برج خاتم المپیک

برج خاتم المپیک

برج های دوقلوی المپیک

در این مقاله قصد داریم تا در راستای بررسی مجتمع های مسکونی و برج های منطقه ۲۲ به بررسی مجتمع خاتم الانبیاء واقع در میدان المپیک بپردازیم. امیدواریم اطلاعات کامل و مفیدی در اختیار شما بزرگواران قرار بدهیم.

اگر تمایل دارید اطلاعات تکمیل تری از منطقه 22 به دست آورید کافی است به وبلاگ سایت پلاکینو سری بزنید.

برج خاتم دهکده المپیک

مجتمع مسکونی خاتم که در حال حاضر به مجتمع المپیک هم معروف است در شرقی ترین نقطه منطقه 22 تهران و در ناحیه ای بسیار خوش آب و هوای بسیارای قراردارد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مجتمع تقریباً روبروی پارک جوانمردان قرارگرفته است. بعضی از واحدها نیز چشم انداز كوهستان را دارند.

این مجتمع در ضلع جنوب شرقی میدان المپیک تهران در منطقه 22 خودنمایی می کند.

به لحاظ موقعيت مكاني از طريق بزرگراه حکیم به سهولت می توان به این مجتمع دسترسي پیدا کرد و همچنین به راحتی قابل تردد به دیگر مناطق شهرتهران می باشد. نزدیکی این مجتمع به بوستان جوانمردان در منطقه 22 تهران موقعیت بسیار مناسبی برای تفریح و دورهم بودن خانواده ها محسوب می گردد.

این مجتمع هم به لحاظ سکونت و هم به منظور سرمایه گذاری برای متقاضیان، موقعیتی عالی به شمار می رود.

از مزایای این مجموعه دسترسی بسیار آسان آن به بزرگراه های اطراف آن یعنی اتوبان حکیم، آزادگان و بزرگراه تهران - کرج می باشد.

وجود این شاهراه های اصلی در نزدیکی مجتمع مسکونی خاتم، یکی از امکانات ویژه ای به شمار می رود که در این روزهای پرترافیک و شلوغ دسترسی و تردد را برای ساکنین آن تسهیل می نماید.

این مجتمع در سال ۱۳۹۷ توسط تعاونی مسکن خاتم الانبیاء سپاه ساخته و تحویل اعضاء شده است.

ساختار برج های خاتم میدان المپیک

برج دوقلوی خاتم یا همان المپیک از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است.

هر بال متشکل از 21 طبقه مسکونی بوده که علاوه بر طبقات مسکونی، این برج دارای ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی نیز دارد

لابی مجتمع مسکونی خاتم بسیار زیبا بوده و فضای دلنشین و آرامی دارد.

پلان برج خاتم

متراژ واحدها بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ متر متغیر است و به علت همین متراژهای در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده، تمامی واحدها 3 خوابه می باشند.

اگر بخواهیم دقیق تر بیان کنیم، متراژ واحدها عبارتند از: 150، 152، 158، 168 و 172 متر.

در طبقات ابتدایی برج ۸ واحد تعریف شده ولی در طبقات بالاتر با افزایش متراژ واحدها شاهد کم تر شدن تعداد واحدها می باشیم به صورتی که در طبقات آخر فقط چهار واحد پنت هاوس قراردارد.

پنت هاوس برج خاتم

همانطور که بالاتر گفتیم تعداد پنت هاوس برج خاتم چهار عدد و در آخرین طبقه قرار گرفته اند.

متراژ این پنت هاوس ها 250 و 500 متر است.

خیلی جالب است که بدانید هر پنت هاوس 4 پارگینگ دارد که از این حیث دغدغه سرمایه گذاران و متقاضیانی که خریدار واحدهای با متراژ بزرگ هستند را مرتفع کرده است.

برج دوقلوی المپیک از جهت مشخصات و کیفیت ساخت، یکی از بهترین مجتمع های منطقه 22 می باشد. اسکلت برج دارای سازه فلزی و پیچ و مهره (بهترین نوع سازه در برابر زلزله) می باشد.

نمای این برج از سیمان پلاستر شسته و سنگ درجه یک تشکیل شده است.

برج خاتم المپیک

مزایای سکونت در آپارتمان های برج خاتم

یکی از محاسن بزرگ این مجتمع وجود محوطه و فضای سبز زیبای آن است.

برج های دوقلو خاتم (المپیک) با مساحت ۱۰۰۰۰متر مربع و سالن آمفی تئاتر روباز فضای مناسبی را برای ساکنین برج ها فراهم کرده است. در این محوطه با پیاده روی و تفریح اوقات فراغت خوبی را سپری کرد.

