پروژه سران 1

پروژه سران 1

معرفی پروژه سران 1 مروارید شهر

در این مقاله قصد داریم برای آشنایی شما سرمایه گذاران و خریداران آپارتمان در منطقه 22، یک بلوک دیگر را در این منطقه معرفی کنیم.

برج سران یکی از بلوک های منطقه 22 تهران بوده که در مروارید شهر قرار گرفته است.

همانگونه که می دانید مروارید شهر یکی از شهرک های این منطقه می باشد که در منتهی الیه غربی آن و مجاور بلوار اردستانی قرارگرفته است.

جهت اطلاع از قیمت های به روز منطقه 22 اینجا کلیک کنید

بلوار اردستانی حد فاصل بین بزرگراه شهید خرازی (امتداد بزرگراه شهید همت) و بلوار شهید همدانی بوده و به نوعی پل ارتباطی بین این دو بزرگراه است.

امتیاز پروژه سران 1

تعاونی صاحب امتیاز پروژه سران 1 و صاحب امتیاز آن کاشانه همت و پیمانکار ساخت این پروژه شرکت آرین سازه است که مدیریت آن با دکتر عبدی می باشد.

زمین این پروژه جزو معدود زمین های سنددار مروارید شهر است. این زمین پیش تر از تعاونی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خریداری شده و اکنون در مالکیت تعاونی مسکن سازان کاشانه همت است.

مشخصات برج سران

تعداد طبقات برج 31 طبقه می باشد. از این 31 طبقه 25 طبقه مسکونی، 5 طبقه منفی و یک طبقه هم به لابی اختصاص دارد.

پیش بینی ساخت لابی شیک، فضای بسیار دلنشینی را برای ورود به ساختمان فراهم می سازد و توجه هر خریدار آپارتمان و در کل هر شخصی را که به این برج وارد می شود، به خود جلب می کند.

متراژ واحدها بین 102 متر تا 155 متر متغیر است و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم کلا سه تیپ واحد دارد که شامل واحدهای حدود 102 متری، واحدهای 130 متری و واحدهای 155 متری می باشد.

تعداد واحدها تا طبقه یازدهم 8 واحد و از آن به بعد در هر طبقه 6 واحد است.

واحدهای 102 و 130 متری دو خوابه بوده و واحدهای 155 متری، سه خوابه (مستردار) هستند.

یکی از مزایای مهم این برج وجود دولاین آسانسور پرسرعت هتلینیگ می باشد که این امر موجب می شود ساکنین و میهمانان زمان کوتاهی در انتظارجابجایی بین واحدها صرف کنند.

سازه برج اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره می باشد و همانگونه که می دانید این نوع سازه در نوع خود بهترین است.

نمای ساختمان سیمان شسته می باشد و متراژ انباری ها نیز مناسب و حدود سه متر است.

دیگر امکانات پروژه برج سران 1

  • روف گاردن
  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • آیفون تصویری
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • دوربین مداربسته
  • لابی مجلل
  • هلی پد
  • نورپردازی برج
  • مهدکودک
  • خشکشویی
  • ۲ لاین آسانسور پرسرعت هتلینگ

مزایای سکونت در برج سران 1 شهرک مروارید

یکی از ضروریات برج ها وجود سامانه های ایمنی است. این برج علاوه بر داشتن سیستم اعلام حریق سامانه اطفاء نیز دارد که این خود نیز یکی از مزایای مهم به شمار می رود.

به علت وجود چنین امکاناتی می توان گفت برج سران مروارید شهر منطقه 22 یکی از برترین برج های این منطقه محسوب می شود.

وجود چنین امکاناتی سبب می شود که ساکنین جهت رفع نیازها و مایحتاج خود کمترین تردد را در این روزهای پرترافیک داشته باشند و با آرامش خیال اوقات خود را در این برج سپری کنند.

همچنین در اطراف این برج امکانات تجاری، تفریحی و خدماتی بسیار مناسبی قرار دارد، چنانچه دسترسی آسان به پارک و دریاچه چیتگر، ایستگاه مترو وردآورد، پمپ بنزین و از مزایای مهم این برج محسوب می گردد.

