انتخاب واحد پهنه B شهرک چیتگر

انتخاب واحد پهنه B شهرک چیتگر

انتخاب واحد شهرک چیتگر در پهنه B

در مقاله ی قبلی به بررسی برج چیتگر و همه ی نکات خرید و نقل و انتقال واحدها پرداختیم در این محتوا قصد داریم در رابطه با انتخاب واحد در پهنه B شهرک چیتگر و سیر مراحل آن صحبت کنیم.

طبق اطلاعیه سایت بتاجا انتخاب واحد برج های شهرک چیتگرسری جدید با کمی تفاوت در اولویت ها انجام می شود.

بدین ترتیب که از اولویت سهام ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ را دعوت نامه فرستاده اند. از طرفی اعلام کردند در روزهای نهم و دهم آبان اولویت های زیر ۲۰۰۰ به بتاجا مراجعه و مجددا ثبت نام نمایند و هر کدام از افراد زیر ۲۰۰۰ که در روز های مشخص شده به جهت ثبت نام به دفتر امور متقاضیان مراجعه نکنند، اولویتشان باطل می شود و در آخر لیست انتخاب واحد شهرک چیتگر قرار خواهند گرفت. حال برای انتخاب واحد ۵ نفر از سهامداران بالای ۲۰۰۰ و ۵ نفر از سهامداران پایین ۲۰۰۰ در هر روز کاری انتخاب واحد می نمایند.

افرادی که در روزهای نهم و دهم آبان ماه به شرکت برای انتخبا واحد سهام چیتگر مراجعه نمودند باید منتظر بمانند تا به آن ها زنگ زده شود و تاریخ انتخاب واحدشان در شهرک چیتگر به آن ها اعلام شود.

افراد بالای ۲۰۰۰ نیز در دعوت نامه ای که برای آن ها ارسال شده است، تاریخ انتخاب واحدشان مشخص است.

سهام دارید و از قیمت روز اطلاع ندارید؟ برای اطلاع از قیمت های به روز سهام منطقه 22 وارد صفحه مربوطه شوید.

تور مجازی پهنه B جهت انتخاب واحد

انتخاب واحد سهام شهرک چیتگر

برای انتخاب واحد شهرک چیتگر در ساعت ۷ صبح روز مشخص شده از طرف شرکت با در دست داشتن دفترچه سهام خود و کارت ملی و دسته چک وارد شرکت فروش بتاجا واقع در بلوار پژوهش شهرک چیتگر شده و از سرباز نوبت می گیریم.

در هنگامی که نوبت ما رسید سرباز ما را فرا می خواند نزد آقای اشکان خان محمدی (مدیریت امور متقاضیان) و دفترچه سهام شهک چیتگر مارا بررسی می کنند که اولویت دفترچه رسیده باشد و در روز صحیحی آمده باشیم.سپس یک فرمی را به ما می دهند که تکمیل کنیم.

________________________

برای آشنایی با تفاوت پهنه های چیتگر می‌توانید از مطلب این صفحه استفاده کنید 

________________________

فرم انتخاب واحد پهنه b شهرک چیتگر

فرم انتخاب واحد شهرک چیتگر

در قسمت ۱ فرم باید مراحل زیر طی شود و به ترتیب زیر امضاها را بگیریم

  1. نزد خانم خسروی در قسمت تنظیم قراردادها می رویم که پرونده سهام چیتگر ما از جهت داشتن مهر آبی بررسی می کنند.
  2. سپس نزد آقای محسن حامد چاری در قسمت نقل وانتقال رفته و در آنجا پرونده ما از جهت داشتن فرم سه برگی بررسی می شود.
  3. اگر فرم سه برگی نداشتیم به آقای سالاری در قسمت مالی مراجعه می کنیم و چک ضمانت می دهیم.
  4. سپس نزد آقای سید محمد سیدی در قسمت امور متقاضیان رفته و در آنجا پرونده از جهت فیش های واریزی بررسی می گردد.

اگر برای انتخاب واحد دفترچه سهام چیتگر را به صورت وکالتی خریده باشیم باید چه کار کنیم؟

همین مراحل بالا برای انتخاب واحد سهام چیتگر را طی می کنیم فقط یک مورد اضافه می شود.

آن هم اینکه باید برویم از قسمت نقل و انتقال آقای محسن حامد چاری فرم تاییدیه وکالت بگیریم و برویم در قسمت حقوقی تا وکالتمان تایید شود.

دقت کنیم که ترجیحا تاییدیه وکالت را از روزهای قبل گرفته باشیم و به روز انتخاب واحد موکول نکنیم که اگر مشکلی هست از روزهای قبل فرصت برای رفع آن داشته باشیم.در مورد سهام چیتگر هایی که چند بار وکالت خورده اند و چند بار انتقال داده شده اند دقت کنیم که تمام وکالت نامه ها باید موجود باشد و حتی اگر یکی از آن ها موجود نباشد واحد حقوقی شرکت آن را تایید نمی کند.

عددی در بالای وکالت نامه و در سمت راست آن قرار دارد که شناسه سند آن وکالت نامه محسوب می شود.

باید متن وکالت نامه را بخوانیم که اگر تفویض وکالت شده است از روی کدام شناسه وکالت نامه تفویض شده است و آن شناسه وکالت نامه را نیز داشته باشیم.به عنوان مثال اگر در متن وکالت نامه اول نوشته شده تفویض بر اساس وکالت نامه با شناسه سند ۱۶۹ باید وکالت نامه با شناسه سند ۱۶۹ را نیز داشته باشیم.

