برج قوه قضاییه

برج قوه قضاییه

در ادامه سلسله مقاله های معرفی اماکن منطقه ۲۲ تهران قصد داریم در این مقاله تا حد امکان به معرفی پروژه مسکونی سازمان قضایی نیروهای مسلح در این منطقه بپردازیم. این مقاله برای شما عزیزانی که قصد خرید آپارتمان در منطقه 22 را دارید بسیار مفید است.

با عضویت در کانال تلگرام پلاکینو، املاک برتر منطقه 22 از قیمت دقیق و امکانات واحد های فروشی اطلاع یابید!!

برج های قوه قضاییه برای کدام ارگان است؟

ثبت نام در این پروژه به صورت امتیازی و سهامی جهت کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح بوده است.

مراکز اطراف و ویو برج های قوه قضاییه

این مجتمع مسکونی در یکی از نقاط بسیار مناسب شهرک چیتگر قرارگرفته است.

اگر بخواهیم از لحاظ موقعیت جغرافیایی، به تشریح محل این پروژه بپردازیم، می توانیم این گونه بیان کنیم که این مجموعه در همسایگی پهنه C شهرک چیتگر از یک سو و پهنه A این شهرک از سوی دیگر واقع شده است.

از لحاظ دید و عدم اشرافیت به واحدها یکی از بهترین موقعیت ها را دارا می باشد زیرا که تقریباً با فواصل زیادی از دیگر ساختمان ها و بلوک های همجوار خود قرارگرفته است.

از دیگر محاسن مکان احداث این پروژه آن است که این مجتمع مسکونی از جنوب به باغ ملی گیاه شناسی مشرف بوده و یک دید ابدی به آنجا دارد و ساکنین این واحدها می توانند از منظره زیبای این مکان گردشگری و توریستی چه در تابستان و چه در فصل زمستان لذت و بهره کافی را ببرند.

نزدیکی این مجتمع به دریاچه شهدای خلیج فارس بر جذابیت آن افزوده است و بی راه نگفته ایم که همسایگی با روستای گردشگری وردیج  نیز یکی دیگر از محاسن این مجتمع و این شهرک می باشد.

وجود مراکز درمانی متعدد از جمله بیمارستان فوق تخصصی تریتا، مرکز درمانی فوق تخصصی در حال احداث مغز و اعصاب، بیمارستان تات و …. سبب گردیده که ساکنین این منطقه در صورت بروز بیماری و یا انجام تست های پزشکی دوره ای، دغدغه خاطر نداشته باشند.

وجود مراکز تجاری در منطقه ۲۲ نیز زبانزد عام و خاص بوده که نیاز به توضیحات مکرر ندارد اما به صورت اشاره کوچک جهت خوانندگان این مقاله لازم به ذکر است مراکز تجاری فراوانی در محدوده این مجتمع مسکونی وجود دارد.

از جمله این مراکز می توان به بازار بزرگ ایران یعنی همان ایران مال اشاره کرد که فازهای مختلف آن در حال افتتاح و بهره برداری می باشد. دیگر مرکز تجاری معروف منطقه ۲۲ را می توان بام لند نامید.

مطالب بالا خلاصه ای از موقعیت مکانی و فیزیکی مجتمع مسکونی سازمان قضایی نیروهای مسلح بود که برای آشنایی خوانندگان با محل قرارگرفتن این پروژه بیان گردید.

برج قوه قضاییه

دسترسی به برج های قوه قضاییه

یکی از محاسن این مجتمع، دسترسی آسان به آن است. این مجتمع ساختمانی در کنار بزرگراه شهید همدانی قرارگرفته و مسیرهای ترددی زیادی به آن وجود دارد.

از مسیر بزرگراه شهید همدانی و پس از عبور از تونل شهدای غزه وارد خروجی بلوار ایران خودرو شده و سپس از ورودی شهرک چیتگر به این مجتمع می رسیم، یا این که پس از عبور از میدان دریاچه خلیج فارس وارد بلوار میعاد به سمت غرب شده و بعد از عبور از بلوار طراوات به شهرک چیتگر و سپس به مجتمع مسکونی سازمان قضایی می‍رسیم.

حتی با باز شدن بلوار اصلی شهرک چیتگر نیز دسترسی به این مجتمع از بلوار شهرک نیز مهیا می گردد، ضمن آن که ازبزرگراه شهید خرازی هم دسترسی های زیادی جهت ورود به منطقه دریاچه خلیج فارس و سپس طی مسیر به سمت این مجتمع وجود دارد.

از بلوار پژوهش نیز می توان چه از جنوب به شمال که از خروجی بزرگراه تهران- کرج شروع می شود و چه از شمال به جنوب که از بزرگراه شهید خرازی جدا می شود می‍توان به این مجموعه دسترسی پیدا کرد.

پس همانگونه که مشاهده می کنیم می توان گفت شهرک چیتگر و این مجتمع مسکونی در بین شاهراه های اصلی تهران قرارگرفته است.

متریال بیرونی برج های قوه قضاییه

در خصوص پروژه و ساختار آن می توان گفت، سازه این مجتمع اسکلت فلزی بوده و از دو بلوک تشکیل شده است.

