انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

انتخاب واحد پهنه D چیتگر

در مقاله پیشین وضعیت پهنه‌بندی شهرک چیتگر را به‌طور کامل توضیح دادیم و در‌خصوص پهنه D یا همان پهنه طبیعت صحبت کردیم. اما به‌طور مختصر و برای آشنایی شما عزیزان، مجددا درباره شهرک چیتگر خواهیم گفت.

شهرک چیتگر

شهرک چیتگر دارای پهنه‌های متعددی به‌نام‌های پهنه A ، پهنه B ، پهنه C ، پهنه D و پهنه E است. پهنهA شهرک چیتگر تقریبا ساخته شده و تکمیل گردیده است. در پهنه B نیز چندین بلوک ساخته شده و تحویل گردیده و تعدادی بلوک هم در حال ساخت است. در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی درباره پهنه D صحبت کنیم.

توضیحاتی درباره پهنه D چیتگر

تصویری از پهنه D چیتگر | پهنه D چیتگر کجاست؟

طبق اعلام بنیاد تعاون آجا یا همان بتاجا، پذیره‌نویس جهت پروژه چیتگر در پهنه D در سال ۹۸ آغاز شد. این سهام‌ها ابتدا به صورت ۲۰ متری به اعضا و کارکنان ارتش واگذار می‌گردید و به‌عنوان سهام‌های ۲۰ متری توانمند‌سازی معروف است. در ادامه به‌منظور ارائه تسهیلات ۳۰ متر دیگر نیز به  اعضایی که تمایل داشتند ۲۰ متر سهام خود را افزایش دهند واگذار گردید و به این صورت سهام‌های ۵۰ متری نیز وارد بازار شد.

 

این سهام‌ها در ابتدا دفترچه قرارداد نداشتند اما بنیاد تعاون آجا پس از واگذاری سهام‌ها، دفترچه‌های قرارداد را تکمیل و واگذار نمود. محل پروژه، در پهنه D شهرک چیتگر واقع شده است. در حال حاضر این پهنه به پهنه طبیعت معروف است.

 

موقعیت جغرافیایی پهنه D چیتگر

اگر بخواهیم موقعیت مکانی این پهنه را بهتر شرح دهیم می‌توان گفت این پهنه در شمال باغ گیاه شناسی و جنوب اتوبان شهید همت قرار گرفته است. موقعیت بسیار مناسب از لحاظ آب و هوا و نزدیکی به مراکز گردشگردی و دوری از ترافیک از محاسن این پهنه محسوب می شود. این پروژه، یک فرصت بسیار عالی جهت سرمایه‌گذاری ملکی و یا خانه‌دار شدن در طی چند سال است.

ویژگی‌های پهنه D چیتگر

پروژه پهنه D یا همان پهنه طبیعت دارای 22 بلوک است. هر برج دارای ۲۵ طبقه بوده و پیش بینی می شود تعداد تقریبی ۲۲۰۰ واحد در کل این پروژه ساخته شود. این پروژه در حال حاضر در مرحله گود‌برداری بوده و طبق گفته تعاونی، تحویل آن ۵ ساله خواهد بود.

 

اسکلت بلوک‌ها فلزی و از انواع پیچ و مهره‌ی مقاوم در برابر زلزله و دارای کیفیت عالی ساخته شده است. هر برج دارای ۵ طبقه منفی جهت انباری و پارکینگ و یک طبقه لابی می باشد. متراژهای ساخت واحد بین 110 تا 120 متر است و دیوارها عایق صوت بوده و از عایق‌های حرارتی نیز استفاده می شود. همچنین آسانسورها و تجهیزات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی برج‌ها فول امکانات به شرح زیر می باشند:

 

  • لابی من
  • شوتینگ زباله
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات
  • دوربین مداربسته
  • سامانه اعلان و اطفاء حریق
  • شرایط پرداخت

سهام‌هایی که به اعضا واگذار شد، دارای وام طرح حکمت بوده که از فیش حقوقی اعضا کم می‌گردد. یعنی ۲۰ متری‌های توانمندسازی، در ابتدا با قیمتمتری ۵ میلیون به اعضا واگذار شد. اما برای ۳۰ متر دوم، مبلغ ۱۰۵ میلیون به صورت دفترچه قسط به اعضا واگذار گردید. اما اگر هر شخص بخواهد سهام ۵۰ متری را خریداری کند بایستی این ۱۰۵ میلیون تومان را تسویه نماید. رتبه‌بندی و اولویت‌بندی هم برمبنای واریزی و سنوات خدمت اعضا انجام می شود.

جهت مطالعه بیشتر درباره این منطقه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «معرفی پهنه D شهرک چیتگر» را بخوانید.

انتخاب واحد در پهنه طبیعت چیتگر

انتخاب واحد در پهنه طبیعت از مردادماه سال 1401 آغاز گردید. در این مرحله، بر اساس اولویت سهام‌داران از آن ها جهت انتخاب واحد دعوت به عمل می‌آید. مبنای اولویت سهام‌داران نیز همچون سنوات قبل براساس سنوات، واریزی و امتیاز طرح حکمت اعضا مشخص گردیده است.

در مرحله انتخاب واحد، اعضای محترم باید حتما 100 متر سهام داشته باشند تا بتوانند واحد دلخواه را انتخاب نمایند. البته با توجه به شرایط واحدها، ضریب طبقات نیز در نظرگرفته شده است. همچنین شما می توانید با خرید سهام انتخاب واحدی صاحب امتیاز پروژه های منطقه 22 شوید.

نقشه واحدهای پهنه طبیعت

برای مشاهده جانمایی واحدها، می توانید به نقشه زیر توجه فرمایید:

قرارگیری واحدهای پهنه D چیتگر | تیپ بندی واحدها

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، واحدهای پهنه D چیتگر از 110 متر تا 120 در سه تیپ تعریف شده است.

واحدهای تیپ 1 در پهنه D چیتگر
واحدهای تیپ 2 در پهنه D چیتگر
واحدهای تیپ 3 در پهنه D چیتگر

برای مشاهده صفحه فروش سهام در پهنه D شهرک چیتگر، روی صفحه مربوطه کلیک کنید.

آیا پهنه D شهرک چیتگر پیش فروش انجام می دهد؟
در پهنه D شهرک چیتگر پروژه های بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام در موقعیت های متفاوتی قرار دارد ،برخی ساخته شده،آماده تحویل،در حال ساخت و یا حتی در مرحله پذیره نویسی است پیدا کردن پروژه ای که پیش فروش انجام دهد در این منطقه کار مشکلی نیست.
میزان دسترسی پهنه D چقدر است؟
این برج در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در منطقه 22 قرار دارد خیلی راحت می توانید از طریق اتوبان همت و حکیم به این پهنه دسترسی داشته باشید و امکانات رفاهی برای زندگی به راحتی قابل دسترس بوده حتی افراد می توانند به راحتی به مرکز خرید ایرانمال دسترسی داشته باشند.
شرایط پیش فروش در پروژه های پهنه D چیست؟
همانطور که می دانید تعداد پروژه ها در اردستانی بسیار بالا است و هر پروژه متناسب با شرایط پروژه دارای شروط متفاوتی برای پیش فروش است،برای اطلاع از شرایط پروژه مورد نظر خودتان می توانید از مشاوران املاک پروژه یا حتی تعاونی های پروژه پرس و جو کنید.