پروژه تریتیوم 1

پروژه تریتیوم 1

برج تریتیوم

برج تریتیوم 1 که با نام مجتمع مسكوني تریتیوم 1 (Tritium Tower) نیز شناخته می شود، با ویویی بی نظیر دریاچه چیتگر در هنگام طلوع آفتاب، از پروژه های منطقه 22 تهران می باشد.

اگر بخواهیم موقعیت جغرافیایی این مجتمع را مشخص کنیم، می توانیم بگوییم برج تریتیوم در جنوب بازار بزرگ ایران یا همان ایران مال قرارگرفته است. از سمت شرق با دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر) همسایه و از غرب تقریباً با شهرک چیتگر همجوار است.

مجتمع مسکونی تریتیوم 1 در زمینی به مساحت 5150 بنا شده است.

این پروژه در 26 طبقه با زیربنایی حدود 4200 متر مربع و مشاعاتی حدود 17500 مترمربع احداث گردید است.

از تعداد 26 طبقه برج، تعداد 21 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ با فضای بسیار مناسبی جهت پارک حدود 214 خودرو می باشد. این تعداد پارکینگ حتی فضای کافی برای پارک خودروهای ساکنان و میهمانان را نیز فراهم می کند.

سازنده این برج شرکت نیکان سازه سدید یکی از شرکت های عمرانی و از سازنده های به نام کشور است.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت های خانه و آپارتمان های منطقه 22 در سال 1403 وارد شوید.

دسترسی های برج تریتیوم 1

یکی از محاسن بزرگ این مجتمع در غرب تهران، دسترسی های آن است.

شما با گذر از اتوبان حکیم و عبور از بلوار ایران خودرو شمال می توانید به این برج برسید.

اگر از شمال منطقه در حال عبور هستید می توانید از اتوبان شهید همت و سپس بزرگراه خرازی طی مسیر کرده و تقریباً بدون ترافیک محلی به این پروژه دسترسی یابید.

مشخصات پروژه تریتیوم

این پروژه با اسکلت بتنی و وجود دیوارهای عایق حرارتی و صوتی در دو بلوک 26 طبقه احداث گردیده است. هر بلوک دارای 21 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی مجلل و 4 طبقه منفی برای پارکینگ می باشند.

در هر طبقه از برج های تریتیوم 1 تعداد 4 واحد آپارتمانی قرارگرفته است که در کل دو بلوک تعداد 168 واحد مسکونی قرارگرفته است.

همه واحدها 148 متری و سه خوابه هستند که با طراحی انجام شده یکی از اتاق های خواب، به صورت مستر است. با این تعداد واحد و متراژ در چنین زیربنایی می توان حدس زد که فضای راهروی واحداها بسیار مناسب بوده و دارای نورگیر عالی می باشند.

تعبیه نور مخفی با رنگ بندی دلخواه در سقف سبب شده است که ساکنین بتوانند دکوراسیون داخلی را با تم مورد علاقه خود و حتی متناسب با مبلمان تنظیم نمایند.

با وجود پنجره های دوجداره تمام قد در واحدها، بهره گیری حداکثری از نور و منظره برای ساکنین فراهم شده است. بعضی واحدها از چشم انداز زیبای دریاچه و برخی دیگر از آب نمای ایران مال بهره مند گردیده و ساکنین آن از دیدن این مناظر لذت می برند.

این پنجره ها به گونه ای تعبیه شده اند که امکان تنظیم نور به صورت هوشمند را فراهم می کنند. البته همانظور که می دانید هزینه نصب این پنجره ها با شیشه های تمام قد بالاست و هر سازنده ای تمایل به استفاده از آن را ندارد.

هر بلوک دارای 2 لاین آسانسور نفربر و باری هست که با وجود این آسانسورها و نظر به تعداد واحدها، ساکنین دچار ترافیک تردد در داخل برج نخواهند بود که این خود یکی از مزایای بسیار بزرگ به شمار می رود.

نمای پروژه تریتیوم 1

برج دوقلوی تریتیوم دارای نمای بسیار زیبایی می باشد. یکی از ویژگی های نمای این برج آن است که به علت مواد استفاده شده در آن از قبیل گرانیت، رزین های ساختمانی و ... کیفیت و تمیزی را در مقابل بارندگی تضمین می کند.

جنس نما از متریال پالینگ و رنگ آن سفید بوده که بر اساس استانداردهای ساختمانی روکش شده است.

