پیش فروش برج مرجان واقع در پهنه c

پیش فروش برج مرجان واقع در پهنه c

معرفی برج مرجان

در دو مقاله قبلی در رابطه با پهنه C شهرک چیتگر موضوعاتی را مطرح کردیم و در رابطه با برج های نیروی زمینی و همچنین پدافند توضیحاتی را ارائه کردیم.در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با برج مرجان نیرو دریایی که دوقلو می باشد برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر مواردی را بررسی کنیم.

دنبال قیمت به روز در شهرک چیتگر هستید؟؟پس روی لینک کلیک کنید.

بار دیگر به طور خلاصه دو مقاله گذشته را مرور می نماییم. پهنه C شهرک چیتگر دارای ۸ برج می باشد. ۴ برج آن مربوط به تعاونی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) ، یک برج دو قلو به نام H2 مربوط به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، یک برج دو قلو به نام مرجان مربوط به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در نهایت دو برج دوقلو مربوط به پدافند به نام های C و H می باشند که به برج های پدافند معروف هستند.

تفاوت پهنه C با دیگر پهنه های چیتگر چیست؟

تفاوت عمده پهنه c با پهنه A و B این است که قرارداد ساخت آن ها به صورت علی الحساب بوده و با توجه به تورم در پایان پروژه تمام هزینه ساخت به ازای هر متر را از اعضا دریافت می نمایند. بدین معنی که در پایان پروژه هزینه ساخت در طول پروژه میانگین یا معدل گیری می شود و معدل هزینه ساخت با توجه به تورم از اعضا دریافت می شود.

با عضویت در کانال تلگرام پلاکینو از قیمت دقیق و امکانات واحد های برای فروش اطلاع یابید.

برج مرجان در حقیقت لوکس ترین برج شهرک چیتگر یا در نامی دیگر نگین درخشان شهرک چیتگر است. این برج با مساحت ۱۲۳۰۰۰ متر مربع، بلندترین و بزرگ ترین سازه مجهز به میراگر در کشور است.

برج های ارکیده و پامچال در نزدیکی برج های مرجان

جنس اسکلت برج مرجان یا نیروی دریایی از چیست؟

اسکلت این برج از نوع فلز با سیستم دوگانه قاب خمشی ویژه + میراگر اصطکاکی چرخشی و از فناوری به روز میراگر یا دمپر نیز که در بحث لرزه ای و زلزله فوق العاده موثر است،بهره می برد. مسئولیت طراحی و نصب میراگرهای چرخشی نیز با شرکت فن عمران می باشد.

توضیح کوتاهی در رابطه با میراگر اینکه میراگر در ساختمان همانند کمک فنر در ماشین است و نیروی لرزه ای زلزله را مستهلک می کند.

پیشرفت برج مرجان نیرو دریایی

ساخت این برج از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است و قرار بوده که در ۶۰ ماه ساخته شود که البته با توجه با شرایط فعلی قطعا تاخیر خواهد داشت.همان طور که در عکس از روند پیشرفت برج مرجان نیرو دریایی مشاهده می نمایید، اسکلت این برج تا طبقات میانی و حدود ۱۰ زده شده است. جهت اطلاع از آخرین وضعیت برج مرجان نیز می توانید با گروه مسکن پلاکینو تماس بگیرید و از بابت پیش فروش آپارتمان در برج مرجان کسب اطلاع کنید.

پهنه c-شهرک چیتگر

تعداد طبقات برج نیروی دریایی (برج مرجان)

برج مرجان، برج دوقلویی است که یکی از بلند مرتبه ترین برج ها در تهران است. این برج دارای ۴۲ طبقه می باشد که از این ۴۲ طبقه، ۵ طبقه منفی جهت پارکینگ ها و انباری ها و محل قرارگیری نیروگاه است، ۱ طبقه تجاری و اداری، ۱ طبقه لابی و سالن اجتماعات و سالن ورزشی و سالن مراسم و جشن است و مابقی ۳۵ طبقه شامل واحدهای مسکونی است که در هر طبقه حدودا ۱۶ واحد جانمایی شده است.

تعداد طبقات برج مرجان یا نیروی دریایی پهنه c شهرک چیتگر

  • ۷۰ عدد واحد ۸۰ متری
  • ۱۱۳ عدد واحد ۱۰۵ متری
  • ۱۴۰ عدد واحد ۱۲۰ متری
  • ۲۴ عدد واحد ۱۳۰ متری
  • ۱۲۸ عدد واحد ۱۵۰ متری
  • که در مجموع ۴۷۵ واحد می باشد.

نکته: واحدها به گونه ای عادلانه در هر طبقه تقسیم شده اند که شما هر متراژی در هر طبقه ای بخواهید موجود می باشد. اما به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب واحد در آخر پروژه بر اساس خوش حسابی و طبق اولویت واریزی می باشد.