تعداد طبقات و واحد های برج های قوه قضاییه

هر بلوک دارای بیست طبقه می باشد و تعداد واحدها در هر طبقه مختلف و به صورت ۸ واحدی و یا ۹ واحدی احداث گردیده اند.

متراژ واحد های برج های سازمان قضایی

متراژ واحدها در طبقات نیز مختلف و از ۷۰ متر به بالا بنا شده اند. از طبقه پانزده به بالا نیز هر چه به طبقات بالاتر می رویم متراژها بزرگتر می شود به صورتی که در هر طبقه تعداد واحدها به ۵ و شش واحد می رسد.

مزایای برج های قوه قضاییه

از محاسن دیگر این مجتمع پیش بینی احداث فضای تجاری در پایین برج است که دارای واحدهای تجاری مختلفی می باشد. پیش بینی پارکینگ نیز به تعداد کافی و حتی بیشتر نیز به عمل آمده و دارای طبقات منفی جهت پارک خودرو می باشد.

این مجتمع دارای فضای ورزشی و سالن اجتماعات نیز می باشد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در گذشته برای مقطع زمانی محدودی روند پیشرفت پروژه با رکود همراه بود که بعد از مدتی و با تغییر سیاست گذاری ها در حال حاضر سرعت گرفته و جای امیدواری دارد که سریع به سرانجام رسیده و اعضاء را از نگرانی خارج کند.

در این بازه چند ماهه جهت استحکام بنا، مجدداً جوشکاری های اسکلت بررسی و موارد مشکل دار مرتفع گردید. کنسول طبقات احداث، سقف و دیوارچینی ها آغاز و در حال انجام است.

از مزایای دیگر این مجتمع آن است که کلیه واحدها به صورت کامل تجهیز و فقط نصب کابینت های آشپزخانه به عهده خریدار می باشد. در واحدها تمامی شیرآلات نصب و هود و سینک آشپزخانه نیز واگذار می گردد.

سرمایش و گرمایش به صورت اسپیلت بوده که کولرها نصب و تحویل می گردد. کف سنگ سرامیک بوده و کمدهای دیواری نیز نصب می گردند.

_______________________

برای مشاهده و آشنایی با مراکز رفاهی و درمانی منطقه 22 تهران میتوانید از این صفحه دیدن فرمایید

________________________

شرایط و نحوه ی خرید برج های سازمان قضایی

در ادامه با شرایط و نحوه ی خرید برج های سازمان قضایی آشنا خواهید شد.

  • همانگونه که پیشتر بیان شد اعضاء به صورت سهامی در پروژه عضو گردیده اند اما در حال حاضر شرکت بسته به نوع پیش پرداخت متراژ واحدها را تعیین و در قرارداد منعقده طبقه، سمت، واحد و متراژ آن مشخص می شود که نکته حائز اهمیتی است.
  • مبلغ پیش پرداخت از ۱۱۰ میلیون تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر بوده که بر اساس همین پیش پرداخت نیز واحد مشخص می گردد.
  • اگر بخواهیم بهتر بگوییم آن است که هنگام عقد قراداد و با توجه به بودجه پیش بینی شده خریدار، یک واحد به او پیشنهاد که مبلغ پیش پرداخت به اضافه حق عضویت اعضاء پرداخت و الباقی به صورت دوره ای دریافت می گردد.
  • در حال حاضر مبلغ ساخت از متری ۴ میلیون و هفتصدهزار ریال شروع می شود که هر چه به طبقات بالاتر می رویم این مبلغ بیشتر می گردد.
  • با توجه به عقد قرارداد، دفترچه قراداد صادر و سپس دفترچه ساخت تحویل خریدار می گردد. یکی دیگر از نکات برجسته این قراداد آن است که شروط معامله کامل در آن توضیح داده شده و بیان گردیده است تا جایی که حتی ضررو زیان های احتمالی نیز در آن پیش بینی گردیده است.

تاریخ تحویل برج های قوه قضاییه

تحویل این مجتمع بر اساس اظهارات شرکت سازنده در سال ۱۳۹۹ خواهد بوده است اما با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت های مواد ساختمانی پروژه قوه قضاییه برای نیمه دوم سال 1400 آماده تحویل خواهد بود.

برج های قوه قضاییه کجا هستند؟
این مجموعه در همسایگی پهنه C شهرک چیتگر از یک سو و پهنه A این شهرک از سوی دیگر واقع شده است.
دسترسی برج های قوه قضاییه چگونه است؟
از مسیر بزرگراه شهید همدانی و پس از عبور از تونل شهدای غزه وارد خروجی بلوار ایران خودرو شده و سپس از ورودی شهرک چیتگر به این مجتمع می رسیم، یا این که پس از عبور از میدان دریاچه خلیج فارس وارد بلوار میعاد به سمت غرب شده و بعد از عبور از بلوار طراوات به شهرک چیتگر و سپس به مجتمع مسکونی سازمان قضایی می‍رسیم
تاریخ تحویل برج های قوه قضاییه چه زمانی است؟
تحویل این مجتمع بر اساس اظهارات شرکت سازنده در سال ۱۳۹۹ خواهد بوده است اما با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت های مواد ساختمانی پروژه قوه قضاییه برای نیمه دوم سال 1400 آماده تحویل خواهد بود.