شهرک صدرا

شهرک صدرا

شهرک صدرا

اطلاعات کافی از مکان و منطقه‌ای که هر خانه و آپارتمانی در آن واقع شده است، کار بسیار ارزشمند و مهمی به حساب می‌آید. در این صورت می‌توان با این اطلاعات مناسب، انتخابی درست انجام داد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اطلاعات کافی در مورد شهرک صدرا، شهرک چشمه، شهرک گلستان و دهکده ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه شهرک صدرا

یکی دیگر از شهرک های واقع شده در تهران شهرک صدرا دهکده المپیک میباشد؛ این شهرک یکی از شهرک های دهکده المپیک بوده که در منطقه 22 تهران واقع شده است، این شهرک که از سبک معماری ایتالیایی الهام گرفته است از شهرک هایی می باشد که بسیار قدیمی نبوده و قدمت بسیاری ندارد، این شهرک توسط جهاد کشاورزی ساخته شده است و در سال 1387 بوده که این شهرک تمامی خانه های خود را تکمیل کرده و شهرک آماده را تحویل داده است.

معرفی شهرک صدرا

شهرک صدرا کجاست؟ موقعیت جغرافیایی این شهرک به این صورت است که در سمت شرق میدان المپیک جلوه گری می‌کند‌. معماری به خصوص این شهرک زیبایی چشمگیری را برای خود ایجاد کرده است. این شهرک در منطقه ۲۲، به عنوان شهرک قدیمی تهران به حساب می‌آید. مساحت این شهرک ۴۰ هکتار زمین است و بخش قابل توجهی از این شهرک را فضای سبز تشکیل می‌دهد. برای مثال بوستان صدرا یکی از معروف‎ترین بخش این فضای سبز است و طراوت و زیبایی را به محیط شهرک ارزانی می‌دارد. همچنین این شهرک دارای مسجد بزرگی به نام  امام باقر (ع) است که مردم برای اعمال عبادی و مراسمات مذهبی در آن شرکت می‌کنند.
دسترسی این شهرک به ورزشگاه آزادی و بزرگراه حکیم از جمله مزیت‌های این شهرک به حساب می‌آید. جهت سرمایه گذاری، خرید آپارتمان شهرک صدرا تهران بسیار توصیه می شود چرا که قیمت آپارتمان در شهرک صدرا تهران بسیار با توجه به امکاناتی که دارد بسیار بصرفه میباشد.

شهرک صدرا یکی از بهترین شهرک های منطقه 22 می باشد.

دسترسی شهرک صدرا

این شهرک از نظر میزان دسترسی و نوع دسترسی در موقعیت بسیار عالی قرار دارد، یکی از بزرگترین امتیازات این شهرک دسترسی به بزرگراه ها می باشد، نزدیکی این شهرک به آزادگان شرق یکی از امتیازات بسیار بالا برای این مجموعه به حساب می آید از این رو دسترسی را برای سکنه بسیار راحت می کند، یکی دیگر از دسترسی های این شهرک نزدیکی به بزرگراه حکیم می باشد، این شهرک به دلیل نزدیکی به میدان المیپک به راحتی می تواند به بزرگراه حکیم دسترسی داشته باشد، لازم به ذکر است که این منطقه به ورزشگاه آزادی نیز دسترسی دارد از این رو شما می توانید به راحتی از این امکانات استفاده کنید. همین موضوع دسترسی مناسب شهرک صدرا باعث شده که میزان خرید خانه در منطقه 22 مخصوصا در این شهرک بسیار بالا باشد.

بلوک های شهرک صدرا

شهرک صدرا از وسعت بسیار زیادی برخوردار می باشد از این رو این شهرک به طور کلی دارای سه پهنه متفاوت می باشد، در این شهرک تمامی واحد ها دارای 3 نوع ساختمان می باشند، هرکدام از این تیپ ها تاثیر زیادی در قیمت آپارتمان در شهرک صدرا منطقه 22 دارد از این رو انتخاب نوع آپارتمان و مکان قرار گیری آن بسیار مهم می باشد. آب و هوای شهرک صدرا نیز بسیار متعادل میباشد.

پهنه A

یکی از پهنه های شهرک صدرا پهنه A می باشد که در این پهنه 13 بلوک ساختمانی ساخته شده است که تمامی آن ها دارای 2 لاین آسانسور می باشند، در رابطه با متراژ واحد های این منطقه تمامی واحد ها دارای 3 خواب می باشند و متراژ آن ها 135 متر می باشد، جالب است بدانید تمامی بلوک های ساختمانی این مجموعه دارای 6 طبقه می باشد که 1 طبقه پارکینگ و مابقی آن مسکونی می باشد.خرید خانه در شهرک صدرا، در این پهنه توصیه می کنیم زیرا از دسترسی بالایی برخوردار است.

پهنه B

این پهنه نیز دارای 13 بلوک ساختمانی می باشد که هر کدام  از آن ها دارای 2 لاین آسانسور می باشد، متراژ واحد های این بلوک 112 متری می باشد که 2 خوابه می باشد، به طور کلی این پهنه دست شبیه به پهنه A می باشد.

پهنه C

این سری از پهنه در شهرک صدرا نیز دارای متراژ های متفاوت می باشد، متراژ واحد های این مجموعه 70 متری و 107 متری می باشد، این پهنه بهترین گزینه برای رهن و اجاره در شهرک صدرا می باشد یکی از علت های آن این است که تنوع متراژ در این منطقه بسیار بالا می باشد، در هر یک از بلوک های این منطقه 4 طبقه مسکونی قرار دارد که 6 واحد آن متراژ 70 متری و 8 واحد آن 107 متری می باشد. به علت پایین بودن تعداد طبقات این بلوک های این پهنه فاقد آسانسور می باشد.