در شکل زیر پلان و نقشه ی واحدهای برج مرجان را اگر قصد پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر را دارید مشاهده می نمایید.

نقشه واحد های مرجان برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

نقشه واحد های مرجان برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

نقشه واحد های مرجان برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

 

نقشه واحد های مرجان برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

نقشه واحد های مرجان برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

نکته: در برج دوقلوی مرجان، ۴ طبقه دو قل برج از هم فاصله دارند و سپس ۳ طبقه به هم متصل هستند و به همین صورت تا بالای برج ادامه می یابد. این فضای اتصال جزو فضای مشاعات است و استفاده های خدماتی رفاهی برای ساکنین دارد.

برترین واحد های برج مرجان یا نیروی دریایی برای پیش فروش پهنه c شهرک چیتگر

واحدهای طبقات ۳۰ به بالا از این برج که دید دریاچه خایج فارس(شرق) و حتی بعضا واحد های جنوبی آن که ویو ابدی جنگل چیتگر و باغ گیاهشناسی را دارند مناسب می باشند.

2 ویژگی منحصر بفرد پروژه مرجان

  1. آن چیزی که برای این برج و پیش فروش آن از سمت تعاونی و پیش خرید آن برای خریداران جذابیت ایجاد کرده بحث نیروگاه برق ۴ مگاواتی است که برای این برج در نظر گرفته شده است. این مسئله به قدری حائز اهمیت است که طبق پیش بینی ها ممکن است برق این برج برای ساکنین رایگان باشد و در ضمن این برج از خطوط لوله کشی گازمعاف شود و تمام مصارف از انرژی برقی تامین گردد. نیمی از برق تولیدی این نیروگاه برای مصرف خود برج اختصاص می یابد و مابقی به اداره برق منطقه فروخته می شود و عواید آن صرف هزینه های برج می گردد. این اقدام باعث می شود که ساکنین تا حدی از پرداخت شارژ ماهیانه و هزینه های برج معاف گردند.
  2. این برج از سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (Building management system) یا همان BMS بهره می گیرد. توضیح کوتاهی در رابطه با این سیستم اینکه مدیریت هوشمند ساختمان به مجموعه سخت افزارها و نرم افزارهایی اطلاق مي شود که به منظور مانيتورینگ و کنترل یکپارچه قسمتهای مهم و حياتی درساختمان نصب مي شوند.

امکانات رفاهی برج مرجان

برخی از مواردی که در ساختمان های هوشمند به طور خودکار انجام می شود:

  • دمای اتاق ها و بخش های مختلف ساختمان را کنترل کند (سرمایش یا گرمایش مرکزی با توجه به دمای تنظیم روشن / خاموش شود)
  • لامپ های روشنایی بدون استفاده خاموش شوند.
  • باز و بسته بدون در و پنجره ها در فصول گرم و سرد هشدار داده شود.
  • برق لوازم برقی بدون استفاده قطع شود.
  • امکان استفاده از لوازم پرمصرف در زمان های پیک وجود نداشته باشد (یا مدت استفاده از وسیله (مثلاً تلفن) محدود باشد).
  • کنترل روشنایی به وسیلهٔ کاهنده های اتوماتیک ولتاژ
  • امکان بهره گیری از سیستم های هوشمند کنترل روشنایی برای ایجاد نورپردازی های ویژه
  • کنترل کلیدها به وسیلهٔ ریموت کنترل
  • کنترل هوشمند آبیاری
  • قابلیت خاموش و روشن کردن لوازم برقی از راه دور (از طریق تلفن)
  • ثبت دقیق میزان استفاده هر واحد یا قسمت از منابع انرژی

دیگر ویزگی های برج مرجان

برج مرجان یا نیروی دریایی مجهز به سیستم Ip media نیز می باشد. توضیح کوتاهی در رابطه با سیستم Ip media این است که این یک سرویس رادیو و تلویزیون اینترنتی (IP media)است و دسترسی به آن از طریق اینترنت مقدور است. در این سیستم کاربر دیگر احتیاجی به آنتن تلویزیون ندارد و به عبارت دیگر کانال ها به صورت موج دریافت نمی شوند، بلکه سیگنال بر روی خط تلفنی که به شبکه جهانی اینترنت متصل است، منتقل می شود.

ستاپ باکسِ مخصوص (Ip media) به تلویزیون وصل می شود. بعد از وصل آن به تلوزیون دیگر مردم هستند که تصمیم می گیرند، چه برنامه ای را در چه زمانی ببینند. می توانند برنامه زنده را متوقف کنند و دوباره با یک دکمه برنامه ادامه پیدا کند.

 برج مرجان دارای دو عدد آسانسور پاناروما (شیشه ای)، یک عدد آسانسور باربر و دو عدد آسانسور نفربر می باشد.

این برج شوتینگ زباله ندارد اما در هر طبقه فضای جمع آوری زباله پیش بینی شده است.

