مجتمع پاریز

مجتمع پاریز

در ادامه ی بررسی برج های منطقه ی چیتگر، در این مقاله به برج های مسکونی پاریز اشاره خواهیم کرد.

برج های پاریز در ضلع غربی دریاچه خلیج فارس و ضلع شرقی شهرک مسکونی چیتگر و در خیابان شهید حدادی واقع شده اند که فایل های خرید فروش آن را می توانید در بین آگهی های قیمت آپارتمان های اطراف دریاچه پیدا کنید.

برج های پاریز جزو برج های مرغوب منطقه به شمار می آیند، که ما در ادامه به بررسی و معرفی دقیق تر این برج ها و مشخصات آن ها می پردازیم.

۱- تعداد و نام برج های پاریز چیست؟

مجتمع مسکونی پاریز یک پروژه ی ۱۶۸ واحدی شامل سه برج A، B و C است، که برج های A و B از لابی به هم متصل اند و ورودی مشترک دارند.

یعنی در واقع یک ورودی برای این دو برج و یک لابی برای آن ها است اما از راهروی طبقات به یکدیگر راه ندارند.

در ضلع شمالی برج های A و B تک برج C وجود دارد.

هم چنین در ضلع جنوبی مجتمع، یک ساختمان دو طبقه تجاری اختصاص داده شده، که البته تا امروز بهره برداری نشده است.

۲- برج های مجتمع پاریز به تفکیک چند طبقه دارند؟

  • برج A دارای ۱۹ طبقه مسکونی می باشد.
  • برج B دارای ۱۷ طبقه مسکونی می باشد.
  • برج C دارای ۱۹ طبقه مسکونی می باشد.

همچنین این برج ها دارای سه طبقه پارکینگ و انباری و یک طبقه لابی می باشند.

۳- برج های پاریز متعلق برای کیست؟

کارفرمای برج های پاریز صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت می باشد.

اما از نظر ملکیت زمین ۵۵%متعلق به شركت تعاوني مسكن كاركنان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه صنعت نفت و ۴۵% متعلق به صندوقهاي بازنشستگي، پس انداز و رفاه كاركنان صنعت نفت می باشد.

۴- سازنده برج های پاریز کیست؟

  • مجری برج های پاریز شرکت مهندسی و ساختماتی صبا نفت می باشد.
  • مشاور : مهندسين مشاور سارادرسا ( طراح ) ، مهندسين مشاور سانو ( كنترل كيفي ) ، شركت CCL ) سازه (، مهندسين مشاور تدبير ساحل پارس ( كنترل مضاعف سازه )
  • پيمانكاران : شركت ساختماني كتام ( عمليات اجرايي اصلاح گود ، فونداسيون ، اسكلت و سقف )

۵- تعداد آپارتمان در برج های مجتمع پاریز؟

  • برج A دارای طبقات ۳ واحدی می باشد.
  • برج B دارای طبقات ۳ واحدی می باشد.
  • برج C دارای طبقات ۴ واحدی می باشد.

۶- متراژ آپارتمان های برج های پاریز

  • برج A دارای واحدهایی با متراژ ۹۸ تا ۱۳۷ متر است.
  • برج B دارای واحدهایی با متراژ ۹۸ تا ۱۳۷ متر است.
  • برج C دارای واحدهایی با متراژ ۱۵۰ تا ۳۴۰ متر است. واحدهای ۳۴۰ متری در کل ۴عدد هستند که هر ۴ تای آن ها دوبلکس می باشند.

۷- نقشه و پلان واحدهای برج های پاریز

نقشه و پلان برج های پاریزپلان واحدهای مجتمع پاریز

پلان طبقه هفده و هجده برج C و پلان طبقه نوزدهم برج پاریز که دوبلکس است

۸- تعداد و ظرفیت آسانسورهای برج های پاریز؟

  • برج A دارای ۲ لاین آسانسور ۸ و ۱۳ نفره
  • برج B دارای ۲ لاین آسانسور ۸ و ۱۳ نفره
  • برج C دارای ۴ لاین آسانسور

۹- سیستم سرمایش گرمایش برج های پاریز چیست؟

در برج های پاریز از چیلر و بویلر به عنوان سیستم سرمایش گرمایش استفاده شده است.

۱۰- سال اتمام ساخت برج های پاریز

برج های پاریز در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

۱۱- جنس پارتیشن دیوارهای مجتمع پاریز چیست؟

پارتیشن دیوارهای داخلی از جنس کناف بوده و فوق العاده در نصب کناف ها ظرافت و دقت خرج کرده اند. دیوارها کاملا تراز بوده و نقصی در آن ها نیست. قبلا هم در رابطه با مزایا و معایب کناف صحبت کرده ایم. برای آگاهی بیشتر در این زمینه به مقاله شهرک چیتگر و تفاوت های معماری و سازه ای پهنه های آن مراجعه نمایید.

____________________________

اگر تمایل به رهن و اجاره آپارتمان شهرک چیتگر دارید می توانید آگهی های این صفحه را مطالعه کنید.
____________________________

۱۲- جنس اسکلت برج های پاریز

برج های پاریز از جنس اسکلت بتنی با سقف پس تنیده هستند.

