شهرک نگین غرب در منطقه 22

شهرک نگین غرب در منطقه 22

معرفی مجتمع نگین غرب

مجتمع نگین غرب که با نام شهرک نگین غرب و شهرک نگین منطقه 22 نیز شناخته می شود، از شهرک های نوساز منطقه 22 تهران است که در غرب آپارتمان های دریاچه و ملک های شهرک چیتگر و نزدیک خانه های بلوار اردستانی قرارگرفته است. این شهرک از شمال با شهرک دانشگاه شریف و از غرب به نوعی با آتی شهر و برج های همراه شهر همسایه می باشد.

شهرک نگین غررب

تاریخچه شهرک نگین غرب

شهرک نگین غرب مانند سایر محلات و شهرک های منطقه 22 تهران ابتدا کاربری مسکونی نداشته و تاریخچه مسکونی شدن آن پس از افزایش جمعیت گسترش اتفاق افتاده و در حال حاضر بصورت مسکونی درآمده است.

یکی از مزایای این محله غیر از آب و هوای خوب و خوش آن، دور بودن از ترافیک و دود سایر مناطق تهران است. شهرک نگین غرب به همین دلیل توانسته یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری بوده و متقاضیان آپارتمان در اطراف خیابان اردستانی منطقه 22 را به خود جلب کرده است.

مشخصات آپارتمان های نگین غرب

بیشتر آپارتمان مجتمع مسکونی نگین غرب نوساز بوده و در نهایت دارای 3 الی 4 سال سابقه ساخت می باشند.

ساختمان های این شهرک 8 و 10 طبقه بوده و برای هریک از این ساختمان ها واحدهایی با متراژ ۷۸ مترمربع و بیشتر، به صورت دو خواب در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که ساختمان های 3 طبقه با تعداد واحدهای کم نیز در این شهرک دیده می شود که از این حیث فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد شده است.

در این محله خانه ها و آپارتمان های لوکس زیادی نیز دیده می شوند که امکانات خوبی دارند. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان گفت که این مجتمع فرصت بسیار مناسبی برای خرید آپارتمان و پیش خرید خانه در منطقه 22 جهت سرمایه گذاری با سوده بالا است.

نحوه دسترسی به شهرک نگین

با توجه به وجود مسیرهای دسترسی به این مجتمع در منطقه 22، می توان گفت که تردد به این ناحیه بسیار راحت است. برخی از این مسیر ها را جهت بررسی در نقشه منطقه 22 و پیدا کردن آن ها برای شما نام می بریم:

  • ورودی شمالی به بلوار اردستانی از بزگراه شهید خرازی
  • ورودی از بزرگراه شهید همدانی (ادامه اتوبان حکیم و علامه جعفری)
  • ورودی جنوبی شهرک نگین از بزرگراه شهید فهمیده (اتوبان تهران کرج)
  • ورودی از بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)
  • ورودی از بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)

خیابان های مجاور شهرک نگین

با این مسیرها می بینیم که ورود و خروج به این شهرک و دسترسی آن به محلات اطراف مانند شهرک چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک دانشگاه شریف، شهرک خرازی و حتی روستای وردیج و واریش تا چه اندازه تسهیل شده و این شهرک را از انزوا خارج کرده است.

البته این مسیر ها بیشتر برای تردد با خودروی شخصی کاربرد دارند اما امکانات نیز برای تردد با وسایط حمل و نقل عمومی محیا شده است.

مسیر مترو ، تاکسی و اتوبوس نگین غرب

وجود متروی تهران-کرج یکی از مزایای بسیار بزرگی است که روزانه خیل بی شماری از عزیزان هموطن را بین استان های تهران و البرز جابجا می کند. در این میان نیز ساکنین شهرک ها و محله های منطقه 22 نیز می توانند از خط 5 مترو جهت تردد به داخل و خارج شهر استفاده نمایند.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به شهرک نگین غرب، ایستگاه وردآورد می باشد که اگر بدون وسیله بخواهید از شهرک نگین غرب به این ایستگاه برسید حدود ده دقیقه پیاده روی دارید.

در حاشیه این ایستگاه مترو نیز ایستگاه ها و پایانه های تاکسی و اتوبوس برای رفت و آمد مسافران فراهم است.

نقشه شهرک نگین غرب

جهت مسیریابی هرچه آسان تر نقشه شهرک نگین غرب را برای شما بارگذاری کرده ایم. ضمن اینکه همانطور که در مپ این شهرک نیز مشخص است، بهترین دسترسی به بزرگراه های همدانی و اتوبان تهران-کرج از طریق بلوار اردستانی ممکن است، اما در صورت وجود ترافیک سنگین می توانید با از مسیر جایگزین شامل خیابان دانش و بلوار پژوهش استفاده کنید.

امکانات شهرک نگین

مراکز آموزشی شهرک نگین غرب

از نقاط قوت این ناحیه تراکم مناسب مدارس در سطح این شهرک می باشد و این مراکز آمورشی در شهرک نگین غرب از امکانات بسیار مناسبی جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان بهره مند هستند. تعداد مدارس دخترانه و پسرانه در این ناحیه سبب آرامش خیال ساکنین شده است.