در قرارداد با تعاونی قید شده است که شرکت واحدها را تکمیل شده تحویل خواهد داد و واحدها خام نیستند و تمام موارد مانند شیرآلات، نقاشی و… بر عهده خود شرکت است.

مراحل و قیمت پیش فروش برج دوقلو مرجان نیروی دریایی

واحدهای این برج تنها به اعضای نیروی دریایی واگذار شده است و اگر فردی قصد خرید داشته باشد می بایست از اعضا تهیه نماید و علاوه بر حق امتیاز فرد واریزی های عضو را نیز پرداخت نماید.

واریزی ها بابت هزینه ساخت بوده و شرایط واریزی های اعضا که از سال ۱۳۹۳ آغاز شده به این صورت می باشد که اعضا مبلغ اولیه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای هر واحد پرداخت کرده اند و و الباقی هزینه ساخت را بر اساس همان قیمت علی الحساب متری ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت اقساط شش ماهه و در ۱۰ قسط پرداخت می نمایند.

همان طور که توضیح دادیم این مبلغ به صورت علی الحساب به متری ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و تمام هزینه ساخت پس از اتمام پروژه از اعضا دریافت خواهد شد و پیش بینی هزینه ساخت متری ۵ الی ۶ میلیون را تا پایان پروژه نموده اند.

یک بار دیگر به تفکیک واحد ها واریزی ها را بررسی می نماییم:

قیمت پیش فروش واحدهای ۸۰ متری

  • هزینه پرداختی ساخت علی الحساب به تعاونی ۲۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰=۸۰*۲٫۸۰۰٫۰۰۰
  • شرایط واریزی هر ۶ ماه یک بار ۱۷٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۵سال یعنی ۱۰ قسط

قیمت پیش فروش واحدهای ۱۰۵ متری

  • هزینه پرداختی ساخت علی الحساب به تعاونی ۲۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰=۱۰۵*۲٫۸۰۰٫۰۰۰
  • شرایط واریزی هر ۶ ماه یک بار ۲۴٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۵سال یعنی ۱۰ قسط

قیمت پیش فروش واحدهای ۱۲۰ متری

  • هزینه پرداختی ساخت علی الحساب به تعاونی ۳۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰=۱۲۰*۲٫۸۰۰٫۰۰۰
  • شرایط واریزی هر ۶ ماه یک بار ۲۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۵سال یعنی ۱۰ قسط

قیمت پیش فروش واحدهای ۱۳۰ متری

  • هزینه پرداختی ساخت علی الحساب به تعاونی ۳۶۴٫۰۰۰٫۰۰۰=۱۳۰*۲٫۸۰۰٫۰۰۰
  • شرایط واریزی هر ۶ ماه یک بار ۳۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۵سال یعنی ۱۰ قسط

قیمت پیش فروش واحدهای ۱۵۰ متری

  • هزینه پرداختی ساخت علی الحساب به تعاونی ۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰=۱۵۰*۲٫۸۰۰٫۰۰۰
  • شرایط واریزی هر ۶ ماه یک بار ۳۷٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۵سال یعنی ۱۰ قسط

منظور از حق امتیاز برج نیروی دریایی مرجان چیست؟

این واحدها به اعضا و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داده شده است و ارتش برای آن ها امتیازی قائل شده که آن ها فقط هزینه ساخت را بپردازند و نیازی به پرداخت هزینه زمین و… نمی باشد.

در نتیجه آن عضو ارتش دارای این امتیاز از ارتش است و اگر بخواهد واحد خود را بفروشد بابت این حق امتیازی که ارتش رایگان در اختیارش قرار داده از خریدار پولی را دریافت می نماید.

ویژگی های پروژه مرجان به چه صورت است؟
سیستم مدیریت برج به گونه ای کاملاً هوشمند طراحی، به نحوی که همه واحدها مجهز به فن آوری IP Media ، BMS و سنجنده های مصرف انرژی خواهند بود و از این بابت مصرف انرژی مشترکین (شامل: برق، آب گرم، آب سرد و گاز) به صورت کاملاً جداگانه و هوشمند محاسبه و صورتحساب مجزا صادر می شود.
متراژ واحد های پروژه چگونه است؟
پروژه مرجان بصورت اسکلت فلزی و با متراژهای ۸۰،۱۰۵،۱۲۰،۱۳۰،۱۵۰ متر در پهنه سی یا نارنجستان شهرک مسکونی چیتگر در حال اجرا می باشد .
مشخصات برج مرجان چیست؟
با 41 طبقه ارتفاع بلندترین برج منطقه است و با امکانات کم نظیری که دارد و موقعیت مکانی خاص خود امکانی بوجود آورده است که خریداران بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. در یک طبقه اش از تمامی متراژها حداقل 2 واحد شمالی و جنوبی را دارد.