یکی دیگر از محاسن این بلوک ها سیستم اعلام و اطفاء حریق است که موجب ایمنی بیشتر می گردد.

سیستم برق اضطراری و سیستم اینترکام داخلی از دیگر امکانات برج می باشد.

پروژه تریتیوم 1

امکانات برج تریتیوم 1

اگر بخواهیم سایر امکانات برج را نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر، سونا و جکوزی
  • سالن ورزشی
  • سالن چند منظوره
  • سالن اجتماعات
  • روف گاردن
  • سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
  • سیستم هوشمند مدیریت نور و صدا
  • آنتن مرکزی
  • آیفون تصویری
  • دوربین های مداربسته
  • درب های ضدسرقت

در کنار این امکانات می توان به وجود یک آب نمای بسیار زیبا در داخل برج مسکونی تریتیوم منطقه 22 تهران اشاره کرد. این آب تما با ارتفاع 12 متر و طول 20 متر مشرف به سالن های چند منظوره بوده و چشم انداز آن از استخر قابل مشاهده است.

وجود روف گاردن در پشت بام برج ها یک ویژگی بسیار منحصر به فرد برای مجتمع مسکونی تریتیوم و ساکنین آن می باشد. با منظره بی نظیر بر فراز پشت بام و طراحی بسیار زیبای روف گاردن در زیر هلی پد برج سبب شده است که ساکنین برج چه در فصل گرما و چه در فصول سرد سال با آرامش و لذت بتوانند در کنار خانواده های خود و با کمترین تردد از اوقات فراغت لذت ببرند.

زمان تحویل پروژه تریتیوم 1

این برج لوکس در منطقه 22 تهران در سال 1400 تحویل ساکنین آن می شود.

قیمت برج تریتیوم 1

پرداختی اعضاء به صورت پنجاه درصد مبلغ پروژه نقدی ، سی و پنج درصد به صورت اقساط و مابقی هنگام تحویل سند می باشد.

با توجه به نحوه قرارداد یکی از مهم ترین فاکتورها و مزایای عالی آن، پیش بینی قیمت ثابت است. این یعنی آن که بدون توجه به تورم هزینه های ساخت و رشد تصاعدی قیمت ها، قیمت قرارداد اعضاء تغییر پیدا نحواهد کرد.

این مزیت سبب می شود که هر سرمایه گذاری با اطمینان خاطر نسبت به خرید آپارتمان در تهران اقدام نماید.

علاوه بر این تعهدف شرکت سازنده پرداخت ضررو زیان در صورت عدم تحویل به موقع را نیز تعهد نموده است که موجب اطمینان خاطر بیشتر خریداران ملکی این برج شده است.

در انتها لازم است مجدد بگوییم که برج تریتیوم در غرب خانه های مجاور دریاچه چیتگر یکی از لوکس ترین خانه های منطقه 22 تهران می باشد که از نظر طراحی و ساخت فضای مدرن، آرام و شادی را برای ساکنین پیش بینی کرده است.

پروژه تریتیوم 1 شامل چه امکانات ویژه ای است؟
روف گاردن طبقه آخر کافی شاپ سیستم BMS مدیریت هوشمند ساختمان استخر سونا و جکوزی و آب نمای شیشه ای سیستم اعلان و اطفاء حریق سرمایش و گرمایش مرکزی پکیج هلی پد باشگاه ورزشی مجهز 2 لاین آسانسور یک لاین نفربر و یک لاین باربر کابینت های گلس پرده ریموت دار کاغذ دیواری و نقاشی شده کتابخانه
روال خرید و فروش و نقل و انتقال برج های تریتیوم به چه شکل است؟
در پروژه تریتیوم واحدهای طبقات زوج (در مجموع 84 واحد) سهم سازنده و نیمی از واحدها که در طبقات فرد قرار دارند مربوط به اعضای تعاونی دانشگاه مالک اشتر می باشند که در حال حاضر فقط واحدهای سهم سازنده قابل فروش هستند که به صورت متری خرید و فروش می شوند و نقل و انتقال نیز به صورت عقد قرارداد در دفتر شرکت سازنده انجام می شود.
سازنده برج های تریتیوم1 چه شخصی نام دارد؟
برج های تریتیوم مربوط به اعضای دانشگاه مالک اشتر تعاونی مرات و میثاق می باشد که به صورت مشارکتی توسط شرکت نیکان سازه ساخته می شود.