برج طوبی چیتگر در منطقه 22

برج طوبی چیتگر در منطقه 22

معرفی مجتمع طوبی چیتگر (برج طوبی)

مجتمع طوبی چیتگر از مهم ترین مراکز تجاری منطقه 22 است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این مرکز دارای مساحت ۹۰۰۰ مترمربع و زیربنایی حدود ۱۰۵۰۰ متر مربع است که در 15 طبقه طراحی شده است. برج طوبی دارای 1 طبقه هایرپر می، 5 طبقه تجاری و 10 طبقه اداری است. که در بلوار کوهک چیتگر قرار گرفته است.

با توجه به تعداد فروشگاه ها و امکاناتی که مجتمع اداری تجاری طوبی کوهک چیتگر برای محله کوهک فراهم کرده است، در حال حاضر کوهک چیتگر از بهترین محله های منطقه 22 برای سکونت محسوب می شود. شما می توانید از بهترین املاک منطقه 22، قیمت خرید آپارتمان در کوهک و یا رهن و اجاره در آن را استعلام بگیرید.

اجاره مغازه در پاساژ طوبی چیتگر

عمده اطلاعاتی که در این مقاله خدمت شما ارائه می دهیم، مناسب بازدیدکنندگان و خریداران است، اما سرمایه گذاران و یا کسبه ای نیز هستند که بدنبال اجاره مغازه در پاساژ طوبی چیتگر هستند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که مرکز خرید طوبی شامل دو برج A و C و با کاربرد تجاری نیز است که تا حدود زیادی می تواند مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط داخل منطقه باشد.

از همین ما بعنوان بهترین املاک منطقه 22 و چیتگر، با ارتباط خوبی که با مالکین و هیات مدیره مرکز خرید طوبی داریم می توانیم بهترین قیمت اجاره مغازه در پاساژ طوبی چیتگر را برای شما فراهم کنیم.

لوکیشن مجتمع طوبی چیتگر

لوکیشن مجتمع طوبی چیتگر، در ضلع جنوبی شهرک گلستان و در بلوار کوهک واقع شده است. مرکز خرید طوبی چیتگر جزو بهترین و مجهزترین مراکز خرید غرب تهران به حساب می‌آید. با توجه به ویژگی‌های بسیار مهمی که این مرکز دارد، باعث شده است که نسبت به سایر مراکز خرید قدیم محله حداقل شناخته شده تر باشد.

همچنین تا امروز ساخت و ساز پروژه‌ های اطراف برج طوبی همچنان ادامه دارد و در همین راستا و با امکاناتی ساختمان برج طوبی چیتگر می تواند فراهم کند، باعث شده تا ساکنین شهرک چیتگر و حتی شهرک خرازی را نیز به سمت خود بکشاند.

آدرس مجتمع طوبی چیتگر

آدرس مجتمع طوبی چیتگر به شرح زیر است:

تهران، منطقه 22، بلوار کوهک، جنب نسیم 16 ام، مجتمع اداری تجاری طوبی 2

ساعت کاری پاساژ طوبی:

روز هفتهساعت شروعساعت پایان
شنبه9 صبح10 شب
یکشنبه9 صبح10 شب
دوشنبه9 صبح10 شب
سه شنبه9 صبح10 شب
چهارشنبه9 صبح10 شب
پنجشنبه9 صبح11 شب
جمعه9 صبح11 شب

مراکز رفاهی اطراف مجتمع طوبی کوهک

علاوه بر مغازه ها و دفاتر اداری داخل مرکز تجاری طوبی 2 که در منطقه ۲۲ واقع شده، مراکز رفاهی دفاتر خدماتی زیادی نیز در اطراف آن قرار داشته که شمال بانک سپه، شیرینی لادن طوبی، بانک ملی، کافه و رستوران هایی نظیر دورهمی، انواع فست فود‌، درمانگاه شبانه روزی و ... وجود دارد.

مشخصات طبقات طوبی چیتگر

در مرکز تجاری طوبی ۷۰۰ واحد تجاری با زیربنای ۱۷.۵۰۰ متر مربع وجود دارد که طبقات همکف تا طبقه چهارم به این واحدها اختصاص داده شده است. همچنین ۱۰ واحد آپارتمان اداری با زیربنای ۱۰۰۰۰ متر مربع در ده طبقه واقع شده است. هایپر مارکت سالینو در طبقه زیر همکف دارای مساحت ۱۲۰۰ متر مربع است که تمامی امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

تالار پذیرایی لیانا در طبقه ۵ و ۶ که مساحتی حدود ۱۳۰۰ متر مربع دارد، در این مرکز قرار دارد. رستوران‌های این مرکز تجاری در طبقه ۵ هستند. همچنین یک رستوران سرباز در طبقه ۷ واقع شده است. در طبقه همکف انواع کافی شاپ‌ها وجود دارند و فست فودهای آن نیز در طبقه همکف این مرکز تجاری واقع شده اند.

پارکینگ برج تجاری طوبی کوهک چیتگر

مجتمع تجاری طوبی، یکی از زیباترین برج‌های تجاری اداری در منطقه شهرک چیتگر تهران است که افراد زیادی برای خرید به این مراکز مراجعه می‌کنند. در این صورت شما هنگامی که با خودروی شخصی خود به این مرکز مسافرت می‌کنید، ممکن است در مورد خودرو خود نگران باشید.

اما توجه داشته باشید که پارکینگ ۲۰۰۰ ظرفیتی این مرکز خرید، تمامی نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند. این مرکز از ۶ طبقه منفی برخوردار است که به پارکینگ و کارواش اختصاص داده شده است.

ویژگی‌های بارز مجتمع تجاری طوبی منطقه 22

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم مرکز تجاری طوبی دسترسی آسان آن از طریق بزرگراه آزادگان، شمال به جنوب است. و همچنین، مجتمع طوبی چیتگر به ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و شما می‌توانید به راحتی به هر نقطه ای از تهران رفت و آمد داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی مرکز خرید این است که به دریاچه چیتگر نیز نزدیک است. همین موضوع موجب منظره زیبا و جذاب آن شده است. قیمت خرید آپارتمان در اطراف طوبی همچنین رهن و اجاره اطراف طوبی نسبت به امکانات زیادی که در آن واقع شده است، بسیار مناسب است.

رستوران و کافه‌های برج طوبی

مجتمع خرید طوبی چیتگر امکانات رفاهی بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. این مرکز دارای تعداد زیادی رستوران دارای فضای باز و سرپوشیده است که به صورت سنتی و ایتالیایی ایجاد شده است. همچنین انواع فست فود و کافی شاپ‌های مختلف در این مرکز خرید واقع شده اند.

رستوران‌ها در طبقات منفی همکف و طبقه ۴ و ۷ واقع شده اند. شما می‌توانید پس از خرید، برای استراحت به این مکان‌ها مراجعه کرده و از میل کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه آن‌ها لذت ببرید.

خلاصه ای در مورد مرکز خرید طوبی چیتگر

مرکز تجاری طوبی زیباترین و مجهزترین مرکز خرید در منطقه کوهک تهران است. با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد و همچنین دسترسی‌های فراوان آن، به یکی از بهترین مراکز خرید در تهران تبدیل شده است.

امکانات تجاری، تفریحی، رستوران، کافی شاپ، امکانات شهربازی و ورزشی در این مجتمع بسیار زیاد است. جهت استعلام قیمت ملک در اطراف طوبی با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.