معرفی برج نگین الماس منطقه 22

معرفی برج نگین الماس منطقه 22

برج نگین الماس منطقه22 زیر ذره بین

در این مقاله قصد داریم به سراغ یکی دیگر از برج های منطقه 22 تهران برویم. همان گونه که می دانید در اطراف دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس مجتمع های مسکونی و برج های متعددی بنا شده است. 
یکی از این بلوک ها، برج نگین الماس نام دارد.

دسترسی‌ها:

این برج از نظر موقعیت مکانی، در سمت غرب دریاچه چیتگر و در شمال اتوبان شهید همدانی واقع شده است. البته راه های دسترسی متعددی به این برج هست اما اگر از سمت شرق و یا از سمت اتوبان خرازی به طرف این مقصد در حرکت هستید، راحت ترین آن دسترسی از سمت بلوار میعاد و عبور از خیابان میرکمالی می باشد.
اگر هم از اتوبان همدانی به سمت شرق در حرکت هستید که می توانید با عبور از بلوار تهرانی وارد بلوار طراوت و سپس خیابان میرکمالی شوید و به برج نگین الماس برسید.برج الماس یکی از لوکس ترین برج های منطقه 22 به شمار میرود

برج نگین الماس منطقه 22 تهران

 

برج نگین الماس منطقه 22:

این برج در 13 طبقه بنا شده است که تعداد 8 واحد در هر طبقه قرارگرفته است.متراژ واحدهای نگین الماس 125 متر بوده و دارای دو خواب می باشند.
برج به صورت شمالی-جنوبی قرارگرفته است و از این نظر ویو واحدها برخی به سمت شمال و بعضی نیز جنوبی است.

امکانات برج نگین الماس:

اگر بخواهیم امکانات برج را تشریح کنیم می توان گفت:
برج دارای یک طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ می باشد.
در این برج جهت راحتی تردد ساکنین و میهمانان 3 لاین آسانسور پیش بینی شده که با وجود این آسانسورها، ساکنین می توانند در کم‌ترین زمان ممکن بین طبقات تردد نمایند.
یک آسانسور باربری هم تعبیه شده است که در هنگام جابجایی اثاث و تجهیزات از آن استفاده می شود.
از دیگر امکانات این برج سالن ورزش آن بوده که مجهز به بیلیارد می باشد و ساکنین می توانند برای ورزش از آن استفاده نمایند.
وجود آنتن مرکزی از دیگر امکانات برج نگین الماس است.
سامانه های ایمنی نیز در این برج تعبیه شده است. سیستم اعلان و اطفاء حریق از جمله این سامانه‌ها می‌باشد.
نزدیکی این برج به دریاچه چیتگر سبب گردیده است که بدون استفاده از وسیله نقلیه و به صورت پیاده روی به توان اوقات فراغت خوبی را با خانواده گذارند. دور از هیاهوی ترافیک و پارکینگ می توان پیاده به دریاچه رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج های الماس میتوانید مقاله برج الماس منطقه 22 را نیز بخوانید.
از طرف دیگر نزدیکی آن به ایران مال سبب گردیده است که با صرف زمان اندک به هایپر استار ایران مال رسید و مایحتاج خود را تهیه کرد. همچنین میدان میوه و تره بار دریاچه از دیگر مکان‌های نزدیک به این برج به شمار می رود که در نوع خود به عنوان یکی از مزایا محسوب می شود. 
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیستر می توانید با مشاوران گروه مسکن پلاکینو در تماس باشید.

برج نگین الماس منطقه 22 چه امکاناتی دارد؟
اعلام و اطفاء حریق برج دارای سالن ورزشی سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی لابی مجلل سالن اجتماعات چند منظوره ۶ لاین آسانسور در هر طبقه
نحوه خرید و فروش برج الماس حفاظت ارتش به چه صورت است؟
نحوه ی خرید و فروش برج الماس به‌صورت متری است و تمامی نقل و انتقال در دفتر تعاونی صورت می‌گیرد.
مشخصات پروژه ارتش برج الماس چیست؟
برج شامل ۴۰ طبقه است که ۳۲ طبقه آن مسکونی است که ۴۳۲ واحد مسکونی می‌باشد. متراژ واحد های برج الماس از ۹۰ متر تا ۱۷۵ متر میباشد.