مسیرهای دسترسی به پروژه سران 1 منطقه 22

همانگونه که پیشتر بیان شد این بلوک در مسیر بزرگراه های اصلی تهران قراردارد و این خود یکی از محاسن آن به شمار می رود. چرا که دسترسی را برای هر شخصی که قصد تردد به این مکان را دارد راحت می کند.

اگر از شرق تهران قصد رسیدن به این برج در منطقه 22 تهران را دارید یکی از راه ها عبور از مسیر بزرگراه شهید همت و ادامه مسیر از بزرگراه شهید خرازی می باشد. شما پس از گذر از بزرگراه شهید خرازی می توانید به سمت بلوار اردستانی تغییر مسیر بدهید و به مروارید شهر و این بلوک برسید.

برج سران در کنار بزرگراه شهید همدانی (ادامه بزرگراه حکیم) واقع شده و بهترین دسترسی به این بزرگراه را دارد، علاوه بر آن از سمت شمالی مروارید شهر چندین خروجی به بزرگراه خرازی وجود دارد که دسترسی را جهت تردد تسهیل می کند.

مراحل و قیمت اقساط پروژه سران 1

محاسبه مبالغ دریافتی از اعضاء تقریباً بر اساس یک واحد 130 متری انجام شده است و مبلغ قطعی در زمان انتخاب واحد محاسبه می گردد.

در این صورت زمانی که اعضاء اقدام به انتخاب واحد می کنند، متراژ و واحد مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس تعاونی مابه التفاوت قیمت را محاسبه کرده و نحوه پرداخت مابقی اقساط عضو بر آن اساس تغییر می نماید.

واریزی اعضاء تا دی ماه سال 1399 می بایست به 430 میلیون تومان رسیده باشد. پس از آن در سال اول و تقریباً در فاصله هر سه ماه می بایست دویست و پنجاه میلیون ریال و در سال دوم هر سه ماه باید سیصد میلیون واریز نمایند. البته در مهر ماه 1400 مبلغ 80 میلیون تومان و در انتهای پروژه و زمان تحویل مبلغ 69 میلیون تومان واریزی انجام می شود.

چیزی که مهم است این است که هزینه ساخت پروژه از قرار حدود متری 6 میلیون تومان محاسبه گردیده که به این مبلغ هزینه تراکم با متری سه میلیون و هشتصد هزار تومان نیز اضافه می گردد.

در حال حاضر قیمت خرید و فروش حق امتیاز اعضاء با توجه به رتبه بندی آن ها متغیر است. حق امتیاز از 950 میلیون تومان به بالا است. واحدهای این بلوک هم به لحاظ سرمایه گذاری و هم جهت خریداران آپارتمان و متقاضیان ملکی بسیار مناسب می باشد. این بلوک از آن دسته بلوک هایی است که آینده خوبی دارد.

زمان اتمام پروژه سران

به دلیل هماهنگی خوب تعاونی کاشانه همت با پیمانکار سازنده این برج به محض کلید خوردن پروژه نقشه کشی و گود برداری آن از سال 1398 آغاز شده و پیش بینی بینی می شود سه ساله تکمیل شده و در نیمه دوم سال 1401 تحویل داده شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از قیمت واحدها می توانید با مشاوران ما در گروه مسکن پلاکینو تماس حاصل نمایید.

درباره پروژه سران 1 منطقه 22 تهران چه میدانید؟
پروژه سران مروارید شهر در قالب یک برج 31 طبقه که 25 طبقه آن مسکونی و 1 طبقه لابی و 5 طبقه پارکینگ است توسط تعاونی کاشانه همت در حال ساخت میباشد. این پروژه به برج سران 1 نیز معروف است. نام درست و صحیح این پروژه که در منطقه 22 شناخته میشود برج سران 1 میباشد
متراژ واحد های پروژه سران مروارید شهر به چه صورت است؟
متراژ های دقیق پروژه : 102 متر 2 خواب 120متر 2 خواب 130متر 2 خواب 155 متر 3 خواب (یک خواب مستر)
چه تعداد واحد در هر طبقه قرار دارد؟
تعداد واحد در طبقات این برج 5 و 6 طبقه میباشد. که به واحد های شمالی و جنوبی تقسیم میشود.