با توجه به تعداد واحدها، تعداد 12 لاین آسانسور در این مجتمع پیش بینی گردیده است که ساکنین می توانند در کمترین زمان ممکن تردد خود را تسهیل نمایند.

لابی شیک و مجلل همراه با ۱۲آسانسور در ۴طرف لابی پروژه یا برج های دوقلو خاتم(المپیک) قرار گرفته است.

از دیگر امکانات این پروژه مسکونی در منطقه 22 تهران، می توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه ورزشی نیاز ساکنین را جهت ورزش مرتفع کرده و فضای بسیار مناسبی را در اختیار آنان گذاشته است.

یکی از امکاناتی که این مجتمع برای اهالی خود در نظر گرفته است، سالن سینما است. این مجتمع دارای سالن سینما بوده که در واقع در نوع خود یکی از معدود امکاناتی است که یک برج می تواند داشته باشد.

سالن اجتماعات، مهد کودک، کافی شاپ و روف گاردن از دیگر امکانات ویژه این مجتمع محسوب می گردد.

برای سرمایش و گرمایش این مجتمع از چیلر مرکزی استفاده می شود.

امکانات مجتمع خاتم

  • هلی پد
  • استخر، سونا، جکوزی
  • استخر کودکان
  • استخر آب درمانی
  • سالن بدن سازی مجهز
  • سالن فوتبال دستی و بیلیارد
  • سالن اجتماعات مجهز
  • سالن تدریس خصوصی
  • تصفیه خانه فاضلاب
  • کتابخانه عمومی
  • کافی شاپ
  • سالن آمفی تئاتر
  • آرایشگاه
  • مهد کودک
  • آنتن ماهواره و اینترنت مرکزی
  • نظافتچی
  • نگهبانی ۲۴ ساعته
  • درب ورودی ریموت دار و محافظت شده
  • برق اضطراری
  • پنت هاوس برج خاتم

همانند سایر برج های منطقه 22 برج های این مجتمع نیز به سامانه اعلان و اطفاء حریق مجهز شده اند.

مجتمع دو قلوی خاتم یکی از املاک منطقه 22 می باشد که یکی از بزرگترین ویژگی های آن وجود کتابخانه در آن می باشد که فضای بسیار خوبی مطالعاتی را برای ساکنین و فرزندان آنان فراهم آورده است تا بدون صرف هزینه و زمان زیادی بتوانند با آرامش به مطالعه آزاد و یا حتی درسی خود بپردازند.

این بلوک ها دارای برق اضطراری بوده که در مواقع لزوم برق آسانسورها، روشنایی های عمومی ساختمان و پارکینگ ها تأمین می نماید.

امتیاز پروژه خاتم

امیتاز پروژه خاتم متعلق به تعاونی مسکن خاتم الانبیاء سپاه می باشد.

فروش آپارتمان برج خاتم المپیک

نقل و انتقال واحدهای خرید و فروش شده در این برج در خود تعاونی و دفتر فروش برج خاتم انجام می گیرد.

اگر در خصوص قیمت و یا سایر شرایط این مجتمع مسکونی اطلاعاتی نیاز دارید، مشاوران ما در مجموعه پلاکینو آماده خدمتگذاری هستند.

مشخصات برج خاتم میدان المپیک چیست؟
شامل یک برج 21 طبقه با دو بال غربی و شرقی می باشد. 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه لابی. در طبقات ابتدایی 8 واحد وجود دارد ولی در طبقات بالاتر شاهد 4 پنت هاوس هستیم. متراژهای این مجموعه از 150 تا 170 متر متغیر است ولی در طبقات بالاتر متراژ واحدهای پنت هاوس به 250 و حتی 500 متر نیز می رسد.
چه امکانات و مزایایی باعث متفاوت شدن برج خاتم میشود؟
استخر، سونا، جکوزی استخر کودکان استخر آب درمانی سالن بدن سازی مجهز سالن فوتبال دستی و بیلیارد سالن اجتماعات مجهز آنتن، ماهواره و اینترنت مرکزی. 2 پارکینگ اختصاصی برای تمامی واحدها و 6 پارکینگ برای واحدهای پنت هاوس. 13000 متر مربع فضای سبز شامل امکاناتی همچون آب نما، فضای سبز، محل نشستن.
برج خاتم شامل چه دسترسی هایی است؟
قرار گیری برج خاتم در شرق میدان المپیک منطقه 22 موجب شده تا بزرگراه آزادگان، اتوبان تهران-کرج و اتوبان شهید همت براحتی در دسترس بوده و مسیر رسیدن به این مجموعه بسیار مشخص و راحت باشد.