برج پارلمان

برج پارلمان

برج پارلمان یکی از لوکس ترین برج منطقه ۲۲

برج پارلمان در منطقه ۲۲ تهران و در ضلع شمال غربی دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است.

از همسایگان این برج می توان به شهرک شهید صیاد شیرازی، برج های یاس و برج های آسمان اشاره کرد. این پروژه در مجاورت با بزرگترین مرکز تجاری خاورمیانه (ایران مال) در منطقه ۲۲ تهران قرارگرفته که از لحاظ جغرافیایی، موقعیت بسیار مناسبی هم از لحاظ سکونت و هم به منظور سرمایه گذاری دارا می باشد.

اگر دنبال قیمت به روز منطقه ۲۲ و شهرک چیتگر هستید سایت پلاکینو، املاک برتر منطقه 22 را دنبال کنید!

این مجتمع در مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ متر مربع در ۳ بلوک که هر بلوک شامل دو برج ۱۵و۱۶ طبقه شرقی و غربی می باشد طراحی و اجرا گردیده است.

برج پارلمان را با توجه به مشخصات و کیفیت ساخت می توان یکی از لوکس ترین برج های مسکونی در منطقه 22 نامید. تمامی متریال ساخت و تجهیز آن از اروپا وارد شده و دارای استانداردهای بین المللی از لحاظ ایمنی و ساخت می باشد.

یکی از محاسن بزرگ این مجتمع، وجود ۱۰۰۰۰ متر مربع محوطه فضای سبز اختصاصی است.

واحدهای برج پارلمان

همان گونه که پیشتر بیان گردید، این شهرک مسکونی شامل ۳ بلوک بوده که هر بلوک را دو برج ۱۵ و ۱۶ طبقه شرقی و غربی تشکیل میدهد. طبقه اول تا دوازدهم این بلوک ها را ۴ واحد دو خوابه با متراژهای ۱۳۱، ۱۳۳، ۱۳۸ و ۱۴۰ متر تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که در طبقات ۱۲تا ۱۴ دو واحد ۲۷۰ متری چهارخوابه وجود دارد که دوخواب آن مستر است.

در طبقه پانزدهم برج بلندتر نیز دو واحد به مساحت ۲۷۰ متر با ارتفاع سقف ۳/۵ متر و در نهایت در طبقات آخر دو برج نیز دو پنت هاوس یکی به متراژ ۱۱۰۰ متر و دیگری به متراژ ۵۵۰ متری با ارتفاع سقف ۳/۵ متر وجود دارد. در سقف این دو واحد آثاری از معماری انعکاس صدای مسجد جامع نقش جهان اصفهان با نقاشی و طراحی فرشتگان آسمانی دیده می شود.

لازم به ذکر است پنت هاوس ۱۱۰۰ متری دارای امکاناتی از قبیل روف گاردن، استخر رو باز، حمام آفتاب، باربیکیوی سنگی، اتاق سرایداری، سونای خشک و بخار و محوطه فضای سبز درختان کوتاه آمازونی با دیوار های شیشه ای می باشد.

امکانات برج پارلمان

هر بلوک دارای یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر بوده که به صورت مشاع و قابل بهره برداری توسط ساکنین دو برج شرقی و غربی می باشد. این سالن دارای امکاناتی از قبیل آشپزخانه مجهز برای پذیرایی ، اتاق پرو، سرویس بهداشتی، سرمایش و گرمایش مرکزی با سیستم اطفای حریق و مبلمان می باشد.

یکی دیگر از محاسن این مجتمع در منطقه ۲۲، پیش بینی تعدادی پارگینگ در محوطه جهت رفاه حال ساکنین و میهمانان می باشد که استفاده از آن به صورت مشاع بوده و برای عموم ساکنین رایگان است.

مشخصات ساخت برج پارلمان

از مشخصات ساخت این پروژه می توان به موارد زیر اشاره نمود

اسکلت سازه فلزی بوده و درآن تمام جوش هایی که برای اسکلت برج های پارلمان کار شده ابتدا تست ut و pt شده و هر جوش معیوب یا به اصطلاح حبابدار بریده شده و مجددا جوش توسط دستگاه انجام شده است.

تمامی لوله های سیستم آب رسانی سوپر پایپ ۵ لایه بوده که با عایق حرارتی درجه یک پوشیده شده است، و در هر طبقه برای هر واحد شیر فلکه مجزا تعبیه شده تا از مشکلاتی احتمالی برای ساکنین بکاهد. ضمنا آب شهر یک بار در موتورخانه رسوب گیری شده و املاح و مواد آهکی آن تصفیه می شود. به دلیل نصب پمپ های آب فشار قوی و سیستم رفت و برگشت آب، فشار آب از طبقه اول تا شانزدهم دچار افت فشار نخواهد شد و تمامی طبقات دارای فشار آب مطلوب می باشند.

از دیگر محاسن این مجتمع می توان به سیستم فاضلاب آن اشاره کرد. این سیستم از نوع ستپیک بوده که نوعی تصفیه خانه فاضلاب تک واحدی است که تصفیه مکانیکی (ته نشینی) و تصفیه بیولوژیکی با کمک باکتری های بی هوازی همزمان در آن انجام میگیرد. فاضلاب سپتیک نه تنها جذب فونداسیون نشده و ضرری برای پی ساختمان ندارد بلکه برای اکوسیستم کاملا بی ضرر بوده و بهترین نوع فاضلاب می باشد.

