این مجموعه باشید.

سپس متناسب با پرداخت مبلغ اولیه و اقساطی که توانایی پرداخت آن را دارید، پس از اتمام پروژه واحد مورد نظر تعیین و تحویل داده می‌شود. این مجموعه به دلیل در نظر گرفتن رفاه حال خریداران، اقساط را هر سه ماه یک بار در نظر گرفته است.

می‌توان گفت هر چه میزان واریزی از سوی شما بیشتر باشد، امتیاز شما افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه بهترین واحد نصیب شما خواهد شد قطعاً برج‌هایی که به اتمام رسیده‌‌اند، نسبت به برج‌هایی که همچنان در حال ساخت هستند، از قیمت بالاتری برخوردارند. از مهمترین مزیت‌های خرید پروژه‌های نیروی زمینی ارتش این است که مبلغ زمین از اعضا گرفته نمی‌شود.

قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

قیمت گذاری واحدهای این پروژه بر اساس متراژ صورت می‌گیرد و با توجه به شرایط پیمانکار، باید مبالغ واریزی را در موعد مقرر به صورت اقساط پرداخت کنید. برخی از برج‌ها از جمله برج اول و دوم به دلیل اینکه به صورت کامل تکمیل شده‌‌اند، باید به صورت متری و به صورت نقد واحد را خریداری کنید. اما به دلیل اینکه برج‌های دیگر هنوز به پایان نرسیده‌‌اند، می‌توانید از طریق امتیاز، واحد مورد نظر را خریداری کنید.

قیمتی که برای هر متر مربع در نظر گرفته شده است، قیمت پایه است. اما شما باید با توجه به تورم، قیمت هر متر آپارتمان را به صورت روزانه بررسی و استعلام کنید. نمی‌توان به طور کلی یک قیمت کلی را برای آپارتمان‌های این مجموعه در نظر گرفت. چرا که این موضوع به اینکه آپارتمان در کدام طبقه قرار دارد و دارای چه امکانات و شرایطی است، بستگی دارد.

از این رو، شما با توجه به خرید امتیاز، پرداخت به موقع اقساط و امکانات آپاراتمان، در پایان کار، می‌توانید از مبلغ کلی مطلع شوید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید ساکن یکی از برج‌های پروژه نیروی زمینی ارتش باشید، باید به تعاونی مسکن نیروی ارتش مراجعه و اقدام به خرید امتیاز پروژه کنید. سپس با بررسی‌های صورت گرفته، تعدادی اقساط را برای شما نظر می‌گیرند.

در نهایت با پایان یافتن پروژه و تعیین قیمت نهایی، می‌توانید یکی از ساکنین این برج‌ها باشید. برای هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پلاکینو، املاک برتر منطقه 22 مراجعه کنید. مشاورین این مجموعه با دقیق‌ترین و به روز‌ترین اطلاعات از پروژه ارتش در اختیار شما هستند تا شما را در خریدی مقرون به صرفه و مطمئن همراهی کنند.

پروژه های نیروی زمینی ارتش در کجا قرار دارد؟
پروژه های نیروی زمینی ارتش در منطقه 22 تهران می باشد که در بخش اول این پروژه در ابتدای اتوبان حکیم و بلوار پژوهش قرار دارد،این پروژه از دسترسی مناسبی برخوردار می باشد.
پروژه های پدافند زمینی ارتش شامل چه برج هایی می شود؟
برج های نارنجستان همه در این پروژه قرار دارند و وضعیت پیشرفت هر کدام متفاوت است در حال حاضر پروژه نارنجستان 1 بیشترین میزان پیشرفت را داشته و در مراحل پایانی به سر می برد ،این برج به زودی تحویل داده می شود.
شرایط پیش فروش در پروژه های نیروی زمینی ارتش چیست؟
پیش خرید در این پروژه ها به صورت امتیازی و واریزی قسطی انجام میشود،دقت افراد در واریز به موقع می تواند به آن ها در داشتن واحد با طبقه بالاتر کمک کند و رتبه افراد بر اساس میزان واریزی آن ها می تواند جا به جا شود.