مجتمع آرتمیس

مجتمع آرتمیس

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با مجتمع تجاری اداری آرتمیس صحبت کنیم. بی گمان یکی از معروف ترین پروژه های غرب تهران در منطقه 22، پروژه ی مجتمع آرتمیس یا همان کشتی فرصت هاست، یک پروژه ی تجاری اداری تفریحی بین المللی که به شکل یک کشتی، واقع در بهترین موقعیت مکانی، در ساحل شمالی دریاچه ی شهدای خلیج فارس با دیدی بی نظیر و ابدی توسط اتحادیه نمونه رسا در حال ساخت و اجرا است. در ادامه این مقاله همراه پلاکینو، بهترین املاک منطقه 22 باشید.

معرفی برج آرتمیس

آرتمیس نزدیک ترین فاصله به دریاچه ی شهدای خلیج را دارد و بهترین چشم انداز به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر را داراست.

برج های آرتمیس

پهنای شمالی دریاچه ی شهدای خلیج فارس در اختیار آرتمیس است و فاصله ی آن تا حریم دریاچه ۱۶۰ متر و یک خیابان ۴۵ متری به نام چهارباغ جهت دسترسی راحت تر به آرتمیس در حال اجراست و امکان ساخت سازه ی دیگری در این فاصله وجود ندارد، به همین دلیل دید ابدی دریاچه و جنگل در اختیار آرتمیس است.

آرتمیس دارای بزرگ ترین روف گاردن (بام سبز) ایران با مساحت ۱٫۵ هکتار در طبقه چهارم تجاری و به صورت یکپارچه می باشد که یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین روف گاردن های خاورمیانه می باشد و محیطی آرام بخش و زیبا را برای هر بیننده ای با چشم انداز دریاچه مهیا می سازد.

_______________________

مشاهده آگهی های امتیاز و سهام منطقه 22 تهران
_______________________

آرتمیس در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و زیربنایی بالغ بر ۳۸۰ هزار متر مربع در قالب ۵ قطعه ی مجزا و ۶ برج ۲۵ تا ۳۲ طبقه قرار گرفته است که تصویر یک کشتی بزرگ و با شکوه را در ذهن ها تداعی می کند.

برای برج های آرتمیس ۷ طبقه ی منفی یکپارچه برای پارکینگ ها تعبیه شده است که در مجموع گنجایش ۵۰۰۰ خودرو را دارند، این پارکینگ ها با سیستم های مکانیزه و با به کارگیری ابزارهای هوشمند احداث می گردد.

برج های آرتمیس

در طبقه ی منفی ۷ امکان جک دار کردن پارکینگ جهت استفاده از ۲ خودرو در یک پارکینگ به علت داشتن سقف بلندتر وجود دارد.

هم چنین هر برج دارای ۴ طبقه ی تجاری می باشد و بقیه ی طبقات آن ها اداری هستند که کوتاه ترین برج ۲۵ طبقه، بلندترین برج ۳۲ طبقه و بقیه برج ها ۲۹ طبقه می باشد.

تیپ برج های تجاری مجتمع آرتمیس

پلان واحدهای آرتمیس

آرتمیس با طراحی ۴ طبقه تجاری یکپارچه به وسعت ۴۵۰۰۰ متر مربع به طول حدود ۶۰۰ متر پاسخگوی نیازهای خرید مراجعین با سلایق مختلف خواهد بود.

برج های اداری مجتمع آرتمیس

برج های اداری با امکانات و معماری مدرن و به روز با واحدهایی با چشم انداز عالی و فضای لوکس و دیپلماتیک به عنوان یکی از ارکان پروژه در حال اجراست، هم چنین تغییر فضای داخلی بر اساس نیاز هر واحد و متناسب با سلایق، ویژگی بارز آرتمیس در برج های اداری است.

از امکانات رفاهی تفریحی پیش بینی شده در آرتمیس می توانیم به تاکسی هوایی، مرکز همایش های بین الملل، سینماهای مدرن، شهربازی، سالن همایش و تئاتر، هایپر مارکت، فودکورت، رستوران های متنوع بین المللی، تالارهای پذیرایی، بانک ها، مجموعه های ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن های پیشرفته ی بدن سازی و … اشاره کنیم که به واسطه ی آن آرتمیس تبدیل به یک شاپینگ مال کامل شده و می تواند تمامی نیازهای بازدیدکنندگان را بر طرف کند. آرتمیس امکان تجارت توام با تفریح را برای هر بازدید کننده ای به ارمغان می آورد.

نمای برج های آرتمیس

تمام برج های آرتمیس مجهز به هلی پد برای فرود هلی کوپتر و تاکسی هوایی هستند.

برای اولین بار در کشور مهمان های خارجی می توانند توسط تاکسی هوایی (بالگرد) از فرودگاه به لابی VIP طبقات فوقانی آرتمیس وارد شوند.

هم چنین تمامی برج ها از طریق راهروی شیشه ای طبقه ی دوم و سوم تجاری به یکدیگر متصل هسنتد و امکان تردد در تمامی برج ها را امکان پذیر می سازد.

در ادامه به برخی از مشخصات فنی آرتمیس می پردلزیم.

اسکلت آرتمیس فلزی از نوع اتصالات با پیچ و مهره بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.

این سازه ی فلزی با سیستم باربر جانبی قاب خمشی ویژه (مطابق استاندارد ۲۸۰۰) تشکیل شده از مقاطع ستون ها به صورت باکس و مقاطع تیرها به صورت تیر ورق و طراحی اتصالات تیر به ستون از نوع اتصالات پیچ و مهره R.B.S (مطابق مبحث ۱۰ مقررات ملی ساختمان) طراحی و اجرا شده است.