حال اگر شناسه و وکالت نامه نداشتیم چه کار کنیم؟

به دفترخانه تنظیم وکالت نامه مراجعه نموده و از او درخواست می کنیم که وکالت نامه با شناسه ۱۶۹ را به ما بدهد.

نکته دومی که واحد حقوقی روی آن حساس است این است که وکالت نامه بلا عزل باشد.

برای کنترل این مورد در قسمتی از وکالت نامه نوشته شده حق عزل وکیل را دارد؟

حتما باید در جلوی این عبارت کلمه خیر باشد.

فرم وکالت بلاعزل

موارد مهم قبل از انتخاب واحد آپارتمانی

قسمت ۲ فرم انتخاب واحد شهرک چیتگر (مهمترین و حساس ترین قسمت)

نکته مهم: دراین قسمت،قسمتی وجود دارد که بایستی حدود متراژ مد نظر را مشخص کنیم.دراین قسمت می بایست فوق العاده دقت کنیم.به این علت که تنها به ما اجازه انتخاب واحد های برج چیتگر در بازه متراژ مشخص شده را می دهند و دیگر نمی توانیم خلاف آن عمل کنیم زیرا در این قسمت از ما در بازه متراژ مشخص شده امضا و اثر انگشت گرفته می شود.

پیشنهاد می کنیم برای رفع حل این مشکل ابتدا به سایت ما سر بزنید و نقشه ها را ببینید و سپس برای انتخاب واحد به شرکت مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین واحد برج چیتگر با متراژ مدنظر را انتخاب کنید.برای این کار به صفحه ی تماس با ما مراجعه فرمایید.

قسمت ۳ فرم انتخاب واحد شهرک چیتگر

مجددا به آقای اشکان خان محمدی مدیریت امور متقاضیان مراجعه نموده تا ایشان نیز تایید کنند و پس از تایید ایشان برای انتخاب واحد می رویم.

در این قسمت نقشه های برج چیتگر را به ما نمایش می دهند.سپس بر طبق بازه متراژی که در قسمت قبل مشخص کردیم واحد هایی را به ما پیشنهاد می دهند.یکی از واحد ها را انتخاب می کنیم.

در نهایت پس از انتخاب واحد برج چیتگر به مدیریت امور متقاضیان مراجعه نموده تا آن را ثبت کند.

شما عزیزان می توانید با خرید سهام انتخاب واحدی صاحب امتیاز یک واحد در پروژه های منطقه 22 شوید.

قسمت ۴ فرم انتخاب واحد شهرک چیتگر

نکته مهم: در قسمت ۴ این فرم از ما تعهد میگیرند که اگر ظرف ۳۰ روز نسبت به پر کردن کسری متراژ اقدام نکنیم، واحد برجچیتگر را از رزرو خارج می کنند.از آنجا که ما این فرم را باید امضا کنیم،آزاد کردن واحد برج چیتگر از این به بعد قانونی است.

نکته مهم: حتما در روز انتخاب واحد برج مورد نظر در شهرک چیتگر دسته چک همراه خود داشته باشید.توجه کنید طبق قانون بانک مرکزی دسته چک های قدیم مورد قبول نیست.حتما دسته چک جدید و هولوگرام دار تهیه کنید.اگر دسته چک شما قدیمی است به بانک خود درخواست تعویض آن را قبل از فرا رسیدن روز انتخاب واحد برج چیتگر بدهید.

نکته مهم: سعی کنید چند روز قبل از انتخاب واحدتان در شهرک چیتگر به شرکت بتاجا مراجعه نمایید و استعلام های سه برگی و مهر آبی و چک های واریزی را بگیرید که اگر نواقصی در مدارک وجود دارد زمان کافی برای رفع نواقص داشته باشید.

پهنه B شهرک چیتگر در کجا قرار دارد؟
شهرک چیتگر منطقه 22 یکی از مهم ترین بخش ها منطقه 22 از نظر تجاری و تفریحی می باشد که هم به پارک جنگلی،دریاچه چیتگر،باغ گیاه شناسی و دریاچه دسترسی دارد. بخش مسکونی آن از سه پهنه تشکیل شده است که قیمت آپارتمان در هر پهنه متفاوت است و پهنه B یکی از پهنه های این شهرک می باشد.
معایب پهنه B شهرک چیتگر چیست؟
پهنه B شهرک چیتگر علاوه بر تمامی امکاناتی که در دسترس افراد قرار داده دارای معایبی هم هست،یکی از معایب آن ساخت بیش از حد برج ها و دیدی که برخی واحد ها رو به رو واحد برج مجاور است نبودن جان پناه یکی از موارد مهم است که در خیلی از برج های منطقه 22 رعایت نشده و سبب به خطر افتادن جان افراد می شود.
ارزان تریزن و گرانترین برج های پهنه B شهرک چیتگر کدام است؟
ارزان ترین و گرانترین برح ها در دریاچه چتگر معمولا به نوع پروژه(آماده بودن یا نبودن برج)،موقعیت مکانی پروژه(اینکه تا چه خد به امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی دارد برای نمونه نزدیک بودن برج به راچه چیتگر سبب افزایش قیمت آن می شود )و حتی نوع مصالح و کیفیت به مار رفته در آن می تواند تایین کننده گران یا ارزان بوده واحد شود.