سهام توانمندسازی چیتگر

سهام توانمندسازی چیتگر

سهام توانمندسازی چیتگر

سهام توانمندسازی چیتگر یک پروژه در حال احداث است. این پروژه به دست ارتش و با عنوان طرح سهام توانمندسازی ارتش که شامل سهام‌های 50 متری و 20 متری پهنه d (پهنه طبیعت) است، در منطقه 22 تهران در حال ساخت است. به دلیل قرار گرفتن پروژه مذکور در ضلع غربی دریاچه زیبای چیتگر عنوان آن شهرک چیتگر انتخاب شده و در حال حاضر یکی زیباترین و مدرن ترین شهرک‌های در حال احداث است و بیش از 20000 منزل مسکونی در آن قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سهام توانمندسازی چیتگر یا پروژه شهرک جدید چیتگر در تهران پیشنهاد می‌دهم تا انتها همراه ما بمانید.

سهام توانمندسازی ارتش

طرح سهام توانمندسازی چیتگر یا سهام توانمندسازی ارتش شامل سهام‌های 50 متری و 20 متری پهنه d (پهنه طبیعت) توانمندسازی ارتش است که با ساخت شهرک جدیدی به نام شهرک چیتگر همراه است.

به عبارت دیگر بنیاد تعاون ارتش شروع به ساخت شهرکی مدرن مسکونی در منطقه‌ 22 تهران کرده و نام آن نیز چیتگر است. همانطور که متوجه شدید این شهرک مسکونی یا همان شهرک چیتگر در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار دارد و علت آنکه با نام چیتگر خوانده می‌شود این است که در ضلع غربی دریاچه زیبای چیتگر واقع شده است.

به جرات می‌توان گفت که شهرک چیتگر بزرگترین پروژه بنیاد تعاون ارتش به شمار می‎رود و 20000 واحد مسکونی را در قلب خود جای داده است.

این شهرک از 5 پهنه تشکیل شده و پهنه‌های آن نیز با حروف انگلیسی A تا E مشخص شده‌اند. باید متذکر شویم که این مجموعه مسکونی نوساز، یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک‌های در حال احداث کشور به شمار می‌رود که با دستان توانمند ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت است.

همانطور که در ابتدای مطالب نیز عنوان کردیم سهام توانمندسازی چیتگر که از آن به عنوان طرح توانمند سازی پهنهd (پهنه طبیعت) توانمندسازی ارتش تهران نیز یاد می‌شود. شامل سهام‌های 50 متری و سهام‌های 20 متری است که سهام‌های مذکور به اعضای تعاون ارتش تعلق دارد.

منتهی همه اعضایی تعاونی ارتش از این حق بهره‌مند نیستند و فقط کسانی که سنوات کاری آنها 15 سال به بالا باشد می‌توانند از طرح توانمند سازی بنیاد تعاون ارتش بهره ببرند.

هدف ارتش از ارائه چنین طرح و شروع به ساخت پروژه جدید خانه‌دار یا سهام‌دار کردن پرسنل خود در منطقه 22 تهران است.

سهام توانمند سازی ارتش شامل پهنه های a تا e میباشد.

قیمت سهام چیتگر

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش معمولا باید به سایت بتاجا طرح توانمندسازی یا سایت پلاکینو مراجعه کنید. اما به طور کلی قرارداد ساخت این پروژه با هر متر 5 میلیون تومان استارت خورد و شرایط برای خرید سهام‌های 20 متری و سهام 50 متری تقریبا متفاوت است.

قیمت۵۰ متری پهنهe چیتگر شامل مبلغ پرداختی 105 میلیون تومان به اضافه مبلغ پرداختی بتاجا است. البته مبلغ پرداختی بتاجا بسته به سنوات خدمتی و سال ثبت می‌تواند متغیر باشد و معمولا بین 730 میلیون تومان تا  830 میلیون تومان است.

باید متذکر شویم آن دسته از افرادی که موفق شده‌اند 105 میلیون تومان را به بتاجا پرداخت کنند، امکان فروش آن را دارند و خریدار پس از خرید باید  105 میلیون تومان را به فروشنده برگرداند. البته اگر خریدار و صاحب جدید نیز از پرسنل ارتش باشد می‎تواند 105 میلیون تومان را به بتاجا به صورت اقساط پرداخت نماید. به این ترتیب قیمت سهام ۵۰ متری چیتگر برای خریداران جدید مشخص شده است. قیمت خرید سهام 20 متری نیز همانند سهام 50 متری بسته به سنوات متغییر است و مبلغ خرید آن بین 320 میلیون تا 420 میلیون تومان برآورد می‌شود.

نتیجه گیری

سهام توانمندسازی چیتگر یکی از پروژه‎های در حال ساخت ارتش بوده و در منطقه 22 تهران قرار دارد. این شرکت مدرن بیش از 20000 منزل مسکونی دارد. قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش متناسب با معیارهای مختلفی تعیین می‌شود و قیمت 20 متری با 50 متری متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوعات پیرامون این شهرک جدید پیشنهاد می‎دهیم با مشاوران سایت پلاکینو ارتباط بگیرید.