مراکز تجاری نزدیک شهرک نگین کدامند؟

در منطقه 22 عموما مراکز تجاری و خرید بسیار مناسبی احداث شده اند که نیاز مالکین و مستاجران و حتی کسبه را مرتفع می کنند.

مراکز تجاری نزدیک بلوک های شهرک نگین غرب

البته بسیاری از این مراکز را در مقالات مختلف تشریح کرده ایم و شما ممکن است با نام آن ها آشنا باشید. مراکزی همچون: ایران مال، مجتمع تجاری طوبی، تهرانمال، مجتمع مال مون، رزمال و بام لند که اجناس متنوعی دارند و برندهای مختلف پوشاک و کیف و کفش و… را عرضه می کنند.

مراکز درمانی اطراف شهرک نگین منطقه 22

درمانگاه خود شهرک، بیمارستان تریتا و درمانگاه های وردآورد جزو مراکز درمانی منطقه 22 هستند که در نزدیکی بلوار اردستانی هستند.

زندگی در مجتمع های مسکونی مدرن و امروزی در این محله رونق دارد و اگر زندگی در این مجتمع ها را ترجیح می دهید این محله مکانی مناسب برای شماست.

قیمت آپارتمان در شهرک نگین

علاوه بر متراژ، دلایلی چون تعداد خواب، تفاوت طبقه، خوش نقشه بودن و متریال استفاده شده در دکوراسیون داخلی واحدها، قیمت های متنوع آپارتمان در منطقه 22 را رقم زده است.

این شهرک نیز با محیطی آرام و دنج از این قاعده مستثنا نبوده و با تمامی این امتیازات و همان طور که قبلا گفته شد قیمت آپارتمان نگین غرب وردآورد بسیار مناسب تر است.

بنابراین اگر هنوز بدنبال آگهی های خرید آپارتمان در تهران با قیمت مناسب هستید و از نظر بودجه با قیمت آپارتمان های منطقه 22 اوکی هستید، آپارتمان های شهرک نگین غرب نیز گزینه ای مناسب جهت خرید خانه یا سرمایه گذاری در مسکن است.

در این زمینه بهترین مشاور املاک منطقه 22 با جستجوی پیشرفته و فیلتر های متنوع کمک می کند تا بهترین گزینه مناسب خودتان را از بین آگهی های بیشمار املاک تهران بیابید.

___________________

برای بررسی آگهی ها و قیمت املاک شهرک نگین غرب از صفحه مخصوص این شهرک استفاده نمایید.
___________________

خرید آپارتمان در شهرک نگین غرب

با توجه به مطالب عنوان شده می توان چنین نتیجه گرفت که با توجه به نوساز بودن شهرک نگین غرب از یک طرف و قیمت های مناسب خرید و فروش آپارتمان از سوی دیگر، خرید آپارتمان در شهرک نگین غرب جهت سرمایه گذاری در منطقه 22 کاری معقول و شدنی است. لذا چنانچه علاقمند به بازدید از واحدهای شهرک نگین هستید با مشاورین ما تماس گرفته تا هماهنگی های لازم را با مالکین انجام دهند.

اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب

با توجه به قیمت خرید و فروش، مبالغ تعیین شده رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نگین غرب توسط مالکین نیز نشان می دهند که این نوع سرمایه گذاری نیز کاملا به صرفه به نظر می رسد. اگر به دنبال آپارتمان برای خرید و یا رهن و اجاره هستید با شماره مشاوران مسکن پلاکینو در مشاور املاک منطقه 22 تماس بگیرید و بهترین پیشنهاد را دریافت کنید. خاطر نشان می کنیم که شما بهترین و امن ترین معامله را نزد ما تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

شهرک نگین غرب کجاست؟

این شهرک در غرب دریاچه چیتگر و در نزدیکی شهرک خرازی و بلوار اردستانی است.

قیمت املاک در شهرک نگین غرب در چه حدودی است؟

قیمت املاک باتوجه به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود. شما میتوانید برای مطلع شدن از قیمت روز املاک از این صفحه دیدن فرمایید.

آیا مترو نزدیک شهرک نگین غرب وجود دارد؟

بله ایستگاه مترو وردآورد در فاصله کمی از این شهرک قرار دارد.

شهرک نگین غرب کجاست؟
این شهرک در غرب دریاچه چیتگر و در نزدیکی شهرک خرازی و بلوار اردستانی است.
آیا مترو نزدیک شهرک نگین غرب وجود دارد؟
بله ایستگاه مترو وردآورد در فاصله کمی از این شهرک قرار دارد.
قیمت املاک در شهرک نگین غرب در چه حدودی است؟
قیمت املاک باتوجه به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود. شما میتوانید برای مطلع شدن از قیمت روز املاک از این صفحه دیدن فرمایید.