رعایت استانداردهای مقررات ملی و در صورت لزوم اروپایی آمریکایی در کلیه ی مراحل و محاسبات تاسیسات مکانیکی.

نمای شیشه ای آرتمیس از سیستم کرتین وال با روش اجرای یونیتایز و سمی یونیتایز با شیشه های سه لایه است.

۸۰ درصد از نمای آرتمیس شیشه و از سیستم کرتین وال با شیشه های سه لایه شامل دو لایه لمینیت و یک لایه سکوریت Low-E با ضریب انتقال حرارت بسیار پایین استفاده شده است.

_____________________

برای مشاهده آگهی های واحدهای اداری دریاچه چیتگر میتوانید به این صفحه مراجعه فرمایید
_____________________

نمای کرتین وال یا لامل یکی از سیستم های مدرن ساختمانی است که ساختاری خود استا دارد، یعنی وزن بالای شیشه بر روی سازه ی لامل و پنل های مربوطه سنگینی می کند، در نتیجه هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار حاصل از باد و طوفان و … متوجه خود ساختمان نبوده و به نمای ساختمان وارد می شود. به عبارتی سیستم کرتین وال یک سازه ی مجزا محسوب می شود.

استفاده از سیستم باسداکت جهت نیرو رسانی در خطوط اصلی به دلیل ایجاد ایمنی و هم چنین مقاومت بالا در برابر رطوبت و آتش.

استفادده از مدرن ترین سیستم های ارتباطی موجود از قبیل تلفن، اینترنت، شبکه IP-Base تلفن، شبکه ی اینترنت پر سرعت مجهز به وای فای.

استفاده از سیستم مدیربت هوشمند ساختمان (BMS) به منظور حفاظت فیزیکی کل مجموعه شامل کنترل تردد، روشنایی، صوتی، تصویری، اعلام حریق، آسانسور، پله برقی و هماهنگی با سیستم کنترل و عملکرد تاسیسات مکانیک.

تامین برق مورد نیاز پروژه توسط سیستم پیشرفته ی نیروگاه خود تامین (CCHP) و استفاده از برق پشتیبان از شبکه سراسری بر اساس ضوابط وزارت نیرو.

سیستم تهویه پارکینگ ها توسط سیستم جت فن شامل الکتروفن های دمنده، الکتروفن های اگزاست و دستگاه های جت فن پیش بینی شده است.

هم چنین در آرتمیس از آخرین تکنولوژی سیستم های چهار لوله ای در تاسیسات حرارتی و برودتی استفاده شده است. در سیستم چهارلوله ای در هر فصل از سال، هم آب سرد و هم آب گرم، در نتیجه سرمایش و گرمایش به طور هم زمان برای هر واحد فراهم است، که با توجه به نیاز قابل استفاده خواهد شد.

پلان واحدهای آرتمیس

مشخصات برج های آرتمیس:

برج T1 مجتمع آرتمیس

  • ۵۹۱ واحد پارکینگ
  • ۵۰۷۶ متر مربع تجاری در ۷۳ واحد
  • ۱۰۵۸۹ متر مربع اداری در ۶۶ واحد
  • ۵۸۱۱ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۹ واحد

برج T2 مجتمع آرتمیس (شامل دو برج می باشد)

  • ۱۱۵۳ واحد پارکینگ
  • ۲۲۱۶۲ متر مربع تجاری در ۱۴۶ واحد
  • ۳۱۸۵۶ متر مربع اداری در ۲۱۶ واحد
  • ۳۸۱۴ متر مربع رستوران و کافی شاپ
  • ۳۵۰۰ متر مربع هایپر مارکت (هایپر استار)

برج T3 مجتمع آرتمیس (بلندترین برج آرتمیس با ۳۲ طبقه)

  • ۷۱۰ واحد پارکینگ
  • ۶۸۳۹ متر مربع تجاری در ۱۲۸ واحد
  • ۱۰۲۴۴ متر مربع اداری در ۹۵ واحد
  • ۲۲۵۵ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۳ واحد

برج T4 مجتمع آرتمیس

  • ۳۷۸ واحد پارکینگ
  • ۴۷۴۷ متر مربع تجاری در ۸۷ واحد
  • ۳۹۶۳ متر مربع اداری در ۳۵ واحد
  • ۷۳۶ متر مربع سونا و ماساژ
  • ۲۲۶۲ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۰ واحد

برج T5 مجتمع آرتمیس

  • ۳۷۸ واحد پارکینگ
  • ۴۷۴۷ متر مربع تجاری در ۸۷ واحد
  • ۳۹۶۳ متر مربع اداری در ۳۵ واحد
  • ۷۳۶ متر مربع سونا و ماساژ
  • ۲۲۶۲ متر مربع رستوران و کافی شاپ در ۱۰ واحد

آدرس دفتر مدیریت سرمایه گذاری پروژه ی آرتمیس:

تهران، بزرگراه شهید خرازی، خروجی بلوار کاشان جنوب، میدان موج، میدان ساحل، ابتدای بلوار جوزانی، پلاک ۱

تلفن: ۴۹۶۷۰-۰۲۱

مجتمع تجاری آرتمیس یا همان برج های آرتمیس کجاست؟
برج های آرتمیس در ضلع شمالی دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد.
آخرین وضعیت ساخت پروژه آرتمیس
2 برج از مجموع برج های مجتمع تجاری آرتمیس چیتگر تکمیل شده و در مرحله نازک کاری است.