تهران مال، موقعیتی عالی برای سرمایه گذاری تجاری در منطقه 22

تهران مال، موقعیتی عالی برای سرمایه گذاری تجاری در منطقه 22

مجتمع تجاری تهران مال در منطقه 22 و در تقاطع دو بلوار اصلی هوا نیروز و امیر کبیر قرار گرفته است. تهران مال از مراکز رفاهی و تجاری مهم در منطقه 22 می باشد. در سال های گذشته، خرید آپارتمان در منطقه 22 این منطقه را برای رشد مرکز های تفریحی و تجاری بسیار مناسب کرده است. منطقه 22 دارای پتانسیل های زیادی است که این منطقه را برای سرمایه گذاری بسیار مستعد کرده است. پلاکینو با دپارتمان تخصصی املاک و مشاورین حرفه ای املاک در سطح منطقه 22 می تواند در جهت انجام انواع معامله های ملکی در منطقه 22 چه در زمینه خرید آپارتمان در منطقه 22، خرید واحد های تجاری در منطقه 22، اجاره آپارتمان در منطقه 22 افراد را راهنمایی نمایند.

تهران مال چیتگر تهران

تهران مال چیتگر تهران، یکی از قطب های گردشگری منطقه 22 تهران در نزدیکی ورزشگاه آزادی است. تهران مال به دلیل موقعیت مکانی یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری تجاری در تهران است.تهران مال دارای چهار طبقه به شرح زیر است:

طبقه -1 (منفی 1 تهران مال)

ارتفاع سقف طبقه منفی 1، 8 متر است. دارای واحد های تجاری و هایپر استار و مجتمع ایران کهن که مجتمعی چاپی می باشد. دارای کارواش فول اتوماتیک، دفتر امور مشتریان اپراتور همراه اول و ایرانسل و صرافی می باشد.هایپر استار با 13 هزار متر مربع (که از معروف ترین هایپر مارکت ها در تهران و ایران بوده و دارای دسته بندی های متنوع از محصولات و مواد غذایی است).

طبقه همکف و طبقه اول

دارای 428 واحد که متراژ های آن از 16 الی 400 متر متغیر است. ارتفاع این طبقات 7 متری می باشد.دارای فروشگاه های برند در لوازم ورزشی، نمایندگی های برند های معروف، دارای طلا و جواهر فروشی، دارای برند های لوازم ارایشی، دارای فروشگاه های ساعت و عینک.این طبقه دارای فروشگاه های کودک نیز می باشد.

طبقه 2

دارای یکی از بزرگ ترین بازار های موبایل و تلفن همراه و لوازم جانبی آن، لوازم صوتی و تصویری، لوازم کامپیوتر می باشد.

طبقه 3

دارای سالن های سینما، دارای سالن کنسرت، دارای شهر بازی، دارای شهر بانوان با متراژ 2 هزار متر مربع، دارای سالن های بولینگ و بیلیارد، دارای محلی برای نگه داشتن کودک، دارای فود کورت، رستوران های ایتالیایی، ایرانی و دارای روف گاردن می باشد.

مشخصات کامل تهران مال

تهران مال یکی از جدیدترین پروژه های تفریحی و گردشگری منطقه 22 است که به سبب امکانات بسیار زیاد، مورد توجه سرمایه گذاران ملکی قرار گرفته است. از جمله ویژگی هایی که این پروژه را متمایز کرده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • 23 هزار متر مربع و 160 هزار زیر بنا
  • دارای 737 واحد با کاربری تجاری
  • هزار متر مربع هایپر استار و هایپر مارکت
  • هزار متر مربع شهربازی (به صورت سرپوشیده)
  • دارای سالن کنسرت با هزار نفر ظرفیت
  • دارای 7 سینما با سالن های پیشرفته
  • سالن سینما مخصوص کودک
  • دارای رستوران ایتالیایی
  • دارای 14 فودکورت
  • دارای 3 هزار پارکینگ ( به صورت سرپوشیده)

امکانات خاص و خدمات تهران مال

تهران مال دارای امکانات تفریحی و گردشگی بسیار زیادی است

تهران مال دارای اینترنت بی سیم بوده و سیستم اطفا حریق نیز در آن تعبیه گردیده است. دارای دوربین مدار بسته بوده و معماری آن بسیار خاص می باشد. دارای انبار و سیستم سرمایشی و گرمایشی برای هر واحد تجاری می باشد.از دیگر خدمات و امکانات ویژه تهران مال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شهربازی

یکی از مهمترین المان های هر مجتمع تجاری داشتن محیط شاد و هیجان انگیز برای کودکان است تا خانواده ها از خرید خود لذت ببرند و بتوانند زمانی را نیز با کودکان خود نیز سپری نمایند به همین جهت شهربازی با متراژ 7 هزار متر مربع که سرپوشیده بوده که دارای سالن بیلیارد و بولینگ نیز میباشد.

فود کورت و رستوران

 دارای 2 رستوران ایتالیایی، 14 فست فود که همگی با نام های معتبر در سطح ایران شناخته شده اند. این رستوران ها دارای روف گاردن می باشد.

سینما

سالن سینما تهران مال در طبقه سوم آن دایر شده است که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات میباشد. دارای7 سالن بسیار پیشرفته بوده و در کنار آن یک سالن اختصاصی برای سینمای کودک در نظر گرفته شده.

سالن کنسرت

مجهز به یکی از بزرگ ترین سالن های کنسرت و همایش در تهران است و دارای هزار نفر ظرفیت میباشد.

شهر بانوان در تهران مال

شهربانوان تهران مال همانطور که از نامش پیداست مختص بانوان، با مساحتی به وسعت 2 هزار متر مربع مجهز به موارد زیر میباشد:

  • استخر و باشگاه های ورزشی
  • رستوران مخصوص بانوان
  • سالن های زیبایی

سرمایه گذاری در تهران مال

برای سرمایه گذاری در واحد های تجاری در منطقه 22، با تماس و یا مراجعه حضوری به دپارتمان پلاکینو می توانید با بهترین مشاوران املاک در منطقه 22، سرمایه گذاری ایمن را تجربه کنید.

شرایط واگذاری واحدهای تجاری

شرایط واگذاری واحد ها به صورت زیر می باشد:

  • پرداخت نقدی 40 درصد
  • پرداخت در قسط های بدون بهره به صورت 24 ماهه (2 ساله)
  • پرداخت 10 درصدی هنگام تحویل
  • پرداخت 10 درصدی در دفترخانه

موقعیت مکانی تهران مال

تهران مال چیتگر تهران کجاست؟

واقع در منطقه 22،شهرک گلستان،بلوار امیرکبیر،مجتمع تجاری تفریحی رفاهی تهران مال