پاراگلایدر سواری در منطقه 22

پاراگلایدر سواری در منطقه 22

پاراگلایدر سواری یکی از تفریحات پر هیجان و جذاب محسوب می گردد که در کنار بالن سواری، تله کابین، بالگرد حس پرواز را در انسان زنده می کند. پاراگلایدر در نقاط مختلف ایران وجود دارد که از معروف ترین آن ها در منطقه ۲۲ وجود دارد. در تهران محدوده شهران نیز دارای این ورزش پر هیجان می باشد و در مکان هایی مانند کیش پاراگلایدر جزو تفریحاتی است که افرادی زیادی به آن جذب می شوند. در ادامه با این مطلب از املاک برتر منطقه 22 همراه باشید.

پرواز با پاراگلایدر چگونه است؟

پاراگلایدر نوعی چتر می باشد که امکان پرواز را با باز شدن در هوا می دهد. در پرواز با پاراگلایدر کابین و یا قسمتی برای نشستن وجود ندارد و فرد که قصد پاراگلایدر سواری دارد از چتر اویزان می شود. برای پرواز با پاراگلایدر باید مکان های پروازی که دارای مجوز ها و استاندارد های لازم در جهت تامین امنیت چتر و تجهیزات را فراهم کند پیدا کرد.

تجهیزات در پاراگلایدر چیست؟

چتر، کمربند ایمنی و نوعی صندلی که با تسمه به چتر متصل می شود. ابتدا در فضای با شیب ملایم در جهت مخالف وزش باد دویده تا ابتدا چترباز شده و سپس پا ها از زمین جدا شود. از آن جایی که وزش باد تاثیر در حرکت چتر دارد باید در مکانی که فاقد درخت یا کوه است پرواز نمود. زیرا ممکن است به راحتی منحرف شود.

پاراگلایدر سواری در منطقه ۲۲

یکی از محدوده هایی که برای پرواز با پاراگلایدر استفاده می شود منطقه ۲۲ می باشد و یکی از این محل ها سایت شهید عسگری (وردآورد و یا همت) نیز نامیده می شود و تعداد افراد زیادی از تهران و کرج به آن مراجعه می کنند.

پرواز در ایستگاه وردآورد

هنگامی که تصمیم به پاراگلایدر سواری در این سایت می کنید باید بدانید نمایی بسیار زیبا از دریاچه خلیج فارس و نمایی از شهر تهران خواهید دید، برج های منطقه ۲۲، اتوبان حکیم و اتوبان خرازی و باغ گیاه شناسی دیده می شود. در سایت وردآورد بالای محله وردآورد و باغ ملی پرواز کرده و در محل مشخص شده فرود می آیید.

امنیت پرواز یکی از اصول پرواز با پاراگلایدر است که در منطقه 22 به دلیل آب و هوای مناسب آن برای این نوع ورزش می توان با اطمینان خاطر بیشتری بر فراز شهر پرواز نمود.

پرواز با پاراگلایدر در سایت وردآورد

 

ساعت کاری در سایت وردآورد

این سایت در شش ماه اول سال از ساعت سه تا حدود غروب آفتاب و در شش ماه دوم سال از ۱۲ تا حدود غروب آفتاب فعالیت دارد و در روزهای جمعه و پنجشنبه ها از ساعت ۷ صبح می توان پرواز را آغاز کرد.

آموزش پاراگلایدر در سایت وردآورد

سایت وردآورد از مکان هایی است که افراد زیادی را برای آموزش قبول می کند. برای پرواز با پاراگلایدر باید مکان های پروازی که دارای مجوز ها و استاندارد های لازم در جهت تامین امنیت چتر و تجهیزات را فراهم کند، پیدا کرد.

دسترسی به سایت پرواز با پاراگلایدر وردآورد

ایستگاه پرواز با پاراگلایدر در ۵۰۰ متری شرقی ایستگاه متروی وردآورد واقع شده است و در قسمت شمالی میدان دانش می باشد. می توان از اتوبان های تهران به کرج، اتوبان حکیم و خرازی به این سایت دسترسی داشت.

سخن آخر

پاراگلایدر جزو ورزش هایی است که افراد زیادی هر روزه به آن جذب می شوند. منطقه ۲۲ توانسته است با بستر سازی در این زمینه جزو مناطق محبوب برای پرواز باشد. علاوه بر آن فضای باز منطقه ۲۲ این بستر را امن تر کرده است.

کارشناسان و مشاوران املاک پلاکینو با شناخت کامل منطقه و تجربه بالا و با قدمت در منطقه جهت انجام انواع معامله های ملکی می توانند افراد را راهنمایی کنند. از طرفی اگر قصد سرمایه گذاری و یا خرید خانه نوساز در منطقه ۲۲ از مناطقی است که بازگشت سرمایه در آن فوق العاده عالی بوده و جزو مناطق پر طرفدار برای سرمایه گذاری می باشد. با جست و جو در سایت املاک پلاکینو، در کمترین زمان به تمامی فایل های منطقه دسترسی خواهید داشت.