پهنه طبیعت چیتگر کجاست؟

پهنه طبیعت چیتگر کجاست؟

پهنه طبیعت چیتگر

همان‌طور که می‌دانید منطقه 22 تهران یکی از مناطقی است که توریست‌های بسیاری را به‌خود جذب کرده و تحت عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود. شهرک چیتگر یکی از مناطق خوب منطقه 22 تهران است و به‌دلیل مجاورت با دریاچه چیتگر، اهمیت بسیاری داشته و بهترین پهنه چیتگر میباشد. این شهرک از پنج پهنه‌ A، B، C، D و E تشکیل شده است. این پهنه‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که به‌طور کامل در مقاله «تفاوت پهنه‌ها در شهرک چیتگر» به آن‌ها پرداخته شده است. با ما همراه باشید تا با پهنه D شهرک که یکی از پروژه های چیتگر است بیشتر آشنا شوید.

پهنه D چیتگر

نمای کلی پهنه طبیعت

پهنه D که در شمال غرب دریاچه واقع شده است، یکی از 5 پهنه شهرک چیتگر است و در قسمت شمالی باغ ملی گیاه‌شناسی قرار دارد. بررسی پهنه D از لحاظ سرمایه‌گذاری بسیار حائز اهمیت است زیرا یکی از معدود پروژه‌هایی است که در زمینه پروژه‌های تعاونی‌ساز فعالیت دارد و از قیمت قطعی برخوردار است. این پهنه در منطقه خوش آب‌و‌هوایی قرار دارد و از چشم‌انداز بسیار زیبایی به‌دلیل مجاورت با باغ ملی گیاه‌شناسی، برخوردار است.

قیمت در پهنه‌های چیتگر

آشنایی کامل با پهنه D چیتگر | بهترین املاک منطقه 22 تهراندرمورد قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر باید گفت پس از انتخاب واحد در پهنه‌های چیتگر، هر پهنه قیمت خاص خودش را پیدا می کند. به عنوان مثال پهنه B یا پهنه سروستان، جزو املاک برتر منطقه 22 است که از چهار سری N، D، B, G تشکیل گردیده‌است. متراژهای این پهنه، بین 85 تا 386 متر متغیر است.

قیمت واحدهای پهنه B ارتش، بلوک‌های G1، G2، G3، G4، B1، B3 از متری 35 تا 42 میلیون تومان متغیر است.

بلوک‌های سری N و D پهنه B چیتگر هم دارای قیمت‌های خاص خود می باشد. این بلوک‌ها از 125 متر الی 184 متر بوده و قیمت آن ها از متری 24 الی 29 میلیون تومان متغیر است.

قیمت در پهنه D چیتگر

اما قیمت در پهنه D چیتگر چیز دیگری است. در این پهنه یا هنوز امتیاز و سهام در حال خرید و فروش است و یا این که اگر انتخاب واحد صورت گرفته باشد از متری 22 میلیون تومان شروع می شود. لازم به ذکر است که بگوییم متراژ واحدها در پهنه طبیعت چیتگر از 110 متر تا 120 متر متعیر است و شامل سه تیپ 110 متر، 115 متر و 120 متر می شود.

نکاتی جهت انتخاب واحد پهنه طبیعت

  • حداقل متراژ انتخاب واحد در پهنه طبیعت 100 متر میباشد؛ البته میتوان دو سهم 50 متری یا 5 سهم 20 متری داشته باشید نکته اصلی در متراژ واحد است که باید حتما 100 متر باشد.
  • اگر سرمایه کافی جهت خرید سهم نداشته باشید میتوانید زیر نظر بنیاد تعاون ارتش، نسبت به شراکت با دیگر افراد اقدام کنید.
  • اگر قصد خرید واحد هایی با متراژ بیشتر از 100 متر را داشته باشید میتوانید متراژ مازاد را از بازار یا تعاونی ها خریداری کنید؛ بنیاد تعاون ارتش متراژ مازاد را بصورت قسطی نیز در اختیار اعضا قرار خواهد داد.

سایت بتاجا پروژه چیتگر

بتاجا یا به‌اختصار «بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی» قسمتی از خدمات بنیان تعاون ارتش را به‌صورت غیرحضوری و مجازی به کارکنان ارتش ارائه می‌دهد. نکته قابل توجه این است که افراد غیرارتشی نیز می‌توانند با وکالت بلاعزل و به‌صورت دفتری املاک چیتگر را از کارکنان ارتش خریداری کنند.

تحویل واحد های پهنه طبیعت

مدت زمانی که سازمان بتاجا برای ساخت پهنه طبیعت در نظر گرفته حدود 4 سال میباشد؛ البته پروژه پهنه طبیعت چیتگر با پروژه های دیگر تفاوت داشته است، چراکه این پهنه به صورت قطعی به فروش میرسد بدین معنی که به ازای روزانه دیر کرد در تحویل، بنیاد بتاجا موظف به پرداخت اجاره واحد ها به اعضا میباشد.

قیمت سهام شهرک چیتگر

قیمت سهام املاک برتر منطقه 22، با توجه به سنوات و سال خدمت اعضا، سال ثبت نام پروژه، زمان واریزی و... قیمت‌های متفاوتی داشته و همچنین اولویت انتخاب واحد اعضا نیز بر همین اساس متغیر می‌باشد.

پهنه ِD ارتش یا طرح توانمندسازی، شامل ۶ برج است. بسته به میزان سنوات، قیمت سهام نیز متفاوت است.
• قیمت سهام ۲۰ متری: ۳۴۰ الی ۴۱۰ میلیون تومان
• قیمت سهام ۵۰ متری: ۷۲۰ الی ۸۱۵ میلیون تومان

سهام چیتگر چیست؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که سهام چیتگر یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ است که به‌وسیله آن می‌توان با صرف کمترین میزان سرمایه اولیه موردنیاز، در منطقه ۲۲ تهران سرمایه‌گذاری نمایید.

تفاوت خرید امتیاز با خرید سهام چیست؟

در خرید امتیاز، متقاضی باید مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت و در ادامه، مبالغی را به‌عنوان قسط، پرداخت نماید و درنهایت واحدی به او تعلق می‌گیرد که برای خود فرد است. در پرداخت سهام، فرد متقاضی به‌دلیل اینکه توان مالی کافی برای خرید یک واحد را ندارد، در واحدهای دولتی سهام‌ برای خود خریداری می‌کند. در اصل می‌توان گفت که هر فرد با خرید چند سهام، یک امتیاز کسب می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله «خرید و فروش سهام و امتیاز منطقه 22» را نیز مطالعه نمایید.

سخن پایانی

شهرک چیتگر از املاک برتر منطقه 22 تهران است که از 5 پهنه‌ تشکیل شده است. این شهرک توریست‌های بسیاری را به‌خود جذب کرده و به‌دلیل آب و هوای خوب و منظره عالی، تحت عنوان قطب گردشگری شناخته می‌شود. پلاکینو سایتی است که شما با مراجعه به آن، می‌توانید سهام املاک برتر منطقه ۲۲ را خریداری کنید. از فواید مهم این سایت می‌توان به امکان دریافت مشاوره تخصصی اشاره کرد تا شما با اطمینان خاطر بیشتری ملک مورد نظر را خریداری کنید.