شهرک صدرا واقع در دهمده المپیک می باشد

خرید خانه در شهرک عقاب

شهرک عقاب منطقه 22 یکی دیگر از 62 مجتمع واقع در محله شهرک صدرا واقع در غرب تهران است. دسترسی این شهرک به برج طوبی، باشگاه انرژی، سوپر مارکت الماس و نانوایی الماس باعث شده تا خرید خانه در شهرک عقاب بسیار مناسب باشد.

خرید آپارتمان در شهرک آفتاب تهران

شهرک آفتاب یکی دیگر از شهرک‌های مهم و چشم نواز  غرب تهران در منطقه ۲۲ چیتگر است. دسترسی آن به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر باعث شده تا امکانات تفریحی این مجموعه تکمیل شود. ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها کاملا به روش مدرن طراحی شده است‌‌. وجود آسانسور‌ها، پله برقی و پارکینگ‌های مجهز در این شهرک باعث شده است تا این مجموعه بسیار مناسب خرید آپارتمان در شهرک آفتاب تهران شود.

معرفی شهرک چشمه

شهرک چشمه در منطقه‌ ۲۲ تهران واقع در محدوده‌ گلستان یا شهرک راه‌آهن می‌باشد. خانه‌های این شهرک ویلایی است و تعداد طبقات از سه بیشتر تجاوز نمی‌کند. این شهرک به دلیل قرارگیری در نزدیکی پارک چیتگر و کوه‌های کن بسیار خوش آب و هوا است. فضای سبز این شهرک و انواع مختلف درختانی که در آن قرار دارد منظره‌ چشم نوازی را ایجاد کرده است. دسترسی این شهرک به مناطقی همچون بزرگراه همت، بزرگراه آزادگان، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر است. قیمت آپارتمان در شهرک چشمه تهران بسیار مقرون بصرفه میباشد.

خرید آپارتمان در دهکده

دهکده المپیک همان طور که از اسمش مشخص است، سابقه‌ ورزشی دارد و در حال حاضر نیز به کارکنان و مسئولین سازمان تربیت بدنی واگذار شده است. امکانات رفاهی همچون پارک ساحل و پارک فرهنگ منظره‌ای بسیار دل انگیز را برای این محله به ارمغان می‌آورند‌، همچنین قرارگیری دانشگاه علامه طباطبایی در این محله، فضایی آموزشی و فرهنگی را به همراه خود دارد. این محله همچنین در دل خود سینما دارد که همه چیز را برای امکانات تفریحی تکمیل می‌کند. همه‌ این موارد شرایط را برای خرید آپارتمان در دهکده مهیا می‌کند. برای خرید خانه در منطقه 22 می توانید به املاک منطقه 22 مراجعه کنید.

شهرک صدرا یکی از شهرک های مناسب سکونت در دهکده المپیک می باشد

معرفی شهرک گلستان

شهرک‌ گلستان نیز در منطقه‌ ۲۲ تهران قرار دارد و از بزرگترین شهرک‌های غرب تهران به شمار می‌رود. این شهرک در نزدیکی برج های دریاچه چیتگر قرار دارد و از امکانات این شهرک می‌توان به مراکز درمانی، مراکز خرید و همچنین تفریحی اشاره کرد. دریاچه‌ چیتگر و همچنین پارک جنگلی چیتگر در این شهرک واقع شده است. آبشار تهران نیز که در ضلع شمالی این شهرک قرار دارد چشم اندازی زیبا را به وجود آورده است.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات و مشخصاتی در مورد شهرک‌ها به ویژه شهرک صدرا ارائه شد. ما در گروه پلاکینو، بهترین املاک منطقه 22 خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهیم و همراه آنان هستیم تا انتخابی مناسب و درست داشته‌ باشند همچنین جهت مشاور املاک شهرک صدرا تهران نیز میتوانیم شما را یاری نمائیم.

شهرک صدرا دارای چه امکانات ویژه ای است؟
میادین میوه و تره المپیک و زیبادشت فروشگاه های شهروند و هایپر استار مرکز خرید طوبی واقع در بلوار کوهک مرکز خرید باملند واقع در شرق دریاچه چیتگر بازار بزرگ ایران مال بعنوان در ضلع شمالی پهنه های شهرک چیتگر و ...
موقعیت شهرک صدرا و دسترسی های آن چگونه است؟
مسیر های منتهی به شهرک صدرا به شرح زیر هستند: بلوار دهکده المپیک، میدان المپیک، بلوار صدرا (غرب به شرق)، بلوار جهاد، شهرک صدرا بزرگراه علامه جعفری (شرق به غرب)، بعد از خروجی دهکده المپیک، بلوار جهاد، شهرک صدرا بزرگراه آزادگان (جنوب به شمال)، بعد از تقاطع غیر هم سطح با همدانی و علامه جعفری، خروجی میدان المپیک، بلوار صدرا، بلوار جهاد، شهرک صدرا
شهرک صدارا در منطقه 22 چه تاریخچه ای دارد؟
ساخت مجتمع های مسکونی صدرا و آپارتمان های واقع در این شهرک توسط تعاونی جهاد کشاورزی ساخته شد. با تکمیل خانه ها و واحدهای این شهرک در سال 1387 و در ضلع شرقی بزرگراه آزادگان شمال و شهرک راه آهن قرارداد، برای فروش به سهام داران، اعضا و عموم مردم قرار گرفت.