تعاونی‌های منطقه 22

تعاونی‌های منطقه 22

طبق آمار، ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ تهران بسیار زیاد است و از لحاظ رتبه‌بندی این منطقه جزو بهترین مناطق می‌باشد که انواع مراکز خرید، مراکز تجاری و مسکونی در آن ساخته می‌شوند. زمین‌هایی که در این منطقه قرار دارند به شهرداری‌ها و ارگان‌های نظامی متعلق بوده و ساخت‌ و ساز در این منطقه توسط کارمندان ارگان‌های نظامی و وابستگان انجام می‌گیرد. ما در این مطلب در مورد بهترین تعاونی‌های منطقه 22، پروژه منطقه ۲۲ و بهترین پروژه‌های چیتگر صحبت کرده و اطلاعات کاملی را در مورد این منطقه و ساخت‌وسازها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نمای از منطقه22 تهران بهترین منطقه برای سرمایه گذاری

بهترین پروژه منطقه 22

بهترین پروژه منطقه 22 شامل انواع پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی می‌باشد که از لحاظ ویژگی و خصوصیات با یکدیگر متفاوت هستند. در این مطلب به بررسی و معرفی تعاونی‌ها و بهترین پروژه‌ها در این منطقه می‌پردازیم. روند پیشرفت پروژه‌های تعاونی-دولتی در این منطقه روند بهتری دارد. برای برآورد بهترین پروژه باید پروژه‌های تحویل داده شده را مد نظر قرار دهید و داشتن چندین پروژه را ملاک قرار ندهید. پروژه‌هایی که به دست بنگاه و املاک افتاده‌اند پروژه‌های مناسبی نیستند. با توجه به تعاونی‌های منطقه 22 می‌توانید به سراغ پروژه خصوصی و دولتی بروید.

پروژه‌های مطمئن چیتگر

منطقه ۲۲ دارای موقعیت جغرافیایی و لوکیشن فوق‌العاده بوده و آب و هوای مناسبی دارد. به همین دلیل چشم‌انداز آینده آن بی‌نظیر بوده و پتانسیل بالایی برای پیشرفت در زمینه سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز خواهد داشت. این موضوع سبب شده تا سرمایه‌گذاران زیادی ترجیح دهند که در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند لذا در این منطقه شاهد ساخت برج‌های مختلفی هستیم. 
پروژه‌های مطمئن چیتگر نظیر پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری از جمله بهترین پروژه‌های ساخته شده در این منطقه هستند. به عنوان مثال مجتمع تجاری رزمال که دارای ۲۵ طبقه است جزو بهترین مجتمع‌ها و پروژه‌ها به شمار می‌رود. مجتمع تجاری لکسون نیز که در ساحل شرقی دریاچه چیتگر قرار دارد جزو پروژه‌های مطمئن این منطقه می‌باشد البته تعداد پروژه‌های موفق در این منطقه بیشتر از این است.

پروژه های مطمئن اطراف دریاچه چیتگر

مجتمع‌های تجاری منطقه 22

از جمله مجتمع‌های تجاری منطقه 22 می‌توانیم به مجتمع اداری آرتمیس اشاره کنیم. این مجتمع در قسمت شمالی دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ قرار گرفته است که کاربری‌های مختلفی دارد. مجموعه تجاری و اداری آرتمیس دارای ۶ برج مجزا بوده و خدماتی نظیر تاکسی هوایی، هایپرمارکت، مجموعه‌های ورزشی مانند سونا، استخر، بدن‌سازی و رستوران‌های بین‌المللی، همایش‌های بین‌المللی و … ارائه می‌دهد. همچنین در این برج ۷ طبقه پارکینگ قرار دارد. 
سایت پلاکینو یکی از پربازدید ترین وب‌سایت املاک به شمار می‌رود که خدمات یکپارچه در حوزه فروش، خرید، رهن و اجاره در منطقه ۲۲ و چیتگر ارائه می‌دهد.

