معرفی پارک خرگوش دره

معرفی پارک خرگوش دره

پارک خرگوش دره یک پارک جنگلی بسیار زیبا و بزرگ است که در استان تهران واقع شده است. پارک خرگوش دره، در روزهای تعطیل گردشگران بسیار زیبایی را به سمت خود جذب می‌کند چرا که طبیعتی بکر و زیبا دارد. علاوه بر این باید اضافه کنیم که پوشش گیاهی که در این منطقه وجود دارد شامل درخت اقاقیا، درخت سرو و کاج است. البته درخت زبان گنجشک نیز در این منطقه می‌روید.

نکته جالب این است که همه درختان آن به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. چه ساکن منطقه 22 تهران باشید یا از نقاط دیگر تهران و ایران علاقه‌مند به این بوستان زیبا هستید در ادامه با پلاکینو همراه باشید.

پارک خرگوش خانگی

پارک خرگوش خانگی اثر بسیار زیادی بر روی کاهش آلودگی هوا می‌گذارد. چرا که این پارک در سال ۱۳۴۳ برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا تاسیس و به علت زیبایی طبیعی که دارد گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

این منطقه دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین ورزش و زمین بازی است. علاقه مندان به گذراندن اوقات فراغت خود در طبیعت می‌توانند به این منطقه بیایند.

پارک خرگوش لوپ

پارک خرگوش لوپ دارای آب و هوای پاک است. در حقیقت برای آن دسته از شهروندانی که از هوای آلوده شهر تهران خسته شده اند و از شلوغی شهر بیزار هستند، یک مکان بسیار عالی برای گذراندن اوقات فراغت به حساب می‌آید.

چرا که این مکان دارای آرامش و سکوت روح نواز است. به همین علت آن دسته از افرادی که به دنبال مکان‌های ساکت هستند و در عین حال علاقه دارند تا در طبیعت، فضای باز و هوای سالم روز خود را بگذراند یک منطقه بسیار عالی و مناسب است.

پارک خرگوش دره

پارک خرگوش دره یکی از پارک‌های منحصر به فردی جهت گردشگری در منطقه22 است که در کشور ما قرار دارد. این پارک زیبا جز جذاب‌ترین و حتی سرسبز‌ترین پارک‌های تهران به حساب می‌آید.

این پارک دیدنی در شمال غرب تهران واقع شده و آن دسته از کسانی که برای مشاهده فوتبال به ورزشگاه آزادی می‌آیند، می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود تا شروع بازی در این منطقه اسکان موقت داشته باشند.

دشت خرگوش کجاست

سوالی که اکثر افراد می‌پرسند این است که دشت خرگوش کجاست؟ در واقع باید ذکر کنیم که این مکان در منطقه ۲۲ تهران و روبروی درب اصلی مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است.

همچنین باید توجه داشته باشید که این مکان برای پذیرش مسافران فضایی برای اسکان موقت به مساحت ۱۲ هکتار دارد. این پارک در مجاورت پارک جنگلی چیتگر قرار دارد و طبیعتی بسیار زیبا و دلنشین دارد. سایت پلاکینو اطلاعات دقیقی در مورد این منطقه در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرگوش دره در نقشه تهران

اگر به خرگوش دره در نقشه تهران نگاه کنید متوجه می‌شوید که اگر شما وارد اتوبان تهران کرج شوید و بعد از آن از بلوار غربی استادیوم آزادی عبور کنید و به سمت بلوار چوگان بروید پس از اینکه مسیری را طی کردید به پارک جنگلی خرگوش دره می‌رسید.

علاوه بر این توجه داشته باشید که شما عزیزان می‌توانید از طریق مترو ایستگاه چیتگر، اتوبوس و تاکسی به این پارک جنگلی بسیار زیبا بروید.

سخن پایانی

پارک خرگوش دره یک پارک جنگلی بسیار زیبای است که در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است. در واقع علاقه مندان به سفر به مناطق طبیعی می‌توانند به این پارک زیبا بیایند و اوقات فراغت خود را به همراه خانواده و دوستان سپری کنند.

این پارک روبروی درب اصلی مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است و دارای طبیعت بسیار زیبا و دلنشین است. شما همچنین می توانید از پلاکینو برای کسب اطلاعات درباره این منطقه و مخصوصا خرید و فروش آپارتمان در منطقه 22 استفاده کنید.

پارک جنگلی خرگوش دره چطور جایی است؟
این پارک در کنار پارک چیتگر قرار گرفته و در روزهای شلوغ خبری از شلوغی در آن نیست. شما می توانید با خیال راحت این مقصد را برای گذراندن ساعاتی خوش با خانواده‌تان انتخاب کنید.
امکانات پارک جنگلی خرگوش دره چیست؟
تعداد زیادی سکو و آلاچیق برای نشستن و چادر زدن زمین ورزش آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی هم در دسترس شما وجود خواهد داشت.
امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به پارک خرگوش دره است؟
شما باید از خط 5 مترو استفاده کنید و سپس در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه مترو به پایانه تاکسی یا اتوبوس رفته و ادامه مسیر را با این وسایل بروید.