دیزل ژنراتورها از یک موتور دیزل، ژنراتور و انواع متعلقات فرعی از قبیل شاسی، اطاقک پوشاننده، عایق های صدا، سیستمهای کنترل، قطع کننده های اضطراری مدار، سیستم مولد گرما، سیستم استارت اتومات و… تشکیل شده که به عنوان یک مجموعه به یکدیگر متصل هستند. دیزل ژنراتور علیرغم اینکه برای تولید برق اضطراری استفاده میشود به عنوان تامین برق مورد نیاز به صورت مستمر یا در زمان اوج مصرف و یا حتی در زمانی که کمبود ژنراتورهای بزرگتر حس می شود استفاده می شود.

برق پشتیبانی در برج های پارلمان توسط دیزل ژنراتورهایی با موتورجت های انژکتوری ساخت کشور سوئد تامین می گردد که جهت تأمین برق کل مشاعات استفاده می گردد و بدین ترتیب آسانسور، راهرو و کریدورها دارای برق اضطراری می باشند. بیان این نکته صروری است که به منظور امنیت، جلوگیری از انعکاس صدا و ایجاد مزاحمت، اتاق برق ژنراتورها کاملا ایزوله و عایق صدا هستند.

از محاسن سیستم شوتینگ زباله برج ها در این مجتمع می توان به سردخانه مرکزی آن اشاره کرد که در طبقه ۳- تعبیه شده و دمای آن تا ۴-درجه سانتی گراد می باشد. حسن این سردخانه فریز شدن زباله ها و عدم انتشار بوی نامطبوع در برج می باشد.هر بلوک دارای ۴ آسانسور ساخت کشور آلمان بوده که به صورت مجزا در هر برج دو آسانسور باربر و نفربر طراحی گردیده است. از مزیت های آسانسور باربر این برج ها آن است که با استاندارهای روز دنیا بوده و قابلیت حمل یک برانکارد بیمارستانی را داراست.

واحدهای برج پارلمان

آسانسور نفربر نیز با ظرفیت ۱۰ تا ۱۴ نفر طراحی گردیده که دارای امکاناتی همچون سیستم مزاحم یاب (جلوگیری از شیطنت کودکان) می باشد

سیستم سرمایش و گرمایش این مجتمع به صورت چیلر و فن کویل های به کار رفته در برج های پارلمان برند LG کره و HTW اسپانیا بوده و هر فن کویل قابلیت گرمایش و سرمایش به همراه فیلتر هوای قابل تعویض یا قابل شستشو رادارا می باشند.

متریال داخلی و خارجی برج پارلمان

تمامی پنجره های به کار رفته در واحدها دوجداره upvc می باشند که ساخت کارخانه seco کشور آلمان می باشند. از ویژگی های این پنجره ها قفل های آن پنجره ها می باشد که همگی مرکزی و ضد سرقت می باشند. این نوع پنجره ها عایق صوتی بوده و مانع ورود گرد و غبار و دود و ….به داخل آپارتمان می شوند و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش و زنگ زدگی رطوبت و خوردگی نیز مقاوم می باشند.

درب ورودی آپارتمان ها در برج های پارلمان منطقه ۲۲، ضد سرقت و ضدحریق بوده و تمامی قفل های درب ها ساخت کشور ترکیه می باشد که از چندجهت با چهارچوب درگیر می شود و ایمنی بسیار بالایی را بوجود می آورد.

دیگر امکانات برج پارلمان

این پروژه دارای سیستم اطفای حریق هوشمند در لابی برج ها، طبقات منفی و سالن اجتماعات می باشد. سیستم اعلام حریق نیز در تمامی کریدورهای طبقات و تک تک واحدها به صورت مجزا در تمام اتاق ها، سالن پذیرایی و آشپزخانه نصب شده و علاوه بر آن در هر کریدور یک ایستگاه آتش نشان تعبیه شده است.لازم به ذکر است که تمام استانداردهای ایمنی و آتش نشانی در برج های پارلمان رعایت گردیده است .

در ضمن هر برج دارای دو خروجی اضطراری و پله فرار مسقف می باشد که یکی از پله ها تا لابی و دیگری تا طبقه ۳- راه دارند که کلیه درب های این خروجی ها ضدحریق با دستگیره بازشو پشت به همراه جک هیدرولیک آرام بند و مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشند.

قیمت آپارتمان در برج پارلمان چیتگر

قیمت آپارتمان در برج پارلمان چیتگر نیز با توجه به امکانات و شرایط هر آپارتمان متفاوت از دیگری است. شما نیز برای خرید و یا فروش واحد آپارتمانی خود میتوانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر قیمت های بروز برج پارلمان با شرایط و امکانات برج های منطقه 22 بیشتر آشنا شوید.

دفتر فروش پارلمان

جهت خرید و فروش واحدهای آپارتمانی و یا اطلاع از قیمت های به روز از برج لوکس پارلمان میتوانید از طریق تماس با ما با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل نمایید.

واحد های برج های پارلمان چه متراژ هایی دارد؟
طبقات ۱۳الی۱۴از برج های ۱۵طبقه دو واحد ۲۷۰متری ۴خواب دارد که دوخواب آن مستر و طبقه ی ۱۵ که ۲۷۰ متری های VIP
سازنده برج های پارلمان چه شخصی است؟
مهندس علی تاجران مدیرعامل هولدینگ روناک مدیرعامل شرکت بین المللی سنگ نگار (موضوع شرکت ساختمانی، معدنی، واردات و صادرات) مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین المللی SEVEN در کشور اتریش
قیمت آپارتمان در برج پارلمان چیتگر چگونه است؟
شما برای خرید و یا فروش واحد آپارتمانی خود میتوانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر قیمت های بروز برج پارلمان با شرایط و امکانات برج های منطقه 22 بیشتر آشنا شوید.