خرید امتیاز تعاونی مسکن منطقه 22

تعاونی‌های منطقه 22 در تهران مشغول فعالیت هستند و به همین دلیل در منطقه ۲۲ پروژه‌های زیادی برای پیش‌فروش وجود دارند. این پروژه‌ها هر کدام به ارگان‌های مختلفی وابسته می‌باشند. خرید امتیاز تعاونی مسکن منطقه 22 خود دارای مراحل مختلفی است. سرمایه‌گذاران، علاقه‌مند به خرید و سرمایه‌گذاری املاک مسکونی و تجاری در این منطقه هستند. تعاونی منطقه 22 در زمان تأسیس عضوگیری می‌کند و افراد مختلف به عضو تعاونی‌ها درمی‌آیند و این حق عضویت را تحت عنوان امتیاز می‌شناسند.

پیمانکاران منطقه 22

پیمانکاران منطقه 22 خدماتی نظیر خدمات مهندسی و نظارت بر روی پروژه، مدیریت پیمان اجرا و راه‌اندازی را ارائه می‌دهند. این پیمانکاران بر روی پروژه‌های ساختمانی، معدنی و مسکن عمرانی نظارت دارند. برای یافتن بهترین املاک در منطقه ۲۲ می‌توانید به سایت پلاکینو مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید با مشاهده و مطالعه اطلاعات و جزئیات منطقه، آگاهانه تصمیم‌گیری کنید. همچنین می‌توانید از مشاوران مجموعه کمک گرفته و اطلاعات جامع در مورد ملک مورد نظر به دست آورید.

نمایی از منطقه22 تهران

جمع بندی

امروز در بازار مسکن شاهد کلاهبرداری‌ هایی می‌باشیم و علت آن عدم اطلاع سرمایه‌گذار در مورد ملک و منطقه است. برای رهایی از کلاه‌برداری در منطقه ۲۲ باید اطلاعات جامعی در مورد این منطقه و پروژه‌های سرمایه‌گذاری موفق و مطمئن داشته باشید.
مجموعه پلاکینو در منطقه ۲۲ دارای چندین شعبه می‌باشد و با بهره‌مندی از اصول علمی خدماتی با کیفیت بالا ارائه کرده است. این مجموعه برای کسب رضایت مشتریان بهترین پیشنهاد علمی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه را ارائه کرده است. این سایت جدیدترین و کامل‌ترین لیست قیمت املاک و اطلاعات مربوط به تعاونی‌های منطقه 22 را به صورت قابل فهم برای مشتریان عرضه کرده است. برای استعلام تعاونی‌های مسکن و اخذ لیست شرکت‌های تعاونی مسکن تهران می‌توانید به سایت پلاکینو مراجعه کنید.

پروژه های انجام شده توسط تعاونی نوین سازان ابنیه آکام چه نام دارد؟
این تعاونی در حال حاضر علاوه بر پروژه نارنجستان که از 4 پروژه مجزا تشکیل شده است، در حال ساخت پروژه ای در محدوده چالوس به نام پروژه مانیا نیز است.
تعاونی ابنیه همت از چه تاریخی شروع به کار کرد؟
تعاونی ابنیه همت در تاریخ 21/01/1391 به عنوان شرکت تعاونی شروع به کار کرد و در تاریخ 22/01/1391 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت شد. شماره ثبت این تعاونی 424074 است. این تعاونی با هدف تهیه زمین برای ساخت اماکن تجاری،اداری،درمانی،مذهبی، ورزشی و… مدیریت این پروژه ها فعالیت می کند.
درباره شرکت تعاونی عمرانی اریکه پارسیان چه میدانید؟
شعار اریکه پارسیان «ما آمده ایم تا بتوانیم آرامشگاهی فراهم کنیم که سایه بخش زندگیتان باشد» است. تقدیرنامه ها و گواهینامه های دریافت شده: گواهی رتبه بندی پیمانکاران اخذ گواهی ISO و HSE اخذ گواهی توسعه و رشد کیفیت خدمات اخذ گواهی توسعه و رشد R&D گواهی نامه توسعه و رشد رضایت مشتری گواهی نامه توسعه و رشد بهداشت شغلی پروژه های تعاونی اریکه پارسیان: مروارید1 – مروارید 2- میلان