بررسی نکات و مزایا پیش خرید آپارتمان

بررسی نکات و مزایا پیش خرید آپارتمان

نکات پیش خرید آپارتمان و مزایا آن

اگر به دنبال خرید خانه هستید و سرمایه ی محدودی را در صندوق های سرمایه گذاری خود دارید، پیش خرید آپارتمان یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای خرید ملک انتخاب کنید، اخیرا پیش فروش آپارتمان و ملک در بازار مسکن بویژه در منطقه 22 تهران، بسیار پرطرفدار شده است و یک گزینه ی به صرفه برای افرادی شده که قصد خرید مسکن دارند، با پیش خرید خانه در منطقه 22 میتوانید سرمایه گذاری ملکی منطقه 22 را با بودجه کم تجربه کنید. با ما در این وبلاگ از پلاکینو همراه باشید تا به نکات پیش خرید آپارتمان و مزایای آن بپردازیم.

پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان به معنای از قبل خرید کردن یک ملک می باشد که در معاملات مسکن اخیرا بسیار رایج است، معاملات پیش خرید به این گونه انجام می شوند که قبل از تکمیل ساخت و ساز ملک، واحد های آپارتمانی به خریداران، فروش می روند، سپس با تکمیل شدن در یک بازه زمانی مشخص ، واحد ها به خریداران تحویل داده می شوند.

خرید واحد های آپارتمانی پیش خرید شده به این صورت است که خریدار یک مبلغ کلی جهت ثبت نام در طرح پیش خرید واریز می کند و سپس مابقی مبالغ را به صورت اقساطی در بازه زمانی مشخصی مانند دوره های یکساله و یا سه ساله و پنج ساله به تعاونی ها و املاک واریز می کند. همانطور که گفته شد منطقه 22، ازجمله منطقه هایی است که برای پیش خرید ملک در تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته و شما میتوانید تمام پروژه های پیش خرید را در شهرک چیتگر تهران، شهرک مروارید شهر، شهرک یاس و اطراف دریاچه چیتگر مشاهده کنید.

از مزیت های که پیش خرید آپارتمان دارد، این است که شما می توانید واریز با مبالغ کم به صورت اقساطی صاحب یک واحد آپارتمان شوید، در ادامه به بررسی مزایای پیش خرید آپارتمان به صورت گسترده تر می پردازیم.

مزایا پیش خرید آپارتمان

مزایا پیش خرید آپارتمان

پیش خرید آپارتمان دارای مزایای مختلفی از جمله اطمینان از مراحل ساخت و کیفیت مصالح به کار برده می باشد و به نوعی یک سرمایه گذاری به دید بلند مدت محسوب می شود که علاوه بر خانه دار کردن شما، می تواند از تورم زدگی سرمایه شما جلوگیری کند، در ادامه برخی از مزایای پیش خرید آپارتمان را معرفی کرده ایم.

اطمینان از مصالح و متریال های مصرفی

در واحد های آپارتمانی آماده و حتی نوساز، تنها نمای ساختمان و ظواهر داخلی واحد است که برای خریدار قابل مشاهده است، این در صورتی است که در واحد های پیش فروش، شما به عنوان خریدار می توانید تمامی مراحل ساخت و ساز را مشاهده کنید و از کیفیت متریال ها و مصالح بکار رفته شده باخبر شوید.

امکان پرداخت مرحله ای با پیش خرید واحد آپارتمانی

در واحد های آپارتمانی پیش خرید شده و معاملات آنها، خریداران می توانند مبالغ قرارداد را به شکل مرحله ای در مراحل ساخت و ساز پرداخت کنند و این امکان پرداخت چندین مرحله ای می تواند به مشتری امکان تنفس برای پرداخت بیشتری بدهد.

سرمایه گذاری بلند مدت با پیش خرید آپارتمان

در واحد های پیش فروش آپارتمان، از آنجایی که واحد ها تکمیل نیستند قیمت کلی آنها از قیمت همان واحد آپارتمانی با متراژ یکسان در حالت آماده، درصد قابل توجهی ارزان تر است، اما بعد از تحویل واحد ها و کامل شدن واحد آپارتمانی، در صورتی که بازار مسکن در شرایط یکسان باشد، مشتری قادر خواهد بود واحد خریداری شده را به مقدار ارزنده ای بفروشد، به همین خاطر پیش خرید آپارتمان نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران | نکات پیش خرید آپارتمان در منطقه 22

پیش فروش آپارتمان در منطقه 22

گروه املاک پلاکینو با مشاورین مجرب خود، در سال 1403، همانند سال های گذشته شروع به بروزرسانی فایل های پیش خرید و پیش فروش خود در منطقه 22 کرده اند. در این راستا آگهی های جدید منتشر شده و قیمت پیش فروش آپارتمان به قیمت رسیده را در اختیار شما قرار داده اند. لوکیشن آپارتمان های پیش فروش شده، همچنین اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی های پیش فروش آپارتمان را در سایت پلاکینو مشاهده فرمایید.

پیش خرید ملک آپارتمان در منطقه 22 با پلاکینو

گروه املاک پلاکینو در منطقه ۲۲، با داشتن سالها تجربه در زمینه پیش خرید آپارتمان می تواند شما را در داشتن واحد مورد نظرتان راهنمایی کند، پلاكينو بعنوان بهترین املاک منطقه 22 و چیتگر با هدف جلب رضايت و اعتماد مشتريان، ارائه بهترين پیش فروش های منطقه 22 و چیتگر را جهت سرمايه گذاری در منطقه 22 تهران را در دستور کار دارد. آژانس مسکن پلاکینو با دارا بودن چندین شعبه در منطقه 22 فعال بوده و از بخشهای مختلفی از جمله پشتيبانی، آموزش، فناوری، فروش و .... تشكيل شده تا با بهرهگيری از اصول علمی و ايجاد زيرساختهای مناسب، بالاترين كيفيت خدمات را در اسرع وقت ارائه نمايد. برای اطلاع از شرایط پیش خرید خانه در منطقه 22 می توانید با مشاورین املاک پلاکینو تماس حاصل فرمایید.