۱۳- جنس نمای ساختمان های مجتمع مسکونی پاریز

در نمای ساختمان از متریال سیمان شسته و سنگ استفاده شده است و قوسی شکل بودن تراس برخی از طبقات نمای زیبایی برای برج ها فراهم کرده است، به علاوه نورپردازی منحصر به فرد آن با تم بنفش زیر تراس ها و نور سفید در لبه های برج زیبایی خاصی را در شب رقم می زند. نور بنفش این برج حتی از دوردست ها قابل مشاهده است و آن را کاملا متمایز کرده است.

۱۴- متراژ تراس آپارتمان های پاریز؟

متراژ و نقشه ی تراس در نظر گرفته شده برای هر واحد با توجه به پلان واحد متفاوت بوده که به طور میانگین از ۱۰ تا ۲۵ متر می باشد. طبقاتی که دارای تراس ۲۵ متری هستند متراژشان حدود ۱۸۵ متر می باشد.

۱۵- واحد های مرغوب مجتمع مسکونی پاریز

به طور کلی تفاوت قابل توجهی از لحاظ کیفی در برج ها وجود ندارد، ولی طبیعتاً واحدهای طبقات بالاتر از دید و ویوی زیباتری برخوردارند. البته در این برج ها واحدهای پنت هاوس دو طبقه نیز وجود دارد که طبیعتا از بقیه مرغوب تر هستند.

۱۶- تعداد پارکینگ برج های پاریز؟

برج های پاریز دارای ۳ طبقه پارکینگ بوده که هر سه به هم متصل اند و دارای یک ورودی و خروجی مشترک هستند، هر واحد دارای یک پارکینگ و انباری بوده و جهت باز و بسته شدن درب پارکینگ خودروها مجهز به تگ هوشمند خواهند شد.

۱۷- سیستم پسماند برج های پاریز؟

سیستم جمع آوری زباله های مجتمع پاریز به صورت تیشورخانه است. یعنی زباله ها در تیشورخانه قرار می گیرند و درب آن بسته می شود و در نهایت راس ساعتی مشخص زباله ها جمع آوری می شوند.

۱۸- ویوی برج های پاریز

منظره و چشم انداز برج ها از سمت جنوب ( واحدهای جنوبی برج های جنوبی) به جنگل چیتگر، از غرب به ایران مال و از شرق به دریاچه خلیج فارس اشراف دارد. البته در شرق این برج ها مجتمع صدف قرار دارد که دید آن ها را کور کرده است ولی تقریبا از طبقات ۱۰ به بالا از داخل تراس برج های A و B دریاچه مشخص است. برج C نیز که کلا مجتمع صدف در شرق آن است. اما لابی برج های پاریز سقف بلندی دارد و همین باعث شده ارتفاعش بیشتر باشد.

ویوی دریاچه برج پاریز

۱۹- متراژ انباری آپارتمان های برج پاریز

متوسط متراز انباری در نظر گرفته شده برای هر واحد ۸ مترمربع است.

۲۰- امکانات مجتمع پاریز

برج ها مجهز به لاندری روم، آیفون تصویری، تلفن داخلی، درب ضد سرقت، برق اضطراری، اینترنت پر سرعت، دستگاه خود پرداز، آبنما در محوطه فضای سبز برج ها، لابی من ۲۴ ساعته، دوربین مدار بسته، اعلام حریق، سیستم اطفا خودکار حریق (اسپرینکلر آتش نشانی)، ماهواره مرکزی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و استخر و سونای خشک و بخار می باشند.

استخر برج پاریز

توضیحی در رابطه با لاندری روم:

لاندری روم در خانه فضایی خدماتی به حساب می آید و شست و شو و اتو کردن لباس ها در آن انجام می گیرد. به دلیل فضای کوچک لاندری روم بهتر است از رنگ های روشن برای دیوارها ، کمدها و لوازم استفاده شود و قفسه بندی بهینه ای انجام شود و از فضای موجود نهایت استفاده صورت گیرد.

در فضای بین ۲ بلوک شمالی و جنوبی برج پاریز ، آبنمای بسیار زیبایی طراحی شده و کل مجموعه دارای ۳۰۰۰ متر فضای سبز و مشاعات دیزاین شده میباشد.

۲۱- نحوه خرید و فروش آپارتمان در برج های پاریز؟

با توجه به آماده نبودن سندهای مجتمع، خرید و فروش و نقل و انتقالات در دفتر تعاونی واقع در بلوک C برج های مسکونی پاریز انجام می پذیرد.

دسترسی برج های پاریز به امکانات شهری به چه شکل است؟
از ویژگی های مهم برج های پاریز می توان به دسترسی آسان و سریع به بزرگراه‌های حکیم، آزادگان، همت و آزادراه تهران-کرج اشاره کرد. دسترسی به پایانه اتوبوس نیز یکی دیگر از دسترسی های مهم این برج ها می باشد.
متراژ واحدهای برج های پاریز چگونه است؟
برج A دارای واحدهایی با متراژ ۹۸ تا ۱۳۷ متر ، برج B دارای واحدهایی با متراژ ۹۸ تا ۱۳۷ متر، برج C دارای واحدهایی با متراژ ۱۵۰ تا ۳۴۰ متر و واحدهای ۳۴۰ متری در کل ۴عدد هستند که هر ۴ تای آن ها دوبلکس می باشند.
چه امکانتی در برج های پاریز وجود دارد؟
آنتن مرکزی جاروبرقی مرکزی استخر، سونا، جکوزی باشگاه بدنسازی ۴ لاین آسانسور نفربر و باربر سیستم گرمایش بویلر و سرمایش چیلر فضاسازی بسیار زیبا نورگیری فوق‌العاده