معرفی برج B3 شهرک چیتگر

معرفی برج B3 شهرک چیتگر

نطقه 22 تهران با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، به عنوان قطب گردشگری پایتخت شناخته شده است. اگر به این منطقه و دریاچه سفر کرده باشید، حتما آوازه چیتگر به گوشتان خورده است و اگر مقالات قبلی سایت پلاکینو، املاک برتر منطقه 22 را خوانده باشید متوجه پهنه بندی شهرک چیتگر شده‌اید که به علت وسعت زیاد آن تقسیم شده است.

قصد نداریم که دوباره پهنه بندی شهرک چیتگر را توضیح دهیم ولی برای کسانی که اولین بار است مطالب شهرک چیتگر را دنبال می کنند همین بس که این شهرک چیتگر به پهنه‌های A,B,C,D,E تقسیم شده است.

در این پهنه‌ها برج‌ ها و بلوک‌های متعددی ساخته شده و یا در حال احداث می باشند. یکی از این پهنه ها، پهنهB شهرک چیتگر است که امروز به سراغ آن رفته‌ایم و قصد داریم یکی از بلوک‌های در حال ساخت آن را برای شما تشریح نماییم.

شهرک چیتگر

این شهرک در غرب دریاچه چیتگر واقع گردیده است. از مزایای این شهرک دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی منطقه۲۲ می باشد. نزدیکی آن به ایستگاه مترو و میدان میوه و تره بار نیز از دیگر مزایای این محدوده به شمار می رود.

پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر در قسمت شمال شهرک و همجوار با اتوبان شهید خرازی است. این پهنه از سری بلوک های مختلفی تشکیل شده است که به طور اجمال می توانیم بگوییم بلوک های سری G، سری D، سری N و سری B در این پهنه قرار گرفته‌اند.

برج B3 شهرک چیتگر

برج B3 از سری بلوک های B در پهنه B شهرک چیتگر است. این بلوک در قسمت جنوبی پهنه B قرار کرفته است و همانند برج های سری G دارای ۲ بال می باشد.

ساختار برج B3 شهرک چیتگر

تعداد طبقات این برج ۳۳ طبقه بوده که واحدها در ۲ بال شرقی و غربی آن قرار گرفته اند. بال غربی برج ۳۳ طبقه بوده اما بال شرقی ۳۱ طبقه است و تعداد واحدها در طبقات این دو بال متفاوت است. طبقه اول و طبقه ۱۴ الی ۱۹ هرکدام ۷ واحدی هستند. طبقه دوم تا طبقه ۱۳ ام و طبقه ۲۰ الی طبقه ۳۰ هرکدام ۸ واحدی هستند. طبقه ۳۱ بال غربی این بلوک ۸ واحدی و طبقه ۳۱ بال شرقی ۳ واحدی در نظر گرفته شده است. طبقه ۳۲ بال غربی ۴ واحدی و طبقه ۳۳ بال غربی ۳ واحدی است.

پهنه b شهرک چیتگر

متراژ واحد ها در بلوک B3 چیتگر

با توجه به تعداد واحدهای احداث شده در بلوک B3 متراژ واحدها نیز متفاوت میباشد. متراژ واحدها در این بلوک از ۸۵ متر الی ۲۴۶ متر متغیر است. واحدهای رو به جنوب دارای دید باغ گیاه شناسی هستند. واحدهای رو به شمال نسبت به واحدهای جنوبی دید بسته تری دارند.

برج هایی که در همسایگی این بلوک قرار‌ گرفته اند عبارتند از:

  • بلوک الماس در سمت غرب
  • برج های سری G در سمت شمال
  • برج های سری N و D در سمت شرق

همانند سایر برج های پهنه B چیتگر این بلوک نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید آگهی های این برج و دیگر برج ها را در صفحه خرید آپارتمان در شهرک چیتگر پلاکینو مشاهده کنید.

اگر بخواهیم اشاره مختصری به امکانات برج B3 کنیم می توانیم به شرح زیر عنوان نماییم:

  • لابی و لابی من
  • دوربین مداربسته جهت سیستم کنترل نظارت
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • سامانه اطفاء حریق
  • شوتینگ زباله
  • انباری
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • و....

این برج در سال 1397 انتخاب واحد شده و اعضاء بر حسب اولویت توانستند از واحدهای این برج انتخاب نمایند. برج B3 در حال حاضر در دست ساخت و تکمیل شدن است و به احتمال بسیار زیاد سال آینده به اعضاء تحویل خواهد شد. 

نقشه واحدهای برج B3

نقشه های واحدهای طبقه دوم
نقشه های واحدهای طبقه سوم
نقشه های واحدهای طبقه چهارم تا چهاردم
نقشه های واحدهای طبقه پانزدهم
نقشه های واحدهای طبقه شانزدهم
نقشه های واحدهای طبقه هفدهم تا بیستم
نقشه های واحدهای طبقه سی و یکم
نقشه های واحدهای طبقه سی و دوم
نقشه های واحدهای طبقه سی و سه
نقشه های واحدهای طبقه سی و چهارم

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برج هستید می توانید با مشاورین تخصصی ما در گروه توسعه سرمایه گذاری پلاکینو تماس بگیرید.